Drunk Elf Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 (edited) Τόσοι και τόσοι έγιναν ταινία, οι Watchmen θα γλίτωναν; Ρίχτε ένα βλέφαρο στο http://www.watchmenmovie.com Δεν υπάρχουν ακόμα πολλές πληροφορίες και έχουν ακουστεί πολλά για πιθανή ακύρωση της ταινίας (και το comic αυτό δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να μεταφερθεί στην οθόνη) αλλά όπως και να έχει θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει με αυτή την μεταφορά. Ο Alan Moore έχει δώσει επίσης τα δικαιώματα του V for Vedetta το οποίο γίνεται ταινία αυτή την εποχή. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα δούμε άλλο ένα League of Extraordinaty Gentlemen... Edited December 8, 2017 by Dreamer Προστέθηκε το trailer της ταινίας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Αυτό ακριβώς είπα και εγώ. Ας ελπίσουμε να μη δουμε ένα ακόμη League Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
araquel Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 το διαβάζω αυτόν τον καιρό, οπότε το έψαξα (λίγο) το θέμα. http://en.wikipedia.org/wiki/Watchmen_%28film%29 προς το παρόν στο imdb το έχουν καταχωρημένο για το 2008, στη wikipedia αναφέρει ότι 8α το σκηνοθετήσει ο Zack Snyder, που σε 1,5 μήνα θα μας παραδώσει το 300 του frank miller. μέσα στην άνοιξη, σε 2-3 μήνες, ξεκινάει η παραγωγή της ταινίας αν κατάλαβα καλά. ως τότε θα έχουμε δει το 300, και θα ξέρουμε αν θα πρέπει να αρχίσουμε να ανυπομονούμε ή να ξεκινήσουμε να προβάρουμε πλερέζες για ακόμα ένα κόμικς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
month Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Βασικά εγώ ετοιάζω απο τώρα το δίκανο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BunnyDee Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Προβλεψη: Θα προκειται για αλλη μια περιπτωση οπου ο Moore δινει τα δικαιωματα για καποιο comic του να γινει ταινια, μονο για να γκρινιαζει μετα για το πως την εκαναν. Ακομα κι αν ειναι ειλικρινης εκ μερους του αυτη η αντιδραση κι οχι μερος της popculture persona που καλλιεργει τοσα χρονια, το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου ρε φιλε, ποσο μαλλον αυτο το φαινομενο που εχει γινει κανονας στην περιπτωση του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
araquel Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 BunnyDee, νομίζω θα είναι αρκετά χειρότερα από τον moore να γκρινιάζει (v for vendetta, league). αν δεν κάνω λάθος, είχε ενδιαφερθεί στο παρελθόν ο terry gilliam να γυρίσει τους watchmen, και ο moore τον είχε αποθαρρύνει λέγοντας του ότι απλώς δεν γίνεται (να γυριστούν σε ταινία), άποψη την οποία συμμερίστηκε αργότερα και ο gilliam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mort13 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 H συγκεκριμένη εικόνα προέρχεται από το unrated trailer του 300, όπου ο Snyder την έβαλε να εμφανίζεται για ένα μόλις frame. Είναι ένα screen-test για το γενικό look της ταινίας. Στα κουτσομπολιά περί casting, λέγεται ότι ο Tom "Τρελάρας" Cruise ενδιαφέρεται για τον ρόλο του Ozymandias ενώ ο Gerard "Λεονάιντας" Butler επιβεβαίωσε ότι θα έχει ρόλο στην ταινία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
araquel Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 (edited) λέγεται ότι ο Tom "Τρελάρας" Cruise ενδιαφέρεται για τον ρόλο του Ozymandias o tom cruise ozymandias.... ο ozymandias δεν είναι ο πιο νέος σε ηλικία χαρακτήρας; την είδε τζόβενο ο cruise? κρίση μέσης ηλικίας (περίπου)? δηλαδή άμα είναι αυτός ο ozymandias, τους άλλους ηθοποιούς στα καπή θα τους ψάξουνε? τσκ τσκ τσκ.. edit: ξέχασα... πολλά, υπερβολικά πολλά υποσχόμενη η παραπάνω εικόνα. πορώνει B) B) Edited March 13, 2007 by araquel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 O Oζυμανδίας αν θυμάμαι καλά είναι τουλάχιστον 40. Μπορεί να είναι ο νεότερος αλλά σίγουρα όχι παιδαρέλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Nite Owl - Patrick Wilson. Silk Spectre - Malin Akerman. Dr. Manhattan - Billy Crudup. The Comedian - Jeffrey Dean Morgan. Ozymandias - Matthew Goode. Rorschach - Jackie Earl Haley. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
araquel Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 the watchmen movie blog και μερικές εικόνες... ;) silk spectre rorschach ozymandias nite owl comedian και η φωτογραφία από τα παλιά :tongue: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaspK Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Τον Οζυμανδία τον έκαναν λίγο... τέλος πάντων - φαίνεται πολύ ενδιαφέρον! Δε νομίζω ότι χρειάζεται να στο πω, άλλα ότι νέα βρεις, στείλε κι άλλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mort13 Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 http://www.apple.com/trailers/wb/watchmen/index.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
araquel Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 (edited) http://www.apple.com/trailers/wb/watchmen/index.htmlαπό τα πιο πορωτικά trailer που έχω δει. τέλεια μουσική, πολύ καλή φωτογραφία. και κάνω edit για να τονίσω πόσο τέλειο είναι το trailer! από την αρχή ως το τέλος, ένα μικρό διαμάντι. τόσο απίστευτα πορωτικό, και από ό,τι φαίνεται, ενδέχεται αυτή η μεταφορά να είναι όντως επιτυχημένη και να έχουμε στα χέρια μας μια από καλύτερες μεταφορές comics στη μεγάλη οθόνη! /me keeps his fingers crossed. θυμάστε τότε παλιά που κάποιος από μας είχε παραθέσει μια εικόνα του rorschach που ήταν σε ένα frame στο trailer των 300? τότε είχαμε μόνο μια εικόνα, τώρα ολόκληρα 2 λεπτά!!! και ένα επίσημο site 9 months and counting... Edited July 19, 2008 by araquel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Μόνο εγώ νιώθω μια απογοήτευση για τα όσα είδα; Δε λέω, γαμάτο φαίνεται αλλά... Watchmen είναι αυτό ρε παιδιά! Τουλάχιστον να είναι επίπεδο μεταφοράς From Hell και όχι League... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
araquel Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Μόνο εγώ νιώθω μια απογοήτευση για τα όσα είδα; Δε λέω, γαμάτο φαίνεται αλλά... Watchmen είναι αυτό ρε παιδιά!Τουλάχιστον να είναι επίπεδο μεταφοράς From Hell και όχι League... αν, παρά τα φαινόμενα, βγει κάτι σε league, θα είναι τρομερή απογοήτευση, αυτό είναι αλήθεια. και για κάποιον απροσδιόριστο λόγο, μου ήρθε και μένα μια φλασιά από την ταινία αυτή όσο έβλεπα το trailer. χμμ... παρόλα αυτά, για το κόμικς που διάβασα, το trailer ήταν πάρα πολύ ικανοποιητικό για μένα και περιέχει αρκετές σκηνές. οκ, δίνει λίγο έμφαση σε εφέ και σκηνές δράσεις, από την άλλη όμως, έχει μόνο δύο ατάκες σε όλο το trailer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Και μια συνέντευξη του Moore επί του θέματος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted August 2, 2008 Share Posted August 2, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
araquel Posted September 24, 2008 Share Posted September 24, 2008 (edited) a mysterious discovery in new york bigger picture, greater detail είναι θεοί οι άνθρωποι... α, ναι, παραλίγο να το ξεχάσω μάτε ψάτια φάρια (ο comedian δεν θα' πρεπε να έχει μια ουλή στο μάγουλο;) και για τελευταίο, το καλύτερο: προσπαθώ να διατηρήσω χαμηλά τις προσδοκίες μου, αλλά όσο βγαίνει υλικό, τόσο περισσότερο φαίνεται ότι θα είναι αρκετά πιστή. πόσο χαμηλά να μείνουν οι αναθεματισμένες προσδοκίες στην τελική;;; Edited September 24, 2008 by araquel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted September 24, 2008 Share Posted September 24, 2008 Μέχρι τώρα φαίνεται τέλειο. Λες και είναι καρέ μέσα από το κόμικ. Πάει για μεγάλα πράγματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
araquel Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 βρήκα άλλα 2 wallpapers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oberon Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Very, very nice!! Για να δούμε τι θα δούμε τελικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoHajiyorgi Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Καινούργιο trailer! http://www.youtube.com/watch?v=2VLA0tg5yI0&NR=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Τα έσπασε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Αν δεν ήταν βασισμένο σε ένα τόσο γαμάτο Graphic novel θα έλεγα ότι πρόκειται για απίστευτη πατάτα. Ίσως, κάπως, να το σώσουν, αλλιώς μου έβγαλε ένα τρελό campiness, ειδικά το πρώτο μισό του τρέηλερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.