stratigos Posted February 6, 2013 Share Posted February 6, 2013 Τι ξερετε για τον εν λογω συγγραφεα? Τα βιβλια του απευθυνονται σε παιδια και εφηβους πιο πολυ? Βρηκα αυτη την τριλογια του: http://www.psichogios.gr/site/Books/Search?searchfor=%CE%9A%CE%95%CE%92%CE%99%CE%9D+%CE%9A%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9B%CE%95%CE%AA-%CE%A7%CE%9F%CE%9B%CE%91%CE%9D%CE%A4&price=&ages=&category= Στο σκρουτζ τα βιβλια υπαρχουν πολυ πιο φθηνα. http://www.skroutz.gr/books/search.html?keyphrase=Kevin+Crossley+Holland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratigos Posted February 6, 2013 Author Share Posted February 6, 2013 Aπο οτι βλεπω εδω, ως παιδικη την χαρακτηριζει την σειρα. http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Crossley-Holland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted February 6, 2013 Share Posted February 6, 2013 Ναι, και γω ξέρω ότι απευθύνεται περισσότερο σε εφήβους 15-16 χρονών. Πάντως υπάρχουν και βιβλία που έχουν σαν target group παιδιά 15-16 χρονών, αλλά διαβάζονται ανετότατα και από ενήλικους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratigos Posted February 6, 2013 Author Share Posted February 6, 2013 Ναι, ισχυει και αυτο που λες. Προσωπικα εψαχνα κατι με βασιλια Αρθουρο και επεσα πανω στον συγγραφεα αυτον και την τριλογια του. Τωρα αν καποιος τα εχει διαβασει και μπορει να μας ενημερωσει για το αν διαβαζονται και απο μεγαλυτερους, θα βοηθουσε πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.