Δημήτρης Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 (edited) Φαντάζομαι ότι όλοι σας λίγο πολύ θα έχετε πετύχει στην τηλεόραση το φοβερό και τρομερό ''Σαν Σήμερα στον 20ο Αιώνα'', γνωστό και ως ''Από τον Φρόυντ στο Διαδίκτυο''. Άλλοτε στην Ερτ1 και άλλοτε στην ΝΕΤ, η εκπομπή παρουσιάζει γεγονότα που συνέβησαν τον περασμένο αιώνα, για κάθε μία από τις ημέρες του χρόνου. Προσωπικά μου αρέσει τόσο πολύ, που όποτε το δείχνει τα γράφω. Θέλω δηλαδή και να τα έχω, δεν αρκούμαι μόνο στο να τα βλέπω. Πιο πολύ μ' ενδιαφέρουν ο Β' Π.Π. και τα αθλητικά. Αδιάφορο με αφήνουν οτιδήποτε έχει να κάνει με Έλληνες πολιτικούς (φυσικά), και κάτι άσχετα του στυλ την τάδε μέρα γεννήθηκε ο τάδε μόδιστρος, ή πέθανε ο δείνα αρχιτέκτονας κλπ. Ψάχνοντας στο Ίντερνετ για επεισόδια που μου λείπουν, βρήκα και . Αυτός που τα ανέβασε έχει κάνει πραγματικά πάρα πολύ καλή δουλειά. Είναι παραπάνω από 150 συνολικά, ίσως πάνω και από 200. Οι fans της εκπομπής λοιπόν, μπορούν να κάτσουν με την ησυχία τους και να λιώσουν Edited February 9, 2013 by Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.