Zaratoth Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=cFv2xPvQfJ4 http://www.youtube.com/watch?v=rE09rUdpB94 Και ένα fanmade video που μου άρεσε αρκετά. http://www.youtube.com/watch?v=a-7MWYqicC0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Καλά, καιρό το περίμενα αυτό. Προσωπικά, θεωρώ τον Iron Man και τον Hulk πολύ ενδιαφέροντες χαρακτήρες, πέρα από το προφανές ( εντυπωσιακοί ). Πιστεύω πως κανονικά θα έπρεπε να είναι ο Θωρ πρώτη μούρη, αλλά λόγω Ντάουνι μάλλον αυτόν βλέπω να κάνει τον μπροστάρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetartos Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 Όμορφη, διασκεδαστική ταινία. Like στον Whedon. Love στην Cobie Smulders! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 Πραγματικά, όπως πρέπει να είναι ένα καλό action movie. Και απόλυτη μορφή της ταινίας ο Hulk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esteldor Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 -I have an army.-We have a Hulk. Δυστυχώς δεν την έχω δει ακόμη αλλά μετά από αυτό δεν παίζει να τη χάσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adicto Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 Ταινιάρα είναι ρε σεις! Και εχει στιγμές τρελού γέλιου. Χουλκ/Αιρον Μαν όλα τα λεφτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howard Crease Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Το είδα κι εγώ τις προάλλες και ήταν ΠΟΛΥ καλύτερο απ' όσο περίμενα. Τόσο καλύτερο που το τελευταίο πράγμα που δεν με ενδιέφερε από ένα σημείο και μετά ήταν η Scarlett και τα δερμάτινά της. Βέβαια χωρίς τα εφέ και το cast, το σενάριο ήταν υπερ-απλοϊκό, και γι αυτό κατά βάθος μου τη δίνει που έγινε τόσο μεγαλύτερος ντόρος από τότε με τους Watchmen, ας πούμε. Όμως τι, να κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου; Γούσταρα εφέ και cast και αποδείχτηκαν υπεραρκετά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fnord Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Το watchmen δεν ηταν απλα μια ταινια με σουπερ ηρωες και γι'αυτο απευθυνόταν σε άλλο target group.Αρκετά πιο βαριά ταινία, άσε που δεν ειναι ιδιαιτερα γνωστη η σειρα των κομικς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 15' λεπτά μετά την ταινία, δεν σου έχει μείνει τίποτα. Βέβαια αυτός είναι και ο ρόλος της ταινίας και γενικά όλης σχεδόν της παραγωγής του Hollywood. Καταναλώστε και ξεχάστε. Λίγο βάθος ρε παιδιά, ένα πρωτότυπο σενάριο, κάτι βρε αδερφέ για να ξεχωρίσεις. Λες και απευθύνονται μόνο σε παιδιά μέχρι 12 ετών. Διασκέδαση ναι, ψυχαγωγία όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Θα διαφωνήσω. Αφενός γιατί η μεγάλη επιτυχία της σειράς ταινιών είναι το πως μετέφεραν το κλίμα των κόμιξ στη μεγάλη οθόνη (ειδικά αυτό και το πρώτο Iron Man), με τους χαρακτήρες να είναι πιστά δοσμένοι και αποδίδονται πολύ πετυχημένα αφετέρου επειδή ο Wheddon έκανε καταπληκτική δουλειά στο να πάρει όλα εκείνα τα κλισέ των ταινιών δράσης και να τα ξαναδώσει με τρόπο φρέσκο (πχ θυμάστε τη σκηνή που η Black Widow και ο Hawkeye πλακώνονται στο ξύλο;). Όποιος πήγε για να δει ένα ακόμα Νταρκ Νάιτ μάλλον θα έφευγε απογοητευμένος. ΥΓ: Είχε Χουλκ.- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Στην ουσία δεν διαφωνείς Νιχ, μιλάς και εσύ για διασκέδαση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Στην ουσία δεν διαφωνείς Νιχ, μιλάς και εσύ για διασκέδαση. Όχι, μιλάω για ψυχαγωγία. Διασκέδαση είναι πχ το Expendables Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 (edited) Δηλαδή τι σου άφησε αυτή η ταινία; σε τι έγινες καλύτερος αφού την είδες; Τι τροφή σου έδωσε για σκέψη; Δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά από το Expendables. Edited September 15, 2012 by abuno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Δηλαδή τι σου άφησε αυτή η ταινία; σε τι έγινες καλύτερος αφού την είδες; Τι τροφή σου έδωσε για σκέψη; 5 πράγματα που έμαθα σαν δημιουργός βλέποντας το The Avengers: Δώσε ένα μικρό twist κλισέ σε κάθε ευκαιρία. Κάπου στη μέση ο θεατής/αναγνώστης θα ξαφνιαστεί ευχάριστα όταν θα ξέρει ότι αυτό που θα περίμενε να δει ίσως και να μη γίνει Δε χρειάζεσαι μονολόγους και εκτενή flashback για να αποδώσεις τους χαρακτήρες σου. Βρες τη φωνή τους και άσε τους να αλληλεπιδράσουν. Αν το κάνεις σωστά, ακόμα και μία απλή ιστορία αποκτάει ενδιαφέρον Δεν πρέπει όλοι οι χαρακτήρες να είναι πολύπλοκοι. Ορισμένοι (βλέπε Hulk) λειτουργούν πολύ καλύτερα σε απλούς ρόλους Δεν είναι απαραίτητο να γράψεις μία σοβαρή ιστορία, αλλά γράψε την σοβαρά Αν έχεις μία ιστορία που σου φαίνεται υπερβολική, ακολούθησε τα 1-4 και μη χάσεις στιγμή με μεταμοντέρνες απολογίες, ειρωνικά κλεισίματα του ματιού και άλλους ενοχικούς χιπστερισμούς. Carpe Diem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Εμένα, πάντως, μου άφησε ένα σκασμό ατάκες και τη θεϊκή σκηνή με Χαλκ και Λόκε. Πέθανα. Γενικά, ήταν πάρα πολύ καλογυρισμένη και θα συμφωνήσω 100% με τον Μιχάλη από πάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 (edited) Δεν περίμενα να δω κανένα αριστούργημα, ούτε κανένα βαθυστόχαστο πόνημα. Αλλά επιμένω ότι αυτό δεν είναι ψυχαγωγία. Ίσως έχουμε διαφορετική αντίληψη περί αυτής. Μου έκανε εντύπωση πάντως, που περίμενες το 2012 και μάλιστα το Avengers για να μάθεις όλα αυτά τα ενδιαφέροντα πράγματα που έγραψες. Δηλαδή αν σου ζητήσω να μου πεις τι ''κέρδισες'' από το Blade Runner π.χ., να περιμένω καμιά δεκαριά σελίδες;; Sonya, αυτό ακριβώς που λες. ''Πέθανα, ατάκες...'' = διασκέδαση. Edited September 15, 2012 by abuno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Δηλαδή τι σου άφησε αυτή η ταινία; σε τι έγινες καλύτερος αφού την είδες; Τι τροφή σου έδωσε για σκέψη; Τι μου θύμισες abuno. Ξύπνησες δαίμονες που με ταλαιπώρησαν στην εφηβεία μου. Στα late seventies και early eighties αυτή ήταν η ερώτηση από τους Αγγελοπουλικούς κουλτουριάρηδες, σοβαρούς κριτικούς και "στρατευμένους" σινεφίλ όσον αφορά το Star Wars. Μούσπαγαν τα νεύρα μέχρι να μάθω να τους αγνοώ. Ήταν διασκέδαση, ήταν δραπέτευση, ήταν κάτι που με ενθουσίαζε χωρίς να μπορώ και καλά να το υπερασπιστώ με την ίδια ευγλωτία που εκείνη το απαξίωναν. Αν πιστεύεις ότι ένα κόμικ με σούπερ ήρωες δίνει "τροφή" σε αυτόν που το διαβάζει, τότε σέβομαι κατά ένα τρόπο την απογοήτευση σου για την ταινία. Αν όως η ταινία έδωσε ακριβώς αυτό που δίνει και το κόμικ της, τότε λέω "cool" και δεν έχω καμία άλλη επεξήγηση. Και μην μου αναφέρεις το Watchmen. Είδα κάποτε στην τηλεόραση τον Μάνο Χατζιδάκη να κάνει πρόβες στο πιάνο. Μάσαγε τσίχλα. Ο Χατζιδάκης σίγουρα θα ήταν εκτιμητής της καλής κουζίνας. Υπάρχει ώρα για μπον-φιλέ, αλλά ώρα και για τσίχλες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 (edited) Μου έκανε εντύπωση πάντως, που περίμενες το 2012 και μάλιστα το Avengers για να μάθεις όλα αυτά τα ενδιαφέροντα πράγματα που έγραψες. Δηλαδή αν σου ζητήσω να μου πεις τι ''κέρδισες'' από το Blade Runner π.χ., να περιμένω καμιά δεκαριά σελίδες;; Όσο κι αν μου άρεσε το Blade Runner σαν ταινία, σαν "σχολείο" το θεωρώ πραγματικά κακό παράδειγμα. Εκτός κι αν το δημιουργικό όραμα κάποιου είναι να κατεβάσει καταπληκτικές ιδέες, έντονες σκηνές, μερικές δυνατές ατάκες και να τα βάλει κάπως στο χώρο που έχει και ας μην κολλάνε ακριβώς. Από τεχνική άποψη δεν είχα και πολλά να μάθω, πέρα από το ότι αρκεί να έχεις τα υπόλοιπα για να αγνοήσεις το storytelling σου. ΥΓ: Θες να σου πω μήπως πόσο χειρότερη ταινία ήταν το watchmen; Ναι, και ας "μου άφησε" κάτι... Edited September 15, 2012 by Nihilio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Παιδιά πραγματικά δε νομίζω ότι διαφωνούμε κάπου. Ακριβώς όπως το έγραψε ο Χατζηγιώργης .(Λίγο παρεφρασμένο) Υπάρχει ώρα για γεμιστά, υπάρχει ώρα και για τσίχλες. Το Avengers ήταν η τσίχλα. Ευχάριστο και ανούσιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.