Popular Post Nihilio Posted November 10, 2014 Popular Post Share Posted November 10, 2014 (edited) https://www.youtube.com/watch?v=Pz3z-0IQG80 Δεύτερο βιβλίο και πρώτο μυθιστόρημα για τον Κωνσταντίνο Κέλλη, γνωστός και ως DinMacXanthi στο φόρουμ (λες και περιμένατε εμένα να σας το πω φυσικά) μετά την εξαιρετική συλλογή "Το φως μέσα μου". Θα κυκλοφορήσει σύντομα από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος. Μία τηλεφωνική γραμμή που χτυπάει τις νύχτες και στην άλλη άκρη οι φωνές των νεκρών. Μία συσκευή που στοιχειώνει τον πρωταγωνιστή του βιβλίου, τον Σταμάτη Κόκκινο, μαζί με τις τύψεις για την απώλεια της γυναίκας της ζωής του σε ένα τροχαίο δυστύχημα - δυστύχημα για το οποίο κατηγορεί τον εαυτό του. Προσθέστε στο μείγμα και έναν αλλόκοτο ιδιωτικό ντετέκτιβ αλλά και έναν συγγραφέα που έχει αποδείξει τις ικανότητές του και ετοιμαστείτε για ένα μυθιστόρημα μυστηρίου, τρόμου και αγωνίας που θα μας κόψει την ανάσα. Δεν ξέρω για εσάς, εγώ πάντως θα τρέξω να το πάρω πρώτη μέρα κυκλοφορίας Edited December 9, 2014 by DinMacXanthi προσθήκη του εξωφύλλου 31 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Αργεί πολύ; Το περιμένω πως και πως! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Ramore Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Καλοτάξιδο Ντίνο! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted November 20, 2014 Share Posted November 20, 2014 «Αυτό δεν είναι το τέλος...» μουρμούρισε ο νεκρός, την ώρα που ο κλαμένος άντρας έβαζε την κάννη στο στόμα του. «Αλλά δεν μπορώ να υποσχεθώ πως τα πράγματα καλυτερεύουν». Αργεί πολύ; Το περιμένω πως και πως! Πρώτη βδομάδα του Δεκέμβρη πώς σου ακούγεται; 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
melkiades Posted November 20, 2014 Share Posted November 20, 2014 (edited) Προς στιγμή κατάλαβα ότι θα έχεις γίνει η παρουσίαση την πρώτη εβδομάδα του Δεκέμβρη και συγχίστηκα. Αλλά αφού θα είναι μόνο το βιβλίο, οκ δεν θα παραπονεθώ. Θα το πάρω με μερικές μέρες καθυστέρηση. Edited November 20, 2014 by melkiades 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted November 20, 2014 Share Posted November 20, 2014 «Αυτό δεν είναι το τέλος...» μουρμούρισε ο νεκρός, την ώρα που ο κλαμένος άντρας έβαζε την κάννη στο στόμα του. «Αλλά δεν μπορώ να υποσχεθώ πως τα πράγματα καλυτερεύουν». Αργεί πολύ; Το περιμένω πως και πως! Πρώτη βδομάδα του Δεκέμβρη πώς σου ακούγεται; Καλούτσικα, αλλά το "Την Δευτέρα που μας έρχεται" θα μου ακουγόταν ακόμα καλύτερα! Τι να κάνουμε όμως, θα περιμένουμε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάρβιν ΑΑΠ Posted November 21, 2014 Share Posted November 21, 2014 Δεν σας προλαβαίνουμε πια : )) Φτου σκόρδα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nirgal Posted November 21, 2014 Share Posted November 21, 2014 Καλοτάξιδο! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 Αυτό το ποστ είναι κοινό και το κάνω δυο φορές στις σωστές του απλά θέσεις: Ντίνο και Μιχάλη, πρώτο μυθιστόρημα και για τους δυο, τούβλα, γαμάτα εξώφυλλα και μυστήριο (λίγο άλλου τύπου μάλλον). Τα περιμένουμε πώς και πώς. Να είναι καλοτάξιδα και να τα αγαπήσουν όλοι όσοι τα πιάσουνε στα χέρια τους, και κυρίως όσοι τα διαβάσουν. Κι αυτοί να ναι πολλοί, πάρα πάρα πολλοί 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 (edited) Το βιβλίο υπάρχει πλέον και στο site των εκδόσεων, με τιμή, περίληψη και όλα τα καλούδια. Και, βέβαια, το πρόσθεσα στο Goodreads! Edited November 28, 2014 by BladeRunner 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mman Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Σήμερα το έπιασα στα χέρια μου και πρέπει να πω ότι είναι καλύτερο κι απ' ό,τι περίμενα. Από αύριο στα ράφια της Αθήνας. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Ελπίζω να πάει πραγματικά καλά το βιβλίο, να μην ξεχνάμε οτι πρέπει να στηρίζουμε έλληνες συγγραφείς και ιδιαίτερα τους νέους! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Επειδή μόνο like έβαλα, αλλά δεν είπα τίποτα, ας εκφράσω τις ευχές μου και δημοσίως. Εύχομαι αυτό το βιβλίο να πάει πολύ, πολύ καλά, και να ανεβάσει τον πήχη στα ελληνικά γράμματα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Το κοινό ταξίδι Νεκρής Γραμμής και Αγέννητων Αδελφών συνεχίζεται, και θα κάνει και μια στάση στις 21 Δεκεμβρίου στο Polis Art Cafe, Πεσμαζόγλου 5.Όπως πολύ σωστά τα λέει, κι ο Μμιχάλης: "Δεν χρειάζεται να τονίσω ότι σας περιμένουμε όλους, ότι θα κρατάμε απουσιολόγιο για όσους γνωρίζουμε και ότι θέλουμε όσο τίποτα να συναντήσουμε όσους δεν ξέρουμε από κοντά, ε;"Τα λέμε σε λιγότερο από 2 βδομάδες, φίλτατοι! 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Baltar Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 [φωνή από ντουντούκα] Όλοι την Κυριακή εικοσιμία του Δεκέμβρη στο Πόλις, θα παρουσιαστούν τα βιβλία των Μανωλοκέληδων/Κελλημανωλάδων, καλείστε να δώσετε το αγωνιστικό παρών! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Kάλλιο αργά παρά ποτέ, ανέβηκε και το book trailer του βιβλίου στη σελίδα των εκδόσεων https://www.youtube.com/watch?v=Pz3z-0IQG80 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μιχάλης Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 (edited) Η παραγγελία έγινε, τώρα το πότε θα διαβαστεί με το χρόνο που μου μένει είναι λίγο δύσκολο να το προβλέψω. Edited December 10, 2014 by Μιχάλης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post BladeRunner Posted December 12, 2014 Popular Post Share Posted December 12, 2014 (edited) Φέτος τον Ιανουάριο διάβασα το πρώτο βιβλίο του Κέλλη, που εκδόθηκε το 2013, την συλλογή διηγημάτων Το Φως Μέσα Μου, η οποία μου άφησε πάρα μα πάρα πολύ καλή αίσθηση, βαθμολογώντας την με τέσσερα αστεράκια όμως, όντας κάπως συγκρατημένος σε σχέση με άλλους. Ίσως ήξερα ότι η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο δυνατή. Και να που ήρθε το απίστευτο μυθιστόρημα με τον τίτλο Νεκρή Γραμμή, ένα τούβλο αλά Στίβεν Κινγκ, για να με επιβεβαιώσει. Από που ν'αρχίσω και που να τελειώσω; Ας πούμε ότι έχουμε τον νεαρό Σταμάτη Κόκκινο, που βασανίζεται κάθε μέρα από την στιγμή που η αγαπημένη του Ιωάννα πέθανε σε τροχαίο, ενώ αυτός την γλίτωσε. Κατηγορεί τον εαυτό του για τον θάνατο της, οι μέρες του κυλάνε χωρίς νόημα μέσα στο άδειο διαμέρισμά του, έχοντας ως καθημερινή ρουτίνα ν'ακούει την φωνή της στο τελευταίο ηχογραφημένο μήνυμα που του άφησε στον τηλεφωνητή πριν αυτή πεθάνει. Μια μέρα, όμως, θα γνωριστεί με τον Ιεροκλή Χατζή, έναν ιδιωτικό ντετέκτιβ, έναν πραγματικά αλλόκοτο τύπο που θα τον μπάσει σ'έναν τρελό κόσμο. Ο Ιεροκλής φαίνεται να ξέρει πολλά περισσότερα πράγματα γι'αυτόν απ'όσα θα 'πρεπε, και όλα όσα πίστευε ο Σταμάτης θα ανατραπούν. Τι ρόλο βαράει ένα χαλασμένο τηλέφωνο που όμως χτυπάει κανονικά; Ποιες είναι οι φωνές που ακούγονται από την άλλη άκρη της γραμμής; Και τι ζητούν; Ειρήνη, εξιλέωση, εκδίκηση... Αυτά τα ολίγα, όσον αφορά την υπόθεση. Δεν χρειάζεται να ξέρετε περισσότερα πράγματα, το καλύτερο είναι ν'αρχίσετε το βιβλίο ανυποψίαστοι και πραγματικά οι εκπλήξεις που θα συναντήσετε θα είναι ατελείωτες και συναρπαστικές. Μιλάμε για ένα απίθανο μεταφυσικό θρίλερ που συνδυάζει το αστυνομικό μυθιστόρημα με τον υπερφυσικό τρόμο, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι εκπληκτικό. Πρόκειται για ένα βιβλίο γεμάτο δυνατές σκηνές, τρομερές εικόνες, αγωνία που βαράει κόκκινο, ανατροπές και αποκαλύψεις, που το μόνο σίγουρο είναι ότι θ'αφήσουν τον αναγνώστη καθηλωμένο στην θέση του, μέχρι το δυνατό τέλος της ιστορίας. Όμως τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ. Οι χαρακτήρες είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντες, αληθινοί, σκιαγραφημένοι στην εντέλεια, ενδιαφέρεσαι γι'αυτά που τραβάνε, θέλεις να δεις πως θα καταλήξουν. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τους δυο-τρεις, ας πούμε, κεντρικούς χαρακτήρες, αλλά για όλους, ακόμα και γι'αυτούς που εμφανίζονται για λίγες μόνο στιγμές. Η γραφή του Κέλλη επίσης είναι τρομερή, απίστευτα ευκολοδιάβαστη, πολυεπίπεδη, με δική της φωνή που ξεχωρίζει από χιλιόμετρα. Οι περιγραφές εννοείται καταπληκτικές και ειδικά αυτές που έχουν να κάνουν με το υπερφυσικό κομμάτι ή με τα όνειρα, είναι το κάτι άλλο, δημιούργησαν κάποιες τρομερές εικόνες, με τις σπλατεριές και την δύναμή τους. Τέλος, η ατμόσφαιρα και αυτή εξαιρετική, αρκετά σκοτεινή, σε σημεία άκρως τρομακτική. Ρε μάστορα, θα πει κάποιος, αρνητικά δεν έχει; Να σας πω την αλήθεια, δεν βρήκα κανένα, και σε περίπτωση όμως που υπάρχει έστω και ένα, το μόνο σίγουρο είναι ότι μπροστά στην απίστευτη ιστορία, τους δυνατούς χαρακτήρες και την καταπληκτική γραφή, μάλλον θα μοιάζει εντελώς ασήμαντο. Δυστυχώς, δεν κράτησε όσο ίσως θα ήθελα και αυτό είναι ευθύνη του Κέλλη, γιατί έγραψε μια απίστευτα συναρπαστική ιστορία που με δυσκολία μπορούσα ν'αφήσω στην άκρη για να κάνω κάτι άλλο που θα με κρατούσε μακριά από αυτήν. Πραγματικά, ανυπομονώ για το επόμενο βιβλίο, μυθιστόρημα ή συλλογή διηγημάτων. Πότε με το καλό; Υ.Γ. Τα συγχαρητήρια μου και για την επιμέλεια, δεν θυμάμαι να συνάντησα κάποιο λάθος. Επίσης η τιμή του εκδότη είναι ιδιαίτερα χαμηλή για την ποιότητα και το μέγεθος του βιβλίου, κάτι που μπορεί να κάνει έναν επίδοξο αγοραστή που δεν ξέρει τον Κέλλη να αγοράσει το βιβλίο. Ελπίζω να το κάνει, αλλιώς θα χάσει πολλά... 9.5/10 Edited December 12, 2014 by BladeRunner 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemo Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Συνάντησα το βιβλίο "Νεκρή Γραμμή" στα ράφια του Public (Ιωαννίνων) το Σάββατο 13/12/2014. Την αλήθεια μου θα την πω, αυτό που με τράβηξε ήταν το πόσο καινούρια ήταν τα βιβλία. Φρεσκοτυπωμένα. Ανέγγιχτα. Με σελίδες ατσάκιστες, που μύριζαν ακόμα μελάνι. Το συγγραφέα δεν τον αναγνώρισα, ούτε συμπαθώ ιδιαίτερα το συγκεκριμένο λογοτεχνικό είδος, άνοιξα όμως ένα αντίτυπο με προθέσεις διερευνητικές. Διάβασα μερικές σελίδες (παραπάνω από μερικές, θα έλεγα). Αυτό ήταν. Δεν μπόρεσα να το αφήσω από τα χέρια μου, παρά δύο εικοσιτετράωρα αργότερα. Με αιχμαλώτισε. Δυνατές εικόνες, αβίαστες περιγραφές, γραφή πολυεπίπεδη και δυναμική. Και οι χαρακτήρες... ΑΛΗΘΙΝΟΙ. Και όταν αργότερα είδα στις Ευχαριστίες να μνημονεύεται το SFF, αναζήτησα το όνομα του συγγραφέα και διάβασα δημοσιεύσεις του εδώ, κατάλαβα πως κάθε άλλο παρά τυχαίο ήταν το τόσο ποιοτικό αποτέλεσμα του βιβλίου. Μοναδικό μου θέμα (ξεκάθαρα υποκειμενικό) είναι το όνομα του πρωταγωνιστή. Που στο τέλος όμως με έκανε να δεθώ ακόμα περισσότερο μαζί του. Συγχαρητήρια για τη φοβερή δουλειά. Εύχομαι τα καλύτερα για την πορεία του βιβλίου και ελπίζω να είναι μονάχα η αρχή μιας πλούσιας εκδοτικής παρουσίας! Βαθμός; 9/10. Χαλαρά. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airbourne Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Δεν είναι ότι θα ξεκινήσω από μακριά (πρώτα η Δύναμη...και ελπίζω να τα καταφέρω για μια φορά, αν δεν επισκεφθούμε τον παιδίατρο άλλη μια φορά για τις επόμενες μέρες) αλλά θα πρέπει να κουβαλήσω και ουκ ολίγα βιβλία μαζί μου (?)... περιττό να πω ότι αν τα καταφέρω θα έχω μια πολύ ευτυχισμένη επιστροφή: 01. Γιατί θα έχω δυο φανταστικά βιβλία να επιλέξω και να διαβάσω στο γυρισμό και.... 02. Θα χαρώ πολύ να γνωρίσω από κοντά πέρα από τους τρομερούς συγγραφείς και άλλα παιδιά του υπερφανταστικού (όπως εξελίσσεται) φόρουμ. 03. Ελπίζω πραγματικά να καταφέρω... (το παλεύω 2 χρόνια τώρα...αλλά δεν...) Για να δούμε... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βελόρεν Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Θα το πάρω σίγουρα όπως και το πρώτο του! Εύχομαι καλοτάξιδο! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Προς τιμήν αυτού του βιβλίου, να αναφέρω ότι, σήμερα που πήγα να το πάρω από την Πολιτεία, είχε τελειώσει. Το Σάββατο θα ξαναπάω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morfeas Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Προς τιμήν αυτού του βιβλίου, να αναφέρω ότι, σήμερα που πήγα να το πάρω από την Πολιτεία, είχε τελειώσει. Το Σάββατο θα ξαναπάω. Επιβεβαιώνω και δηλώνω ευθαρσώς ότι εγώ πήρα (μάλλον) το τελευταίο Επιπλέον, βρίσκω πολύ θετικό ότι στην Πολιτεία και τα δύο βιβλία-αδελφάκια (αυτό, μαζί με τους Αγέννητους Αδελφούς) βρίσκονταν στον τομέα της ξένης λογοτεχνίας γενικώς κι όχι της επιστημονικής φαντασίας/τρόμου, κάτι που ελπίζω να βοηθήσει στην προώθηση (νομίζω ότι η θέση στα ράφια των βιβλιοπωλείων παίζει συχνά ρόλο στην επιτυχία του βιβλίου)! Από μια πρόχειρη ματιά πάντως (κι από τα σχόλια του Blade και τις συνεντεύξεις) δηλώνω ενθουσιασμένος κι ανυπομονώ να τα ξεκοκαλίσω - μάλλον μες στις γιορτές, αν και από τώρα δέχομαι κάτι περίεργα ερωτικά καλέσματα από τις ράχες τους 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 βρίσκονταν στον τομέα της ξένης λογοτεχνίας γενικώς κι όχι της επιστημονικής φαντασίας/τρόμου Φαντάζομαι πως αυτό δεν το εννοείς, έτσι? Αλλιώς αυτά τα αγγλικά του Μανωλιού, ρε παιδί μου, να δεις ένα πράγμα, καλύτερα κι από ελληνικά μιλάμε. Υποθέτω πως και του Ντίνου θα έχει τέτοια εκπληκτική μετάφραση 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Καλώς ή κακώς και τα δυο βιβλία είναι στον πάγκο με τις καινούργιες και λιγότερο καινούργιες κυκλοφορίες αστυνομικών μυθιστορημάτων και θρίλερ. Εκεί βρίσκεις και Έλληνες συγγραφείς και ξένους. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.