Myyst Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 Howl's Moving Castle Το αμετάφραστό ακόμη αυτό βιβλίο είναι μία μαγική περιπέτεια μίας καπελούς, της Sophie, που μεταμορφώνεται σε γριά γυναίκα από την τρομερή Witch of the Waste και εγκαταλείπει τα καπέλα της για να γίνει καθαρίστρια στο κινούμενο κάστρο του επίσης τρομερού μάγου Howl, που όμως δεν τον φοβάται και τόσο πολύ πια καθώς είναι απλώς μία γριά γυναίκα και ο Howl είναι γνωστός για το σπάσιμο των καρδιών νεαρών δεσποινίδων. Στο κάστρο γνωρίζει τον δαίμονα της φωτιάς Calcifer και κλείνει μία συμφωνία μαζί του, να την επιστρέψει στην πραγματική της ηλικία, αν η Sophie ανακαλύψει πως να σπάσει τη συμφωνία που υπάρχει ανάμεσα στον Calcifer και τον Howl. Στο βιβλίο αυτό βασίστηκε και ο Hayao Miyazaki για να δημιουργήσει το γνωστό ομώνυμο anime που έχει μεταφραστεί στα ελληνικά ως 'Το Κινούμενο Κάστρο.' Castle in the Air To 'Castle in the Air' ειναι η συνέχεια του 'Howl's Moving Castle' όπου η συγγραφέας ακολουθεί τις περιπέτειες του Abdullah ενός εμπόρου χαλιών στη μακρινή πόλη Zanzib, στον οποίο κάποιος ταξιδιώτης πουλά ένα μαγικό χαλί, χάρη στο οποίο γνωρίζει την πριγκίπισσα των ονείρων του, τη Flower-in-the-Night. Φυσικά υπάρχει και το κινούμενο κάστρο κάπου μέσα στην ιστορία (που φυσικά πετάει πλέον) και φυσικά και ο Howl, η Sophie και ο Calcifer, εκνευριστικοί και αγαπημένοι όσο πάντοτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.