Mr. R.Carter Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Τα βιβλια Τρομου δεν ειναι οπως τα υπολοιπα λογοτεχνικα βιβλια. Στηριζονται στο αγνωστο, στην εκπληξη, στην αγωνια και στο φοβο που προκαλουν ολα αυτα. Οταν ηδη τα εχουμε βιωσει και ξερουμε τι θα γινει στο φιναλε, αξιζει να ξαναδιαβασουμε το βιβλιο ή βαριομαστε και καλυτερα να πιασουμε κατι αλλο..; 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mictantecutli Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Θέλω πολύ να ξαναδιαβάσω κάποια βιβλία, αλλά τα αδιάβαστα είναι τόσα πολλά που δεν παίζει στο άμεσο μέλλον. Είναι κάποια βιβλία που είχα διαβάσει πριν χρόνια και δεν θυμάμαι καν τι γίνεται. Οπότε θα ξαναδιάβαζα πολύ ευχαρίστως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Ανάλογα το βιβλίο. Πχ η υπόθεση του Τσαρλς Ντέξτερ Γουόρντ με τρόμαξε παραπάνω τη δεύτερη φορά που τη διάβασα. Το ίδιο και το πρώτο από τα Βιβλία του Αίματος. Ένα καλό βιβλίο τρόμου θα το απολαύσεις και τη δεύτερη φορά που το διαβάζεις, ακριβώς επειδή ξέρεις τι έρχεται και το βλέπεις να χτίζεται κομμάτι-κομμάτι 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 (edited) Αν και προσπαθώ όσο μπορώ να μην ξαναπιάνω βιβλία που έχω ήδη διαβάσει έτσι ώστε να δοκιμάζω καινούργιες εμπειρίες, είναι ορισμένα βιβλία που απλά δεν γίνεται να μην τα ξαναδιαβάσω. Ακόμη και στον τρόμο που έχει αφαιρεθεί το στοιχείο του σασπένς από την πρώτη ανάγνωση. Πως δηλαδή να παρατήσω τους Κινγκ, Λάβκραφτ, Κέτσαμ, Μπάρκερ; Δεν μπορώ να φανταστώ να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ναι λοιπόν, θεωρώ ότι είναι ορισμένα βιβλία που αξίζει να διαβαστούν ξανά και ξανά. Edited March 14, 2014 by Δημήτρης 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Φυσικά ξαναδιαβάζω. Την πρώτη φορά τα διαβάζω για να τρομάξω. Την δεύτερη για να εκτιμήσω. Την τρίτη για να μάθω. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μιχάλης Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Pio eykola tha ksanadiavaza mia syllogi dihghmatwn opws exw idi kanei, para ena olokliro biblio.An kai sigoura kapoia stigmi tha ksana piasw ti Lampsi tou King. Sorry gia ta greeklish, xrhsimopoiw linux kai dn kserw na ta allaksw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Namarie Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Όταν μια ιστορία με τρομάξει πραγματικά την ξαναδιαβάζω σίγουρα. Αφήνω όμως να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα. Έτσι μόνο ανακαλύπτω τους λόγους που τρόμαξα, γιατί την πρώτη φορά που διαβάζω κάτι, αφήνομαι να παρασυρθώ από τα συναισθήματα που μου δημιουργεί και πρέπει να ξαναδιαβάσω κάτι αν θεωρίσω ότι αξίζει περισσότερη προσοχή. Οπότε αφήνω το χρονικό περιθώριο μέχρι να χαθούν αυτά τα συναισθήματα για να δω καθαρά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oceanborn Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Θεωρώ ότι ένα από τα βασικότερα συστατικά στην λογοτεχνία τρόμου είναι το αναπάντεχο, η ανατροπή. Κατ' επέκταση μου φαίνεται άσκοπο να διαβάσω ξανά ένα βιβλίο ή διήγημα. Εκτός αν συγγραφικά υπάρχει κάτι το οποίο θα ήθελα να μελετήσω. Στην αφηγηματική τεχνική ή στην τεχνοτροπία παράδειγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldboy Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Παντα - αρκει να εχει περασει ενα ευλογο διαστημα καποιων χρονων να εχει ξεχαστει μερικως η πλοκη. Για παραδειγμα τον Στρογγυλο Πυργο των Lovecraft-Derleth το χω λιωσει και το απολαμβανω καθε φορα. Οπως και το αγαπημενο 'Ζωντανος Θρυλος'. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlienBill Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Τώρα ειδικά με τα ebooks δεν νομίζω ότι θα έχω μια τέτοια ευκαιρία γιατί δεν ξέρω καλά-καλά αν θα μου φτάσει το υπολοιπο της ζωής μου για να τελειώσω αυτά που έχω ήδη. Παλαιότερα ξαναδιάβαζα ιστορίες των Λάβκραφτ και Μάχεν... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gantz Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 τα διαβαζω συνεχειαα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natasha Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Κι εγώ πιστεύω ότι είναι χρήσιμο να ξαναδιαβάζουμε κάποια βιβλία τρόμου, αυτά που μας άρεσαν, μας εντυπωσίασαν και από τα οποία θέλουμε να διδαχτούμε. Συνήθως τη 2η ή 3η φορά εστιάζω παραπάνω στα κομμάτια που με ενδιαφέρουν, δεν τα διαβάζω όλα από την αρχή μέχρι το τέλος. Τελευταία, ολόκληρα έχω ξαναδιαβάσει το Παιχνίδι του Τζέραλντ του Κινγκ και τα Αιχμηρά αντικείμενα της Φλυν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.