Eliath Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Καλησπερίζω το forum ..Στη προσπαθεια μου να συμπληρωσω - ολοκληρωσω την συλλογη τρόμου μου..Αναζητω τρία βιβλία και δι αυτο απευθυνομαι στους ειδικους .. Mathesson - To στοιχειωμα Brite - Το θεσπέσιο Πτωμα και το Ιματζικα το οποίο κάπου δυστυχως έχω δανεισει και εχει εξαφανιστει... Θα σας ήμουν ευγνώμων .Συγνωμη εαν βρισκομαι σε λαθος σημειο για το ποστ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Καλωσήρθες, Νικόλα. Ψάχνεις τις Ελληνικές μεταφράσεις ή σου κάνουν και τα Αγγλικά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliath Posted August 6, 2014 Author Share Posted August 6, 2014 Καλως σας βρήκα .Ψάχνω τις μεταφρασμένες εκδόσεις ναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 Το Στοίχειωμα το έχω εγώ, αν ενδιαφέρεσαι στείλε PM 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperiongr Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 να κάνω μια ερώτηση, μιας κ ειμαι νέος κ δεν ξέρω αν εχει απαντηθεί. Γιατί δεν έχει αγγελίες το forum? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 να κάνω μια ερώτηση, μιας κ ειμαι νέος κ δεν ξέρω αν εχει απαντηθεί. Γιατί δεν έχει αγγελίες το forum?Μα... Εχει. Πας εκει που λεει classifieds Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliath Posted August 12, 2014 Author Share Posted August 12, 2014 Εχω στειλει pm.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliath Posted October 27, 2015 Author Share Posted October 27, 2015 Up και την καλησπέρα μου σε όλους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.