alanon Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Μιας που οι περισσοτεροι λιγο πολυ καπου θα παμε ας προτεινουμε μικρα-κομψα-απλα-λιτα-η οτι γουσταρουμε για κατω απο την ομπρελα!!ας αποφασισει η αμμος!!! εγω στη χαλκιδικη που φευγω αυριο θα παρω τα 3 πρωτα απο τα παιδια της γης της auel jean. θα μου φτασουν? εννοειται οτι αν δεν χρησιμοποιεις ομπρελα μην προτεινεις!!!!. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Προσωπικά, για την παραλία, προτείνω διηγήματα παρά κάποιο μυθιστόρημα. Το μέγεθος ενδείκνυται για βουτιές ανάμεσα στην κάθε ιστορία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Το πιο βασικό είναι να μην είναι τούβλο. Χρειάζεσαι κάτι εργονομικό στην παραλία. Κατά τα άλλα, δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση στον τύπο του βιβλίου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alanon Posted July 6, 2012 Author Share Posted July 6, 2012 (edited) αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι παρα πολλοι ξενοι τουριστες ερχονται με κατι τουβλαρες που τα διαβαζουν και στον ηλιο. παντως παντα βιπερακια επαιρνα καλο θα ηταν να προταθουν τιτλοι για μας τους νεους Edited July 6, 2012 by alanon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abuno Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 (edited) Προσωπικά, για την παραλία, προτείνω διηγήματα παρά κάποιο μυθιστόρημα. Το μέγεθος ενδείκνυται για βουτιές ανάμεσα στην κάθε ιστορία. Πιστεύω, οι Ωρόρες είναι ότι πρέπει για τη φάση: διήγημα-βουτιά, διήγημα-βουτια...(Με ενδιάμεσα γερές ρουφηξιές παγωμένου καφέ ή μπύρας ή κοκτέιλ ή.....) Αρκεί να σταματήσουν οι βουτιές εγκαίρως, μην έχουμε και κάνα ατύχημα... Edited July 6, 2012 by abuno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.