Popular Post Naroualis Posted June 3, 2013 Popular Post Share Posted June 3, 2013 (edited) Μετά τη στέψη των Ερινυών του SFF το καλοκαίρι του 2011 και την ανάδειξη των Τερατογράφων το καλοκαίρι του 2012, ήρθε νομίζω η ώρα να δοκιμάσουμε γι’ άλλη μια φορά τις δυνάμεις μας. Αλλά αυτή τη φορά να μην είμαστε μόνο γυναίκες ή μόνο τρομάδες. Να είμαστε όλοι, όπως είμαστε όλοι μέλη του sff, έτσι να γίνουμε κι όλοι μέρος σε κάτι. Σε κάτι… σπέσιαλ. Πολύ σπέσιαλ.Τόσο σπέσιαλ, που θα το ζητήσετε ξανά και ξανά και ξανά. Κι επειδή αυτό το κάτι είναι, ως προείπα, σπέσιαλ, θα παίξουμε κι υπό σπέσιαλ συνθήκες: Θα λάβουμε όλοι μέρος. Φάνταζι, επιστημονική φαντασία, τρόμος. Όλοι. Μόνο το mainstream θα κακοκαρδίσουμε. Σόρρυ, στο sff μόνο sf-f-h. Το μέγεθος των ιστοριών θα είναι από 1000 έως 6000 λέξεις. Θα υπάρξει, ίσως, μια κάποια απειροελάχιστη ελαστικότητα στο άνω όριο. Απειροελάχιστη, και το εννοώ. Θα είμαι στρατιωτικά τσεκουράτη. Η συγγραφή και κατάθεση θα κρατήσει 45 μέρες. Υπέρ-αρκετές για 6000 λέξεις, εξ ου και παράταση για τη συγγραφή δε θα δοθεί ούτε για την ψυχή της μάνας μου. Η ανάγνωση και ψηφοφορία θα κρατήσει 30 μέρες. Στην απίθανη περίπτωση που κάποιος θα πει τη λέξη «παράταση» πριν υπάρξει σοβαρός λόγος, θα λοιδορηθεί ως να κοκκινίσουν τ’ αυτιά του από ταγέλια. Φυσικά, θα φροντίσουμε ώστε να μην στερήσουμε ούτε μια μέρα από τον επόμενο, 34ο διαγωνισμό σύντομης σουφουφίτικης ιστορίας. Το διαγωνιστικό σας πλάνο παραμένει σταθερό κι αμετάβλητο. Η ίδια η ψηφοφορία, ο τρόπος της δηλαδή, θα είναι συνάρτηση του αριθμού των υποβολών. Συντονιστείτε. Προετοιμαστείτε. Ανοίξτε τα τσάκρα σας, αν χρειαστεί. Την Παρασκευή, 14 Ιουνίου, στις 12 τα μεσάνυχτα, νταν, θα έχουμε θέμα. Α, μην ξεχαστούμε, ως τότε φροντίστε κι εκείνες τις τρεις κριτικές που πρέπει να έχετε για να λάβετε μέρος. Αντιγράφοντας το τόπικ των κανονισμών, δικαίωμα συμμετοχής έχει κάθε μέλος του φόρουμ (εκτός από τον διοργανωτή του διαγωνισμού και τον βοηθό), που στο διάστημα ανάμεσα στον προηγούμενο και τον επικείμενο διαγωνισμό έχει κάνει τουλάχιστον 3 κριτικές (δείτε ανάλογο post) των 100 λέξεων σε οποιεσδήποτε ιστορίες εκτός αυτές του τελευταίου διαγωνισμού. Ο εκάστοτε συμμετέχων θα είναι υπεύθυνος να επιδείξει τις κριτικές του στον διοργανωτή, για να μπορέσει να πάρει μέρος η ιστορία του. Οι συμμετοχές του παιχνιδιού: Θαμμένα μυστικά - niceguy0973 Οι σκιές της Ιένδ Ρενιέβσκυ - Myyst Το Μαύρο Πετράδι - Cassandra Gotha Edited August 5, 2013 by Mesmer 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted June 14, 2013 Author Share Posted June 14, 2013 (edited) In Media Res Αυτό θα πει, κυρίες μου και κύριοι, στη μέση των πραγμάτων. Αυτό είναι και το θέμα του καλοκαιρινού μας παιχνιδιού. Καλείστε, εντός 45 ημερών να διηγηθείτε μια ιστορία η οποία θα ξεκινάει από τη μέση των πραγμάτων. Όπως θα προσέξατε, δεν ακολουθούμε το κλασσικό, βαρετό πλέον μοτίβο του θέματος. Εδώ, στο καλοκαιρινό μας… σπέσιαλ παιχνίδι σημασία έχει η τεχνική. Δείξτε μας την τεχνική σας. Γίνετε ο Όμηρος, που ξεκίνησε να μας αφηγείται τον Τρωικό Πόλεμο αφού ο πόλεμος κρατούσε ήδη εννέα χρόνια (και σταμάτησε πριν μας διηγηθεί το τέλος του). Γίνετε ο Χερμπερτ, που ξεκινάει το Ντιούν την ώρα της αναχώρησης των Ατρειδών από τον Καλαντάν. Γίνετε ο Μάθεσον, που δεν περιγράφει καθόλου την επιδημία, αλλά μόνο τα αποτελέσματά της που θα οδηγήσουν τον Νέβιλ στη φράση-τίτλο του αριστουργήματος. Διαλέξτε προσεκτικά την ιστορία σας. Διαλέξτε ακόμη πιο προσεκτικά το σημείο από το οποίο θ’ αρχίσετε να μας τη διηγείστε. Διαλέξτε με τη μέγιστη, την πλέον εξοντωτική προσοχή πώς θα κάνει την «περίληψη των προηγουμένων». Κάθε σωστά τοποθετημένη πληροφορία θα σας εκτοξεύει στην βαθμολογία, κάθε παραπάτημα θα σας στερεί βαθμούς. Μην ξεχνάτε ποτέ ότι ψάχνουμε πρώτα και κύρια να διαβάσουμε μια ενδιαφέρουσα ιστορία φαντασίας, επιστημονικής φαντασίας ή τρόμου. Αφήστε τις μυθοπλαστικές σας ικανότητες ελεύθερες, αλλά κοιτάξτε να μας δείξετε και πόσο καλά ξέρετε να χειρίζεστε τα πολεμοφόδιά σας. Ακονίστε τις πένες σας, λαδώστε τα πληκτρολόγιά σας. Κι εύχομαι σε κάθε έναν από εσάς μια όμορφη αφήγηση, που θα μας ρίξει, ουρανοκατέβατους βιβλιοταξιδιώτες στην πιο υπέροχη ιστορία που γράφτηκε ποτέ. Edited June 15, 2013 by Naroualis 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 (edited) Σο... Σοβαρολογείς; Μου ανεβαίνουν δάκρυα από τη συγκίνηση! Αυτό το έκανες για 'μένα, προσωπικά, έτσι; Γιατί είμαι Ο Άνθρωπος Που Βαριόταν Τις Εισαγωγές. (Κια όταν διαβάζω και όταν γράφω). Γι' αυτό και στις μισές ιστορίες μου κάποιοι (εσύ, ας πούμε ) μου γράφετε πως "η εισαγωγή ήταν ξύλινη". Όταν παίρνω στα σχόλια ερωτήσεις "ποιος ήταν όμως ο προπάππους του μπατζανάκη της πρώην ερωμένης του ήρωα;" νιώθω φουσκάλες στο αίμα μου, αληθινές φουσκάλες! Κάθε - μα κάθε - φορά που ξεκινώ μια ιστορία παλεύω με τον πειρασμό να αρχίσω από εκεί που γλύστρισε στο σκαρφάλωμα του βράχου (Εμμμ τό 'χω κάνει) ή με διάλογο (ώπα, κι αυτό τό 'χω κάνει). Με λίγα λόγια: Γιου - χουουου!!! edit: κλείσιμο παρένθεσης Edited June 15, 2013 by Cassandra Gotha 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 I have something in mind. I'll try. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eugenia Rose Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 (edited) Αυτό εδώ πώς διέλαθε της προσοχής μου; Ε; Edited June 15, 2013 by Eugenia Rose Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTregorian Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Πολύ πολύ ενδιαφέρον, αλλά δυστυχώς η μαμά πατρίδα με καλεί σύντομα να την υπηρετήσω, οπότε αδυνατώ να συμμετάσχω. Ελπίζω μέσα σε ολόκληρο καλοκαίρι όμως, να βρω την ευκαιρία να διαβάσω-σχολιάσω-ψηφίσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Η αλήθεια είναι ότι συμμετάσχω και στο καλοκαιρινό Νανο και στο write off αλλά δεν θα μου τη γλιτώσει τόσο εύκολα αυτό το παιχνίδι. Θα το παλέψω. Το πολύ να γίνουν όλα αχταρμάς... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airbourne Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Η αλήθεια είναι ότι συμμετάσχω και στο καλοκαιρινό Νανο και στο write off αλλά δεν θα μου τη γλιτώσει τόσο εύκολα αυτό το παιχνίδι. Θα το παλέψω. Το πολύ να γίνουν όλα αχταρμάς... Η τύχη (και η έμπνευση) ευνοεί τους τολμηρούς... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gismofbi Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Τολμηρός δεν είμαι απλά όπου γάμος και χαρά... χαχα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eugenia Rose Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 (edited) Άσχετο (σχεδόν) αλλά θυμήθηκα τη φράση που είπε ο Harlan Ellison: "That is the heart of it. Now begin in the middle, and later learn the beginning; the end will take care of itself." Edited June 17, 2013 by Eugenia Rose 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad Noctum Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Κάτι τριγυρνάει στο μυαλό μου... νομίζω ότι θα το προσπαθήσω! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted June 24, 2013 Author Share Posted June 24, 2013 Πέρασαν ήδη δέκα μέρες από την έναρξη του παιχνιδιού. Για δώστε τα ραπόρτα σας, κοπελιές και παλικάρια μου. Ποιος γράφει; Ποιος σκέφτεται; Ποιος τα παρατήσε ήδη (να τον τσιγκλίσουμε όλοι μαζί, να τα ξαναπιάσει); Άντε. Άλλες 35 μέρες μείνανε. Δεν είναι και λίγες. Και τώρα να ξεκινήσετε, έχετε μπροστά σας, ουουουου! ένα κάρο χρόνο για να μας φιλέψετε το αριστούργημά σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Το καλό είναι ότι γράφω. Το κακό (για το παιχνίδι) είναι ότι γράφω κάτι άλλο. Αλλά θα αρχίσω, τώρα που μου 'ρθε (επιτέλους!) ξανά τρελή όρεξη, θα γράφω όλο τον Γιούλιο, θα το προλάβω κι αυτό, κανένα πρόβλημα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Γράφουμε, γράφουμε. Science Fiction μάλιστα. (Είμαι περίεργος για το αποτέλεσμα.) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad Noctum Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Έχω την μισή ιστορία της μισής ιστορίας έτοιμη, ενώ ξέρω πως θα πάει η πρώτη μισή, χωρίς όμως να έχω σκεφτεί πως θα την ενσωματώσω στη δεύτερη μισή. Όμως αυτόν τον καιρό προσπαθώ να βγάλω τη δεύτερη μισή δηλαδή το τέλος... Σας μπέρδεψα; 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Έχω την μισή ιστορία της μισής ιστορίας έτοιμη, ενώ ξέρω πως θα πάει η πρώτη μισή, χωρίς όμως να έχω σκεφτεί πως θα την ενσωματώσω στη δεύτερη μισή. Όμως αυτόν τον καιρό προσπαθώ να βγάλω τη δεύτερη μισή δηλαδή το τέλος... Σας μπέρδεψα; "Αυτό μας κάνει αναρίθμητες μισές πλάκες" όπως λέει και ο Κάιους Πώστονλένεους στον Αστερίξ (Σπαρίλους μού φαίνεται). 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted June 25, 2013 Author Share Posted June 25, 2013 Είναι αυτός που μέχρι να τον κάνεις να καταλάβει, προλαβαίνεις να σκοτώσει γάιδαρο πετώντας του ώριμα σύκα; Αυτός δεν είναι Ρωμαίος, είναι Κορσικανός. Είχε πέσει από το δέντρο και μετά κατατάχτηκε στη λεγεώνα... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Είναι αυτός που μέχρι να τον κάνεις να καταλάβει, προλαβαίνεις να σκοτώσει γάιδαρο πετώντας του ώριμα σύκα; Αυτός δεν είναι Ρωμαίος, είναι Κορσικανός. Είχε πέσει από το δέντρο και μετά κατατάχτηκε στη λεγεώνα... Όχι, δεν είναι αυτός, αυτός που λες είναι ο Σαλαμίξ. Απλή συνωνυμία του IQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Ξεκίνησα κι εγώ το μισό μου! Και έχει πλάκα! (Σε αυτό το παιχνίδι όλο με μισές πλάκες ασχολούμαστε, ή μου φαίνεται; ) Τι γράφω; Τον Κόναν μάγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Είναι αυτός που μέχρι να τον κάνεις να καταλάβει, προλαβαίνεις να σκοτώσει γάιδαρο πετώντας του ώριμα σύκα; Αυτός δεν είναι Ρωμαίος, είναι Κορσικανός. Είχε πέσει από το δέντρο και μετά κατατάχτηκε στη λεγεώνα... αυτος που λεει ειναι απο την ασπιδα της Αρβενης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Έχω μια ιστορία! Έχω και γραμμένη μια σκηνή της και την υπόλοιπη σε σημειώσεις! Ποσωδήποτε αυτό δεν την κάνει ακόμα διήγημα, αλλά είναι τακαπληκτικό που έχω έστω και αυτά! Ναρού μου, να σε φιλήσω! Υ.Γ. Δεν πάτε αλλού να φιληθείτε με τη φίλη σου! Εμείς εδώ κοιμόμαστε! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 Έχεις αρχίσει να μιλάς δημόσια και με τις δύο σου προσωπικότητες τώρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 O.T. Αν με τον άλλο μου εαυτό εννοείς εσένα το κάνω πολύ καιρό τώρα έτσι? Ενίοτε γράφω κι όλας σαν να είμαι εσύ, αμέ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Το μέγεθος των ιστοριών θα είναι από 1000 έως 6000 λέξεις. Θα υπάρξει, ίσως, μια κάποια απειροελάχιστη ελαστικότητα στο άνω όριο. Απειροελάχιστη, και το εννοώ. Θα είμαι στρατιωτικά τσεκουράτη. Έγραφα, που λες, και ξάφνου κατάλαβα ότι έχω φτάσει στις 1.000 λέξεις και μόλις ξεκινάει η περιπέτεια. Και έχει πολλά ακόμη. Και λέω, δεν μπαίνω να κοιτάξω, 3.000 ή 3.500 μας δίνει η αυστηρή Naroualis; Και πήρα μια χαρά... Μα μια χαρά που μού 'δωσες... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laas7 Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Ε ... ποτε κλεινει η προθεσμια καταθεσης; Γιατι βρηκα και εγω κατι τις και λεω να δω αν προλαβαινω... τελευταια ζω σε συγγραφικο πυρετο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.