nikosal Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 (edited) Φέτος, 2014, θα βάλω στόχο 26 εφ βιβλία από 26 διαφορετικούς συγγραφείς: Έναν από κάθε γράμμα της αγγλικής αλφαβήτας. Το είχα κάνει και παλιότερα (μόνος) και έχει πλάκα, καθώς (α) ο αναγνώστης αναγκάζεται να διαβάσει διαφορετικούς συγγραφείς και (β) βρίσκει με δυσκολία τους συγγραφείς ορισμένων τουλάχιστον γραμμάτων (πχ. από Y, X, Ι και μερικά ακόμα, όπου θα πρέπει να καταφύγει μάλλον σε e-book, ακόμα και αν είναι λάτρης του χαρτιού) Βέβαια δεν είναι απαραίτητο να φτάσουμε στα 26 βιβλία, οτιδήποτε πάνω από τα 2/3 (δύο τρίτα) ή κάπου εκεί, σημαίνει «επιτυχία». Ούτε απαγορεύουμε στους συμμετέχοντες να διαβάσουν βιβλία συγγραφέων που αρχίζουν από το ίδιο γράμμα, απλά στο γνωστό πίνακα μπαίνει (και μετράει) μόνο το πρώτο από αυτά. Πχ. Α Asimov Isaac, Caves of Steel Β Ballard, G.J, Drought C ... D ... ... Ιδού τώρα η επιβράβευση όσων πάρουν μέρος και ως τις 31 Δεκεμβρίου διαβάσουν 17 βιβλία και πάνω. 17 -19 βιβλία: Τους απονέμεται το εικονίδιο «Tracy Caldwell Dyson», από την αστροναύτη που έχει βγάλει την πιο γοητευτική (ίσως) φωτογραφία στο διάστημα Η αστροναύτης ατενίζει τη Γη από το παρατηρητήριο με το όνομα Cupola του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού. 20 - 22 βιβλία: Τους απονέμεται το εικονίδιο «John Glenn», του πιο μεγάλου σε ηλικία αστροναύτη στο διάστημα Καμία σχέση με την Dyson, αλλά ο Γκλεν ήταν ο πρώτος Αμερικάνος που ολοκλήρωσε μια πλήρη τροχιά γύρω από τη Γη σε ηλικία 41 ετών (1962) και πέταξε ξανά στο διάστημα με Space Shuttle σε ηλικία 77 ετών (1998), ο πιο ηλικιωμένος αστροναύτης ως σήμερα. Συνεπώς έχουμε και εμείς ελπίδα... 23-25 βιβλία: Τους απονέμεται το εικονίδιο «Yuri Alekseyevich Gagarin», του πρώτου ανθρώπου που έγινε αστροναύτης ολοκληρώνοντας μάλιστα μια τροχιά γύρω από τη Γη Ήταν μόλις 27 ετών και το πέτυχε 10 μήνες πριν τον Γκλεν (1961). Τι εποχές... 26 βιβλία: Σε όποιον πετύχει το απόλυτο, απονέμεται το εικονίδιο «Neil Armstrong», του πρώτου ανθρώπου που πάτησε (1968) το πόδι του σε ουράνιο σώμα... Η φωτογραφία του Άρμστρονγκ είναι μόλις έχει γυρίσει στην άκατο, από τον πρώτο περίπατο στη Σελήνη. Δεν πιστεύω να θέλει κανείς καλύτερο μετάλλιο, ε; Να και ένα σύντομο faq: Ε: Μπορώ να διαβάσω έλληνα συγγραφέα; Α: Φυσικά. Και τον βάζετε στο αγγλικό γράμμα, όπως γράφεται στην ταυτότητά του Ε: Τι εικονίδιο μου απονέμεται αν δεν φτάσω τα 17 βιβλία; Α: Για όποιον διαβάσει 1-16 βιβλία έχουμε φυλάξει το εικονίδιο Νταρθ Βέντερ... Ε: Μετράνε οι συλλογές διηγημάτων; Α: Ναι, συλλογή διηγημάτων ενός συγγραφέα, μετράει ως ένα βιβλίο για το σκοπό του παιχνιδιού μας Ε: Πρέπει να διαβάσω τους συγγραφείς με τη σειρά; Εννοώ Α, Β, C κλπ.; Α: Όχι, διαβάστε με όποια σειρά θέλετε και συμπληρώστε σταδιακά τον πίνακα Ε: Με συγχωρείς, πού τις βρίσκεις αυτές τις ιδέες; Α: ! Edited December 31, 2013 by nikosal 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Σούπερ ιδέα και σε βάζει να ψάχνεις πολλούς διαφορετικούς συγγραφείς! Εννοείτε αυτή τη φορά δεν θα παίξεις μόνος, θα είμαι και εγώ εδώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Φέτος θα παίξω κι εγώ, αν και για Νταρθ Βέιντερ με βλέπω. Το παν είναι να υπάρχει αλγόριθμος. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melkiades Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Α, σαν να δυσκολεύουν αυτά τα παιχνίδια μου φαίνεται. Δεν θα πτοηθώ όμως, θα πάρω κι εγώ μέρος και θα κερδίσω με άνεση το τελευταίο εικονίδιο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 (edited) Παραδόξως από Y βρήκα έναν συγγραφέα στα ελληνικά (Charles Young - Ο τελευταίος άνθρωπος στη Γη), από I έχω βρει στα ελληνικά ένα βιβλίο του Simon Ings αλλά δεν ξέρω αν είναι ΕΦ ακριβώς (Το βάρος των αριθμών/The Weight Of Numbers), από X δεν έχω βρει τίποτα (υπάρχει Έλληνας συγγραφέας ΕΦ που το όνομά του ν'αρχίζει από Ξ?) και από U επίσης τίποτα. Από τα υπόλοιπα γράμματα έχω βρει συγγραφείς... Edited December 31, 2013 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted December 31, 2013 Author Share Posted December 31, 2013 Την προηγούμενη φορά είχα διαβάσει από Υ του Yu, από Ι του Ings και από Χ του Χαρίτου (που σύμφωνα με το φετινό κανόνα, της ταυτότητας, μάλλον θα γράφεται Haritos, άρα πάει στο Η). Ρίχνοντας μια ματιά στα ράφια μου, ξύλινα και ηλεκτρονικά, διαπιστώνω ότι τα πραγματικά δύσκολα γράμματα είναι το Χ (δεν έχω κάτι), το Ι (έχω δύο επιλογές), το Q (δεν έχω τίποτα) και το U (έχω μόνο Utley, που μου αρέσει πολύ). Ελάτε, έχουμε ένα χρόνο να συμπληρώσουμε τις ελλείψεις μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Εγώ δεν το βλέπω να συμμετέχω, δεν βγαίνουν τα νούμερα. Ίσως αν τη βγάλω με reread κάτι να ψιλοκάνω αλλά δεν είναι κάτι που προτιμώ αυτό. Σχετικά με τα πανδύσκολα Q και X: Ίσως η Guo Xiaolu με το UFO in Her Eyes, αλλά πέρα από αυτό τζίφος στο Χ. Στο Q υπάρχει μεν κόσμος αλλά δεν μου έρχεται κάποιος από ΕΦ. Ο Arthur Quiller-Couch που μου βγαίνει δε βλέπω να έχει κάποιο μυθιστόρημα ΕΦ, κυρίως διηγήματα τρόμου έχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Αυτό που ανακάλυψα με ένα πρώτο γρήγορο ψάξιμο είναι ότι υπάρχουν δυσανάλογα πολλοί συγγραφείς από Β. Και καλοί μάλιστα. Γκρρ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 1, 2014 Author Share Posted January 1, 2014 (edited) Τώρα που το λες, βλέπω ότι στη βιβλιοθήκη μου τα 4 ράφια από τα 11 είναι A - B - C. Μάλιστα μόλις με πήρε τηλέφωνο ο New Reality και μου είπε ότι στο σπίτι του το A - B - C είναι 7 ράφια, 3 συρτάρια ντουλάπας, δύο κουζίνας (πρώην μαχαιροπίρουνων) και δύο χαρτονένια κουτιά από ραδιοκασετόφωνα της δεκαετίας του '80, κάτω από κρεβάτι. Πολύ πράγμα, αλήθεια. Edited January 1, 2014 by nikosal 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Νομίζω ότι ξέχασες και τα τέσσερα κιβώτια που γεμίζουν τη μισή μπανιέρα (υδατοστεγώς ασφαλισμένα, για να μπορεί να χρησιμοποιείται η άλλη μισή. Μην το παρακάνουμε κιόλας). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aScannerDarkly Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Ας ξεκινήσω λοιπόν. D: Philip Dick - Ο αντίστροφος κόσμος Από τα κακά βιβλία του Ντικ. Για την εμφάνιση του κειμένου -εκδόσεις Μέδουσα, γαρ- καλύτερα να μην κάνω σχόλιο. Θα πω απλώς ότι είναι ντροπιαστική. Συνεχίζουμε με το πολύ δύσκολο Ilium του Simmons. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airbourne Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Πολύ ωραίο παιχνίδι. Θα προσπαθήσω και εγώ για ότι καλύτερο αν και είμαι σίγουρος ότι θα μπλοκάρω σε κάποια από τα γράμματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Wow, θα παίξω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 Ωραία! Πέντε ως τώρα και ένας εγώ, έξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. R.Carter Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Πολυ ωραια ιδεα, θελω και γω να συμμετασχω αλλα 26 ΕΦ ειναι παρα πολλα για μενα. Θα προσπαθησω και ο,τι καταφερω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 5, 2014 Author Share Posted January 5, 2014 Έτσι. Παιχνίδι παίζουμε, δεν αγχωνόμαστε. Διαβάστε όσα σας κάνει ευχαρίστηση. Αν κερδίσετε και τα παρασημάκια, ακόμα καλύτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airbourne Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 (edited) Έχω βρει, μαζί με αυτά που είχα σκοπό να αγοράσω φέτος, 13 βιβλία (May the force be with me). Έχει πλάκα πάντως το ψάξιμο... Edited January 5, 2014 by Airbourne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Πάει το πρώτο βιβλίο του παιχνιδιού. Καλό θα ήταν ν'αφήνετε και από ένα σχόλιο και βαθμό στο τόπικ με τις αξιολογήσεις. Alpert Mark, Αφανισμός. 8/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 6, 2014 Author Share Posted January 6, 2014 (edited) Ξεκίνησα και εγώ με το πρώτο μέρος μιας εξαλογίας (!) που ονομάζεται Robot City και διαδραματίζεται στο «ρομποτικό» σύμπαν του Ασίμοφ: Odyssey του Michael P. Kube-McDowell γραμμένο υπό την επίβλεψη και τις οδηγίες του Isaac Asimov, όσο ζούσε. Χμ... τίποτα ιδιαίτερο αυτό το πρώτο βιβλίο, ωστόσο όποιος αγαπά τους νόμους της ρομποτικής και τα παιχνίδια γύρω από αυτούς θα βρει κάτι να του αρέσει. Ως μυθιστόρημα όμως ανοίγει πολλά θέματα και κλείνει ουσιαστικά κανένα -ο συγγραφέας είχε προφανώς στο νου του ότι το έργο συνεχίζεται. Δεν είναι καν αυτοτελές. Τέλος πάντων, θα διαβάσω αναγκαστικά και το δεύτερο (κάποια στιγμή) και βλέπουμε. Όπως το 2011, βάζω όλα τα γράμματα για να βλέπω τον πίνακα σιγά σιγά να γεμίζει. Α Β C D E F G H I J K Michael P. Kube-McDowell, Odyssey (1987) L M N O P Q R S T U V W X Y Z Edited January 6, 2014 by nikosal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 (edited) Ξεκινώντας από ένα σπάνιο γράμμα ώστε να μη ψαχνόμαστε στο τέλος της χρονιάς... Α. Atwood, Margaret, The Handmaid's Tale The Darth Vader Wars, January Episode: A New Hope Edited January 7, 2014 by Myyst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 (edited) Αlpert Mark, Αφανισμός. 8/10 Β C D E F Gardner Sally, Σάπιο Φεγγάρι. 8/10 H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Edited January 18, 2014 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Αbnett, Dan - Νεκρόπολις Β C D E F G H I J Κ L M N O P Q R S T U V W X Y Z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 18, 2014 Author Share Posted January 18, 2014 (edited) Με κόκκινο κάθε φορά το νέο βιβλίο. Στο Brute Orbits ο Ζεμπρόβσκι είχε μια ωραία ιδέα -που την τράβηξε αρκετά στα άκρα- και μπόλικη φιλοσοφική διάθεση. Δεν είχε κάποια ιδιαίτερη πλοκή και οι ήρωές του άλλαζαν διαρκώς. Δεν το μετάνιωσα πάντως. ΑΒCDEFGHIJK Michael P. Kube-McDowell, Odyssey (1987)LMNOPQRSTUVWXYZ George Zebrowski, Brute orbits (1998) Edited January 18, 2014 by nikosal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 (edited) Αbnett, Dan - Νεκρόπολις Βurghess, Anthony - Το κουρδιστό πορτοκάλι C D E F G H I J Κ L M N O P Q R S T U V W X Y Z Edited January 20, 2014 by Nihilio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 χεχε θα το πας αλφαβητικά ή τυχαία άρχισες έτσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.