Chihiro Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Καλησπέρα σε όλους,κατά την Σαββατιάτικη επίσκεψή μου στον Νάκα, κατέβηκα στο υπόγειο με τα παλία βιβλία και ξετρύπωσα το ''Η επιστροφή του Μέρλιν'' του Deepak Chopra, το οποίο μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρον και το αγόρασα. Συγγραφέας: Chopra Deepak Εκδότης: Ασημάκης Μετάφραση: Κουσουνέλος, Γ. Αριθμός Σελίδων: 444 Έτος Έκδοσης: 01-1998 «Ένα καθηλωτικό παραμύθι … όπου εμπλέκονται δράκοι, μαγεία, κάρτες Ταρό, το σπαθί του βασιλιά Αρθούρου -το Εξκάλιμπερ- όνειρα και ξόρκια. Καθώς οι δυνάμεις του καλού και του κακού συγκρούονται, ο Chopra, με φωτεινό πνεύμα και πνευματική διορατικότητα, υφαίνει μια εμπνευσμένη παραβολή πλημμυρισμένη με την ελπίδα ότι η εμπιστοσύνη, η κατανόηση και η συνειδητότητα θα υπερνικήσουν το φόβο και την άγνοια…»Δεν βλέπω όμως πουθενά στο φόρουμ να αναφέρεται οτιδήποτε γι αυτό, οπότε θα ήθελα αν κάποιος το έχει διαβάσει να γράψει εντυπωσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 https://www.goodreads.com/book/show/29954.The_Return_of_Merlin?from_search=true Στο παραπάνω λινκ πάντως μπορείς να βρεις κάμποσα σχόλια για το βιβλίο, στα αγγλικά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chihiro Posted November 17, 2014 Author Share Posted November 17, 2014 Διίστανται οι απόψεις απ'ό,τι βλέπω, ή του ύψους ή του βάθους! Ελπίζω να αξίζεις και να μην απογοητευτώ γιατί μου έχει φανεί πολύ ενδιαφέρον και του στυλ μου! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.