aScannerDarkly Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 (edited) Με συγχωρείτε για την καθυστέρηση, αλλά είχα πολλά τρεξίματα. Ελπίζω το θέμα να έχει ενδιαφέρον, γιατί δεν είχα τον απαραίτητο χρόνο να το σκεφτώ όπως πρέπει. Έχουμε και λέμε. Ο/η/το Α είναι κυνηγός επικηρυγμένων. Κυνηγάει τον/την/το Β, που καταζητείται. Α έχει πολύ σημαντικούς λόγους να πιάσει Β. Τα ίχνη/το κυνήγι φέρνουν τον/την/το Α σε ένα άγνωστό του, ασυνήθιστο για αυτόν/ή/ό μέρος. Ανακαλύπτει ότι θα χρειαστεί οπωσδήποτε βοήθεια για να φτάσει Β. Αρχίζει να αναζητά συνεργάτη/-ες (βοηθό/-ούς). Όπως στο μέρος αυτό δεν μπορείς να πάρεις τίποτα χωρίς αντάλλαγμα. Από κει και πέρα συνεχίζετε όπως νομίζετε. Μιας κι είστε μόνο δύο, έχετε όριο λέξεων τις 4500 και δύο εβδομάδες χρόνο, δηλαδή έως την Παρασκευή 6 Απριλίου, 23.59. Καλές εμπνεύσεις. Οι δύο ιστορίες που συμμετέχουν στο Πλοτς! #4 είναι: Αρσεφεάλ της laas7 ΡΑΓΚΟΥΣ του John82 Παράταση ψηφοφορίας ως 20/04 Edited April 16, 2012 by aScannerDarkly Ψηφοφορία - αλλαγή διαγωνιζομένων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Δεν ξερω για τον Atrelegi αλλα εγω εστιψα το μυαλο μου και τωρα γραφω με μανια, φοβο και παθος! Ελπιζω να βγει καλο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted April 3, 2012 Author Share Posted April 3, 2012 Κυρ-Ατρελέγκη; Γράφουμε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Featured Comment laas7 Posted April 6, 2012 Featured Comment Share Posted April 6, 2012 Η συμμετοχη μου στο παιχνιδι "Αρσεφεάλ" ... http://community.sff.gr/topic/14440-%ce%b1%cf%81%cf%83%ce%b5%cf%86%ce%b5%ce%ac%ce%bb/?do=findComment&comment=222474 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkinem Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 Να και η δικιά μου συμμετοχή. ΡΑΓΚΟΥΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted April 7, 2012 Author Share Posted April 7, 2012 Με αλλαγή στη δεύτερη συμμετοχή ανοίγει η κάλπη. Μιας και μεσολαβεί η μία από τις δύο μεγάλες γιορτές της χοληστερίνης που είναι πατροπαράδοτες στη χώρα μας, ας αφήσουμε λίγο περιθώριο παραπάνω για την ψηφοφορία. Ως την Τρίτη, 17 Απριλίου 23.59. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Ας κάνω την αρχή, λοιπόν. Ψήφισα την ιστορία της laas, επειδή μου άρεσε πολύ το θέμα της και οι εικόνες που μας έδωσε. Καλή επιτυχία και στους δύο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 (edited) Εγώ πάλι ψήφισα την ιστορία του Γιάννη Ραγκούση (?) Edited April 14, 2012 by joidv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Και οι δυο ιστορίες κάλυψαν τα ζητούμενα και ήταν πολύ καλές, η καθεμιά με τον δικό της τρόπο. Ψήφισα Αρσεφεάλ, περισσότερο από εκτίμηση για τον τόσο φανταστικό κόσμο που με ταξίδεψε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 (edited) Καλε! Καλε εσυ! Ναι εσυ... με την μουσουδα κολλημενη μπροστα στον υπολογιστη που τωρα με διαβαζεις.... γιατι δεν διαβαζεις τις ιστοριες του παιχνιδιου να ψηφισεις; Να σχολιασεις και κομματακι; Δεν μας αξιζει λιγος τζερτζελος δηλαδης; Α... δεν ξαναπαιζω Πασχα... ολοι τρωνε πινουν και απο λουκουμα τιποτα... Μας ξεχασαν!!! Να παρακαλεσω για μια μικρη παραταση στην ψηφοφορια και τον σχολιασμο αν ο συμπαικτης μου συμφωνει; Edited April 16, 2012 by laas7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkinem Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Καλε! Καλε εσυ! Ναι εσυ... με την μουσουδα κολλημενη μπροστα στον υπολογιστη που τωρα με διαβαζεις.... γιατι δεν διαβαζεις τις ιστοριες του παιχνιδιου να ψηφισεις; Να σχολιασεις και κομματακι; Δεν μας αξιζει λιγος τζερτζελος δηλαδης; Α... δεν ξαναπαιζω Πασχα... ολοι τρωνε πινουν και απο λουκουμα τιποτα... Μας ξεχασαν!!! Να παρακαλεσω για μια μικρη παραταση στην ψηφοφορια και τον σχολιασμο αν ο συμπαικτης μου συμφωνει; Με πρόλαβες Μαριάντζελλα. Αυτά είχα σκοπό να γράψω κι εγώ. Όσο για την παράταση, αν υπάρχει η δυνατότητα, σαφώς και θα ήθελα να δωθεί. Μην κάνουμε κι αρνητικό ρεκόρ ψήφων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted April 16, 2012 Author Share Posted April 16, 2012 ΟΚ, πάμε για Παρασκευή 20/04, τη γνωστή ώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 (edited) Εγώ ψηφίζω Ράγκους, περιμένοντας με χαρά τις επόμενες (και τις προηγούμενες) περιπέτειές του. edit: typo Edited April 17, 2012 by Cassandra Gotha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted April 21, 2012 Author Share Posted April 21, 2012 ... και το Πλοτς! #4 λήγει με νικήτρια την laas7, η οποία μπορεί πλέον να βασανίσει τον ηττημένο με όποιο μέσο προτιμάει. Συνεχίζουμε με το write off και την εισαγωγή της Cassandra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkinem Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Ευχαριστώ όλους όσους διάβασαν και σχολίασαν τις ιστορίες. Φυσικά πολλά συγχαρητήρια στην Μαριάντζελλα για τη νίκη της κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Scanner για την διοργάνωση και για το ωραίο θέμα που μας πρόσφερε. Εντός ολίγου θα ανεβάσω και τις απαντήσεις μου στα σχόλια που έγιναν στην ιστορία μου. Περισσότερα στο topic της ιστορίας.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Χαιρομαι πολυ που σας αρεσε η ιστορια μου! Ευχαριστω πολυ ολους οσους ψηφισαν σχολιασαν και ειδικα τον john82 που επαιξε μαζι μου! Ελπιζω να ξαναπαιξουμε παρεα και με αλλους σε ενα επομενο παιχνιδι! Μεχρι τοτε θα βρω ενα ωραιο λαχταριστο βασανιστηριο για τον skanner (που το προτεινε) και θα ψηφισω και θα σχολιασω σιγουρα στο καινουργιο παιχνιδι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Posted by laas7,
Νικήτρια ιστορία στο Πλοτς! #4
Recommended by Φάντασμα
0 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.