simplex Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Φοβερή και προτότυπη ταινία από τον Andrew Niccol (σκηνοθεσία, σενάριο, παραγωγή) όπου στο μέλλον οι άνθρωποι στα 25 του γίνεται αθάνατοι σε θνησιμότητα και παθήσεις με χρήση νανοτεχνολογίας, αλλά το αντίτιμο είναι πως ξεκινά να μετρά αντίστροφα ο χρόνος τους εν ζωή. Στην ουσία η ζωή τους εξαρτάται κυριολεκτικά από τον χρόνο, καθώς εργάζονται για να κερδίσουν χρόνο εν ζωή, για να πληρώσουν πρέπει να δώσουν τον εναπωμείναντα χρόνο τους (π.χ. μια τυρόπιτα κοστίζει 20 λεπτά, ένα ακριβό αυτοκίνητο κοστίζει 50 χρόνια). Φυσικά η ταινία είναι αλληγορική και αναφέρεται στις οικονομικές ανισότητες, στο ρητό "ο χρόνος είναι χρήμα", ο χρόνος ποτέ δεν είναι αρκετός, κ.ο.κ. Πραγματικά είναι πολύ ταινία διότι σου δίνει κάτι το προτότυπο να σκεφτείς και να αναλογιστείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asgaroth Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Όντως καλή ήταν. Αν και οι καινούργιες ταινίες sci-fi δεν έχουν την αίγλη των παλιών και είναι συνήθως γεμάτες με τρύπες και βαρύγδουπες ατάκες, η συγκεκριμένη ξεχώριζε κάπως. Πολλά βέβαια πέρα δώθε ήταν κάπως αχρείαστα και το ρομάτζο δεν ήταν και τόσο καλά αναπτυγμένο, αλλά ας όψεται η Σιφριντ. Το κοινωνικό κομμάτι ήταν πολύ ωραίο και η ακρότητες χτυπούσαν πολύ εύστοχα στο μυαλό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.