Drake Ramore Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 (edited) «Χωρίς συμμετοχές» Όριο λέξεων:1000 - 5000 Είδη: Φανταστικό Χρόνος συγγραφής: Από σήμερα μέχρι Παρασκευή 6/6 Χρόνος ψηφοφορίας: - Η εικόνα που έβαλα για να σας εμπνεύσει είναι η παρακάτω. Θυμηθείτε ότι δεν χρειάζεται να είναι γραμμένη η ιστορία εντελώς πάνω στην φωτογραφία, αλλά καλό είναι να έχει κάποια εμφανή σχέση. Let the game begin! Edited December 22, 2021 by Ghost Προστέθηκε το κείμενο «Χωρίς συμμετοχές». 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 Προχωράτε ή να στείλω τον Yog Sothoth για μια επισκεψούλα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 Δύο μέρες έχουν μείνει για την λήξη. Δώστε σημεία ζωής! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos lagonas Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Εμμμμ... ναι! Λοιπόν, μετά από εφημερίες (κρατηθείτε) Σαββάτο, Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, προσωπικά είδα την εικόνα μόλις χτες. Ή προχτές. Νομίζω. Μια ομορφιά, αλλά, όπως είπα από πριν, είναι ζόρικη βδομάδα. Θα στείλω ένα pm στο Σταμάτη και εφόσον μπορεί, θα ανεβάσουμε και οι δυο κάτι, φαντάζομαι μετά την απαραίτητη παράταση. Αλλιώς, αν δε μπορεί ούτε ο Σταμάτης, next time... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 Το φαντάστηκα από την απουσία σχολίων ότι κάτι δεν πήγαινε σωστά... Για τέτοιες ιδιάζουσες περιπτώσεις ανωτέρας βίας, η παράταση μπορεί να είναι αρκετά μεγάλη. Αν συνεννοηθείτε και συμφωνείτε θα δοθεί παράταση 4 επιπλέον ημερών μέχρι 10/6 τα μεσάνυχτα της Τρίτης. Ενημερώστε με. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adicto Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Τα ίδια και από εδώ, δεν είχα υπολογίσει τον αστάθμητο παράγοντα Ποσειδώνια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted June 6, 2014 Author Share Posted June 6, 2014 Από ότι πληροφορήθηκα και οι δύο διαγωνιζόμενοι δεν μπορούν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό τελικά. Οπότε η συμμετοχή τους, σε αυτόν εδώ τουλάχιστον, ματαιώνεται. Παρόλα αυτά, πριν ζητήσω να κλείσει το νήμα θα το αφήσω ανοικτό για δύο ή παραπάνω διεκδικητές ως το βράδυ για να μην πάει χαμένη η εικόνα. Αν βρεθούν ας αλλάξει κάποιος συντονιστής τα ονόματα στον τίτλο. Αν όχι, το κλείνει το νήμα τα μεσάνυχτα. Η περίοδος συγγραφής θα είναι μια βδομάδα από αύριο και οι κανόνες παραμένουν οι ίδιοι. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.