Nargathrod Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Δεκέμβρη να είμαστε καλά! Να μην γίνει τίποτα και με τα ημερολόγια και τις καταστροφές του κόσμου... Πάντως δεν ξέρω πιστεύω ότι τα musical τα σπάνε γενικά! Αυτό το συγκεκριμένο φαίνεται από το τραίλερ ενδιαφέρον. Βέβαια τα τραίλερ συνήθως είναι ψαρωτικά! Ρίξτε μια ματιά! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Δεν περιγράφεται το πόσο το περιμένω... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nargathrod Posted September 26, 2012 Author Share Posted September 26, 2012 Παίζει και ο Hugh Jackman! Άντε να δούμε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 (edited) Μπορεί κανείς εδώ να μου εξηγήσει πως προέκυψε το όνομα "Τιτίκα"; Χρόνια πριν, όταν είχε βγει η εκδοχή του Andrew Lloyd Weber, διάβαζα στα αμερικάνικα την υπόθεση, Τιτίκα πουθενά, κι έλεγα "μάλλον πρόκειται για άλλους Άθλιους". Edited September 26, 2012 by DinoHajiyorgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Ο Weber δεν έχει καμία σχέση με το μιούζικαλ. Ο συνθέτης ονομάζεται Claude Michel Schönberg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Ο Weber δεν έχει καμία σχέση με το μιούζικαλ. Ο συνθέτης ονομάζεται Claude Michel Schönberg Ευχαριστώ, δεν με νοιάζει. Για την Τιτίκα ρώτησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Η Τιτίκα ονομάζεται έτσι, γιατί η πρώτη μετάφραση στα ελληνικά έγινε το 1862 και ελληνοποιήθηκαν όλα τα ονόματα. Γιάννης, Ιαβέρης, Επονίνα, Φαντίνα, Τιτίκα (οκ, με την μικρή το παρακάνανε). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Η Τιτίκα ονομάζεται έτσι, γιατί η πρώτη μετάφραση στα ελληνικά έγινε το 1862 και ελληνοποιήθηκαν όλα τα ονόματα. Γιάννης, Ιαβέρης, Επονίνα, Φαντίνα, Τιτίκα (οκ, με την μικρή το παρακάνανε). Ωραία, αλλά ποιο είναι το πραγματικό όνομα στα γαλλικά/αγγλικά;! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Cosette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Cosette Ευχαριστώ Χριστίνα. Και από αυτό βγάλανε το Τιτίκα; Που σαν όνομα έφτασε και στους υπότιτλους της ταινίας με τον Λίαμ Νίσον; Έλεος. Άβυσσος η ελληνική μαλακία. (Σαν το Τάγμα της Οράνγκης ένα πράγμα.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asgaroth Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Χεχε ναι αυτό με την Κοζέτ- Τιτίκα είναι ψιλό...άθλιο. Και εγώ το περιμένω πάντως. Αυτό με τον Λιαμ , παρόλο που το αγαπώ και που ο Ιαβέρης ήταν πετυχημένος κι αυτός δε μου άρεσε γιατί το παραμορφώσαν υπερβολικά το ζήτημα Μάριος-Κοζέτ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Management RObiN-HoOD Posted September 27, 2012 Management Share Posted September 27, 2012 Αυτή τη ταινία την περιμένω κι εγώ πως και πως... και νομίζω πως θα ανταμείψει τους γνώστες στο σωστό επίπεδο που προσμένουν. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.