elen Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Το ομολογώ. Ζήλεψα το αντιστοιχο τόπικ απο τις ταινίες τρόμου. Εψαξα λοιπόν το αντιστοιχο σε ταινιές επιστημονικής φαντασιας. Αν εξαιρέσουμε την πιθανότητα να ειμαι πραγματικά γκαβή (γκουχ γκουχ παιζει) δεν βρήκα. Αισχος. Ξεκινάω εγω με ενα απιστευτα υποκειμενικό τοπ 10 διοτι ειμαι και ανθρωπος και έχω αδυναμιες 1. Solaris (To original ετσι δε συζηταω καν για το ριμεικ το έχω διαγράψει απο την μνήμη μου. Ναι ειναι αργή ταινιά. Ποσο δε με νοιάζει ομως. Ναι τα εφφε εχουν παλιώσει... Δε πειραζει. Για μενα θα ειναι παντα στο τόπ 2. Blade Runner 3. Alien (βασικα και το ένα αλλά και το δύο και ίσώς με λίγη περισσοτερη αγάπη στο δύο) 4. Brazil (ακόμη καλύτερα αν το δεί κανείς πιωμένος) 5 Τhe Matrix (ξέρω το έχουν βαρεθει πολλοί αλλα κακα τα ψέματα ειναι πλεον κλασσικο) 6 Space Odyssey 7 The day the earth stood still 8. District 9 9 12 Monkeys 10 Dark city (τώρα που το ξαναβλέπω δε μου φτανει μια δεκαδα. Και ναι ήθελα να βάλω το Star Wars μέσα αλλα μέτα το ξανασκεφτηκα. Αφου μιλαμε υποκειμενικα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 (edited) Δεν είναι πολλές οι ε.φ. ταινίες που έχω δει. Σίγουρα είναι παραπάνω από δέκα, αλλά δεν έχω δει αρκετές καλές για να σχηματίσω ένα top 10. Από αυτές που έβαλες, πολύ καλές είναι οι 2, 3 (μόνο την πρώτη, δεν θυμάμαι καλά τις άλλες τρεις), 5 (η πρώτη μόνο, καλές και οι άλλες δύο αλλά όχι τόσο πολύ). Και από εκεί και πέρα βάζω ''Ο Εξολοθρευτής 2'', όλα τα Star Wars, Τζον Κάρπεντερ- ''The Thing'', ''Ολική Επαναφορά'' (το παλιό, δεν έχω δει το ριμέικ), ''Επαφή'' με Τζόντι Φόστερ και ''Minority Report''. Edited October 31, 2014 by Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elen Posted October 31, 2014 Author Share Posted October 31, 2014 Toν εξολοθρευτή τον 1ο ετοιμη ημουνα να τον βάλω στη δεκάδα. Θεωρω οτι ειναι μια πολύ καλή ταινιά και αδικημενη. Για το 2 δε το συζηταω καν. Ουτε κατοσταδα. Aλλα με σοκαρες. εχει βγει ριμεικ του Totall Recall και δεν εχω παρει χαμπάρι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 (edited) Toν εξολοθρευτή τον 1ο ετοιμη ημουνα να τον βάλω στη δεκάδα. Θεωρω οτι ειναι μια πολύ καλή ταινιά και αδικημενη. Για το 2 δε το συζηταω καν. Ουτε κατοσταδα. Aλλα με σοκαρες. εχει βγει ριμεικ του Totall Recall και δεν εχω παρει χαμπάρι; Πολύ καλός και ο πρώτος Εξολοθρευτής, αλλά μου άρεσε περισσότερο το 2. Και ναι, δες εδώ. Edited October 31, 2014 by Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 (edited) Πολύ δύσκολο να φτιάξω δεκάδα εφ ταινιών. Θα είχα να διαλέξω ανάμεσα σε όλα σχεδόν όσα αναφέρεις, συν τα: Groundhog day (τόσο έξυπνο!) The Truman show (τόσο έξυπνο!) The thing (original και remake) The abyss (σκι-φι κάτω από τη θάλασσα; Οι δύο εμμονές μου σε ένα πακέτο) Predator (κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό) Contact (εξαιρετικό) Close encounters (ακόμα συγκινούμαι όταν σκέφτομαι την τελευταία σκηνή) Stalker (κλασικό. Ειδικά αν έχεις διαβάσει και το βιβλίο) Total recall (πολύ εντυπωσιακό όταν το πρωτοείδα, αν και οκ, όχι για δεκάδα) Jurassic park (νομίζω ότι το πρώτο -και μόνο αυτό βέβαια- ήταν εξαιρετικό σαν ιδέα και βέβαια εκτέλεση) Screamers (ούτε αυτό για δεκάδα, αλλά πολύ καλό, όπως επίσης το...) Back to the future Children of men (μέσα στην 20άδα, ίσως) Edited October 31, 2014 by nikosal 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Το Groundhog Day πιάνεται για εφ; Γιατί όχι φάντασυ ή slipstream; Αν είναι αυτό εφ, γιατί όχι και το Pleasantville; http://www.youtube.com/watch?v=nrEAfkY9ods Το Gattaca σε κανέναν δεν άρεσε; Το θεωρώ οπωσδήποτε ανώτερο τουλάχιστον από το Dark City. Μια ψήφος και από μένα στον 2ο Εξολοθρευτή έναντι του πρώτου. Τουλάχιστον τα εφέ δε συγκρίνονται. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fan-tasy Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 InceptionAvatarΗ παλιά τριλογία Star WarsMatrixDistrict 9BrazilJohn CarterDark city 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elen Posted November 1, 2014 Author Share Posted November 1, 2014 Το Gattaca σε κανέναν δεν άρεσε; Το θεωρώ οπωσδήποτε ανώτερο τουλάχιστον από το Dark City. Μια ψήφος και από μένα στον 2ο Εξολοθρευτή έναντι του πρώτου. Τουλάχιστον τα εφέ δε συγκρίνονται. Εχεις απόλυτο δίκιο. Σιγουρα το Gattaca ειναι ανωτερο του Dark City... Απλα το ξεχασα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Fat Pig Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 Blade Runner 2001 Space Odyssey Brazil Alien Under The Skin The Fountain 12 Monkeys Gattaca Clockwork Orange Stalker 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimzar Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Nr 1 το Star Wars: A New Hope (γενικά η καλύτερη ταινία σε οποιοδήποτε είδος όλων των εποχών) τα υπόλοιπα παίζουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimzar Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=TLyNMSkTiGg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.