mman Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Το βραβευμένο ρουμανικό ηλεκτρονικό περιοδικό SRSFF παρουσιάζει στην έκδοση του Δεκεμβρίου 2013 την ελληνική επιστημονική φαντασία και φάνταζυ, μέσα από τρεις συνεντεύξεις (Κώστας Atrelegis Παραδιάς, Παναγιώτης PiKei Κούστας και υποφαινόμενος) τρεις αρχές διηγημάτων (των ίδιων συγγραφέων) και πέντε άρθρα (Κώστας Βουλαζέρης, τρία της Δόμνας Παστουρματζή και ένα του ρουμάνου editor Cristian Tamas). Το φόρουμ αναφέρεται και στις τρεις συνεντεύξεις. Δεν θα καταλάβετε και πολλά, αλλά μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στη σελίδα τους. Scroll κάτω και δεξιά, εκεί που γράφει "Interviuri" και "Dosar: Grecia SF". (Το άρθρο του editor είναι πάνω δεξιά.) 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirgal Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Αυτά τα δύο πολύ μου άρεσαν όπως ακούγονται (όπως τα διαβάζω εγώ τουλάχιστον). Clubul Science Fiction din Atena Κλουμπούλ και Athos Emfovos în templul sunetului...τεμπλούλ σουνετουλούι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Athos Emfovos în templul sunetului...τεμπλούλ σουνετουλούι. Αυτό είναι το διήγημα του Κούστα, "Ο Άθως έμφοβος στο ναό του ήχου", που ήταν μέσα στον κατάλογο υποψηφίων για Nebula κάποια χρονιά, αν θυμάμαι καλά, ενδεχομένως έχει δμοσιευτεί στο "9" και υπάρχει στο βιβλίο "9 Έλληνες συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας" που είχε βγάλει η Ελευθεροτυπία. Εμένα μου είχε φανεί πολύ ακαταλαβίστικο, το είπα στον συγγραφέα και μου είπε να ρωτήσω τον mman. Αλλά το ξεχνάω. Αν το δει αυτό (ο mman), παρακαλείται να μου το θυμίσει ο ίδιος μεθαύριο στη συνεστίαση της ΑΛΕΦ και να μου το εξηγήσει (δικαιώνοντας έτσι τη φήμη του ως σοκολατογράφος). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 Έστω και με μεγάλη καθυστέρηση, ανεβάζω εδώ το κείμενο της δικής μου συνέντευξης στα αγγλικά (δηλαδή, πριν το μεταφράσουν στα ρουμανικά για τη σελίδα τους). Μερικές από τις ερωτήσεις ήταν πολύ ενδιαφέρουσες. SRSFF_interview_15.12.2013 - MManolios.doc 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.