Kafka Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Κάποιο σχέδιο μου: Δημιουργήθηκε με το Blender, που είναι 3d modeller. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted November 21, 2012 Author Share Posted November 21, 2012 Ευχαριστώ για τα like Δούλεψα λίγο ξανά στην Αγία Σοφία, που τώρα μοιάζει με μια τερατώδη μορφή με μεγάλα δόντια που τα τριγυρίζει το βαθύ σκοτάδι, κάτω απο τη μεγάλη καμάρα ;) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 Το δεύτερο μ' αρέσει περισσότερο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted November 24, 2012 Author Share Posted November 24, 2012 Χάρηκα που σου άρεσε Μερικά ακόμα: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted November 27, 2012 Share Posted November 27, 2012 Ωραία είναι! Τα τελευταία μου άρεσαν πιο πολύ. Επειδή ενδιαφέρομαι κι εγώ να κάνω κάτι παρόμοιο (αλλά να είναι πιο πολύ σε τοπίο-πόλη), μήπως ξέρεις αν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να μπορούσα να χρησιμοποιήσω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted November 27, 2012 Author Share Posted November 27, 2012 Το Blender είναι δωρεάν, και κατά τη γνώμη μου είναι πολύ καλό ως 3d modeller. Πλέον με τις νέες εκδόσεις έχει γίνει ιδιαίτερα πιο φιλικό προς τον χρήστη απ ό,τι ίσχυε στο παρελθόν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 Ωραία, θα το κοιτάξω! Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted December 5, 2012 Author Share Posted December 5, 2012 Κάποια διορθωμένη εκδοχή του αρχαιοελληνικού set: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafka Posted December 10, 2012 Author Share Posted December 10, 2012 Μια νέα εκδοχή των Βυζαντινών πόλεων, άλλαξα κάποια πράγματα στο φωτισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.