Αντώνιος Σ Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Δεν έχω διαβάσει τίποτα από Σ. Κινγκ. Από σύμπτωση όμως, άκουσα ότι το ΝΤ είναι τρόμος σε κόσμο φανταστικής άγριας δύσης. Αληθεύει; Περί τίνος πρόκειται; Μια και δεν ξέρω τίποτα για αυτήν την ιστορία για το αν είναι πολλά βιβλία και πόσα, τί περίπου καλύπτει (χωρίς να μου πείτε τί συμβαίνει), κάθε βοήθεια για να αποφασίσω αν θα αγοράσω κάτι ευπρόσδεκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βάρδος Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Το DT είναι περισσότερο fantasy παρά horror, αν και έχει κάμποσα horror στοιχεία, καθότι ο Κινγκ μια ζωή horror έγραφε. Σε γενικές γραμμές είναι fantasy σε έναν κόσμο που μοιάζει με Άγρια Δύση. Έναν κόσμο κατεστραμμένο ύστερα από κάποιο "ατύχημα" (πυρηνικό ή χημικό, απ'ό,τι φαίνεται). Υποτίθεται ότι παλιά υπήρχε πολύ αναπτυγμένη τεχνολογία κτλ. Ωστόσο, δε λείπει και η μαγεία στην όλη ιστορία' υπάρχει αρκετή, αν και όχι όπως την έχει συνηθίσει κανείς στα genre fantasy ("I cast me fireball!" και τέτοια). Πρωταγωνιστής είναι ο τελευταίος πιστολέρο του κόσμου, ο Roland, ο οποίος κυνηγάει τον άντρα με τα μαύρα (καταπληκτική αρχική ατάκα της σειράς "The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed") και αναζητά τον Σκοτεινό Πύργο. Οι πιστολέρο ήταν κάτι σαν ιππότες στον παλιό κόσμο, προστάτες του πολιτισμού και του φωτός. Εν ολίγοις, αυτά είναι. Αν σου πω περισσότερα, θα είναι spoilers. Κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ καλό, και θα σου πρότεινα να το διαβάσεις. Το μόνο μείον που του έχω βρει ως τώρα είναι το γεγονός ότι ο Κίνγκ φαίνεται να χρονοτριβεί πολύ σε κάποια σημεία. Ωστόσο, παρότι χρονοτριβεί, δεν σε κάνει να βαριέσαι. Παράξενο δεν είναι αυτό; Κι όμως. Τα βιβλία είναι τα εξής: The Gunslinger The Drawing of the Three The Waste Lands Wizard and Glass The Wolves of the Calla The Song of Susannah The Dark Tower Αυτή τη στιγμή, βρίσκομαι προς το τέλος του The Waste Lands Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
northerain Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Κακέ Βάρδε πρόλαβες να απαντήσεις...εγώ είμαι ο μόνος ειδικός στον Στέφεν Κίνγκ σε αυτό το φόρουμ... Εγώ απλά να προτείνω να τα διαβάσεις όπωσδηποτε, καθώς είναι απο τα αγαπημένα μου βιβλία/σειρά(Μαζί με το Φυλαχτό). Έχω τελειώσει το Wizard and Glass και περιμένω τα επόμενα(να τα βρώ πουθενά) σε pocket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitsos Posted August 14, 2008 Share Posted August 14, 2008 Μια ερώτηση. Στα ελληνικά υπάρχει μόνο η γνωστή σειρά της bell ή μήπως υπάρχουν σε κάτι πιο pulp, πιο pocket; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trillian Posted August 21, 2008 Share Posted August 21, 2008 Νομίζω ότι υπάρχουν μόνο στα paperback της Bell... Και στα αγγλικά το ίδιο νομίζω, δε θυμάμαι να έχω δει κάποιο βιβλίο της σειράς σε pocket... Ίσως όμως κάποια στιγμή τα βγάλει η Bell σε pocket, αν κάνει ανατύπωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitsos Posted August 21, 2008 Share Posted August 21, 2008 Ίσως όμως κάποια στιγμή τα βγάλει η Bell σε pocket, αν κάνει ανατύπωση Ελπίζω να το κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.