Βαγγέλης Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Έχω ένα δυο κείμενα τα οποία πιστεύω ότι είναι αρκετά δυνατά ώστε να εκδοθούν σε κάποιο περιοδικό. (Τα κείμενα αγγίζουν το ελαφρό φάνταζυ αλλά δε πιστεύω ότι περιορίζονται σε ένα μόνο είδος)Το προβλημά μου είναι ότι δεν ξέρω ποια περιοδικά θα δέχονταν πιο εύκολα συγγραφείς χωρίς άλλες εκδόσεις. Έχετε να προτείνετε κάποιο περιοδικο; . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Η αρχή είναι σίγουρα το πιο δύσκολο. Εξαρτάται επίσης απο το τί είδους περιοδικά σε ενδιαφέρει να δημοσιεύσουν το έργο σου (μεγάλα ή μικρά). Καθώς είναι φαντασίας ίσως να τύχει μεγαλύτερης εύνοιας στο περιοδικό του χώρου (συμπαντικές διαδρομές). Απο την άλλη υπάρχουν τα μικρά freepress όπως οι Χίμαιρες και η Σοδειά, που δέχονται πιο εύκολα. Τώρα αν θέλεις να παρουσιαστεί σε κάποιο μεγαλύτερο, μπορείς να δοκιμάσεις στα Δέκατα, στο Ένεκεν, την Κλεψύδρα, τον Μανδραγόρα. Όλες οι διευθύνσεις τους βρίσκονται στη σελίδα του Ε.Κε.Βι. Καλή επιτυχία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Επικοινώνησε τελικά κανείς με κάποιο περιοδικό; Και τί έκβαση είχε αυτή η επικοινωνία, αν έγινε; Πρέπει να υπάρχουν και άλλα έντυπα που δέχονται διηγήματα, αν και δεν τα γνωρίζω. Περίεργο (ή και δυσοίωνο) που δεν αποκρίθηκε κανείς άλλος στο topic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nargathrod Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Είναι δύσκολη εποχή φίλε Kafka... Μπορώ να σου ονομάσω περιοδικά τα οποία σταμάτησαν να εκδίδονται... Και με τις βόμβες που σκάνε στο ΕΚΕΒΙ δεν βλέπω χρηματοδότηση από το κράτος... Ο παλιός τρόπος έκδοσης πέθανε πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι νωρίς... (Αν θέλεις σου λέω και τα χρέη των μεγάλων εκδοτικών ένα προς ένα... που λεφτά για περιοδικά) Ακούγομαι απαισιόδοξος αλλά δεν είμαι. Ζούμε σε ένα μεταβατικό στάδιο όπου τα περιοδικά υποφέρουν από τις μαύρες τρύπες που υπάρχουν στον εκδοτικό χώρο. Αν θέλεις να δημοσιεύσεις ΕΦ επικοινώνησε με τις εκδόσεις Εστία, από όσο ξέρω βγάζουν ακόμα κάποια συλλεκτικά τεύχη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Έχω ένα δυο κείμενα τα οποία πιστεύω ότι είναι αρκετά δυνατά ώστε να εκδοθούν σε κάποιο περιοδικό. (Τα κείμενα αγγίζουν το ελαφρό φάνταζυ αλλά δε πιστεύω ότι περιορίζονται σε ένα μόνο είδος)Το προβλημά μου είναι ότι δεν ξέρω ποια περιοδικά θα δέχονταν πιο εύκολα συγγραφείς χωρίς άλλες εκδόσεις. Έχετε να προτείνετε κάποιο περιοδικο; . 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayu Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Το Ένεκεν και τον Μανδραγόρα προσωπικά τα βρήκα αρκετά προσιτά (κι απάντησαν και γρήγορα στα emails), και μάλιστα με κείμενα που σίγουρα δεν τα λες ρεαλιστικά (το ένα είναι μάλλον σκοτεινή φαντασία σε οικείο περιβάλλον και το άλλο ένα σύντομο urban fantasy--έχει και τέρας). Και χωρίς προηγούμενες λογοτεχνικές εκδόσεις. Μην απελπίζεστε, παιδιά. (Και μην καίτε τα χειρόγραφα. Αν μη τι άλλο, ανακυκλώστε τα ). 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βαγγέλης Posted December 15, 2012 Author Share Posted December 15, 2012 Συγνώμη παιδιά, είχε καιρό να μπω και δεν είδα της απαντήσεις. Όχι δεν έστειλα τίποτα γιατι ήμουν αρκετά απασχολημένος με άλλα πράγματα. Ίσως να προσπαθήσω ρώτα τα χριστούγεννα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.