Nargathrod Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Το τελείωσα πριν λίγο και μου άφησε περίεργα συναισθήματα. Ο άνθρωπος ξέρει να γράφει και αυτό φαίνεται αναμφίβολα. Η αρχή του ήταν πολύ δυνατή. Με έκανε να σκεφτώ πολλές φορές, σε ποιο είδος θα έπρεπε να το εντάξω. Αρχικά μου πέρασε από το μυαλό ότι είναι ένα απλό μυθιστόρημα δράσης, αφού η πρώτη κιόλας σκηνή σε βάζει στο ψητό. Αργότερα σε έκανε να θυμηθείς ιστορίες τρόμου, γιατί η περιγραφή του συναισθήματος του φόβου κυριαρχούσε. Οι φόνοι με έκαναν να σκεφτώ ότι τελικά είναι αστυνομικό μυθιστόρημα και ότι οι αστυνομικοί ψάχνουν να βρουν τον εγκληματία. Όταν σου ξετυλίγει ο συγγραφέας στην πορεία της υπόθεσης ότι υπάρχει και ερωτική ιστορία εκεί σκέφτεσαι σοβαρά ότι πρόκειται για έγκλημα πάθους. Ομολογώ ότι το τέλος με εντυπωσίασε, και πως να μην εντυπωσιαστείς όταν είσαι συγγραφέας σαν τον Τ.Χατζηαναγνώστου και σου γράφει ο Ν.Καζαντζάκης, για το έργο σου, τα εξής : "Μου άρεσε πολύ το έργο σας για τη δύναμη του ,τη ζωντάνια του και την άρτια γλώσσα του". Αυτό που μου άρεσε περισσότερο στην έρημο αλλά και στα διηγήματα με τίτλο Φυγή του ίδιου συγγραφέα είναι οι ήρωες. Οι οποίοι είναι απλοί και καθημερινοί και αναζητούν συνέχεια την ευτυχία της πανανθρώπινης αγάπης, της συναδέλφωσης και της ειρήνης. Πράγμα το οποίο δεν είναι καθόλου εύκολο ούτε στις μέρες μας ούτε στις μέρες που περιγράφει το μυθιστόρημα. Τελικά οι Έλληνες συγγραφείς δεν έχουν να επιδείξουν μόνο τον ξεριζωμό και την καταστροφή. Τις χαμένες πατρίδες και την μεγάλη ιδέα, όπως θέλει να μας περάσει το σχολείο τόσο χρόνια. Υπήρξαν κάποιοι που πρωτοπόρησαν και πήγαν την σκέψη ακόμα πιο πέρα. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyrex Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο αλλά έχω διαβάσει την "Απαγωγή" του ίδιου και ήταν επίσης αρκετά ωραίο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nargathrod Posted September 16, 2012 Author Share Posted September 16, 2012 Δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο αλλά έχω διαβάσει την "Απαγωγή" του ίδιου και ήταν επίσης αρκετά ωραίο. Δεν το έχω διαβάσει, αλλά θα το ξεκινήσω σύντομα. Μου άρεσε πολύ ότι έχω διαβάσει από αυτόν. Δεν το περίμενα! Είναι ψυχάκιας - συγγραφέας και του πάει αυτό το κουστούμι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyrex Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Να μου πεις τις εντυπώσεις σου όταν το διαβάσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Αυτή την Έρημο που την βρίσκει κανείς; Διάβασα την περίληψη της Απαγωγής και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα, αλλά το βιβλίο είναι μάλλον εξαντλημένο. Θα τα έχω στα υπόψιν και τα δυο βιβλία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.