Δίδυμος Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 (edited) Υπάρχει περιπτωση να βρω ενα διηγημα που βρισκεται μεσα στην εξατομη σειρα του Αιολου, που λεγεται "Ο Υιος του Βρικολακα" ; (εαν δεν απατωμαι ειναι του Αχιλλεα Παρασχου αλλα μπορει να κανω λαθος). Και δεν ξερω σε ποιον απο τους πρωτους πεντε τομους βρισκεται (στον εκτο δεν ειναι, το τσεκαρα). Εαν υπαρχει καπου στο νετ, πληροφορηστε με.. Edited June 19, 2013 by Δίδυμος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Μιλάς φαντάζομαι για το διήγημα του Αχιλλέα Παράσχου από τον Β τόμο. Δεδομένου ότι φαίνεται να έχει εκδοθεί μόνο εκεί και σε ένα λογοτεχνικό περιοδικό (και ότι το google δε το βρίσκει), μάλλον ατύχησες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsathoggua Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Τον δεύτερο τόμο τον έχω στο πατρικό μου και μάλιστα δεν τον θέλω διότι είναι ελαττωματικό αντίτυπο και έχει κάποιες λευκές σελίδες στη μέση. Αν βρίσκεται ακόμα εκεί θα σου στείλω ένα pm Δίδυμε (μετά τις 30 Ιουνίου διότι προς το παρόν βρίσκομαι εκτός Αθηνών). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δίδυμος Posted June 23, 2013 Author Share Posted June 23, 2013 Σας ευχαριστω για το ενδιαφερον παιδια! Tsathoggua τι να πω? Σε υπερευχαριστω και αναμενω το pm σου! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.