Nargathrod Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Νίκος Παπανδρέουμετάφραση: Νίκος Παπανδρέου, Ντένυ Παρθίμουεπιμέλεια: Θανάσης Θ. ΝιάρχοςΕκδόσεις Καστανιώτη, 2002259 σελ.Τιμή € 13,85 Μέσα από την ιστορία του Φρανκ, φοιτητή κλασικών σπουδών στον Πρίνστον, παρακολουθούμε την επιρροή μιας μαγικής εφεύρεσης στον ανθρώπινο νου. Η εφεύρεση τον συγκλονίζει, ανατρέπει τη ζωή του και τις σχέσεις του με τον κόσμο. Με τα πειράματά του όμως, ο ανυποψίαστος Φρανκ βγάζει στο παζάρι της παγκόσμιας αγοράς ό,τι πιο ακριβό έχει η ανθρώπινη συνείδηση. Με χιούμορ, σασπένς και πολλές λοξές ματιές στην ανθρώπινη ύπαρξη, ο συγγραφέας ξετυλίγει με ευρηματικό τρόπο ένα συναρπαστικό και ιδιαίτερο μυθιστόρημα. Ας αρχίσουμε την συζήτηση για το συγκεκριμένο βιβλίο μια και ανοίξαμε το τόπικ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Διγέλαδος Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 (edited) Ένα βιβλίο που θυμίζει πολύ επιστημονική φαντασία από την εποχή των 80's. Είτε στην λογοτεχνία, είτε στις ταινίες. Και για αυτό ίσως να χάνει κάποιους πόντους από την έλλειψη φρεσκάδας. Όλα συμβαίνουν γύρω από μια σφαίρα. Η σφαίρα αυτή επιτρέπει την "ανταλλαγή" μνήμης μεταξύ ανθρώπων. Όμως κυρίως ένας άνδρας έχει αυτήν τη σφαίρα και η αφήγηση γίνεται από την δική του οπτική γωνία. Φυσικά η ατεστάριστη τεχνολογία έχει πάντα κάποια side-effects. Ένα από αυτά είναι ότι ο ήρωας γεμίζει από αναμνήσεις από ανθρώπους με διαφορετική πολιτισμική προέλευση. Κι εδώ φαίνεται η "μαγκιά" του συγγραφέα. Διαφορετικοί πολιτισμοί, διαφορετικοί τρόποι σκέψης μετουσιωμένοι σε έναν άνθρωπο. Ποιες θα είναι οι συνέπειες; Τα πάρτι με τους μεθυσμένους φοιτητές. Η "γκόμενα" της σχολής. Σκηνές ανθρώπινες. Σκηνές από αληθινές σχέσεις. Δείχνουν ένα βιβλίο που κάλλιστα θα μπορούσε να είχε και αυτοβιογραφικά στοιχεία. Και φυσικά στο τέλος έχουμε την προειδοποίηση για το τεχνολογικό μέλλον. Edited November 25, 2013 by Διγέλαδος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nargathrod Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 Είναι γεμάτο εικόνες το βιβλίο! Πέρα από την σφαίρα δεν έχει υπερβολικά στοιχεία επιστημονικής φαντασίας! Είχε και γέλιο σε κάποια σημεία! Θα το αναλύσουμε από κοντά το Σάββατο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.