BladeRunner Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Λίγες ώρες πριν την αλλαγή της χρονιάς, και επειδή δεν θα διαβάζουμε έτσι, στα κουτουρού, ήρθε η ώρα των αναγνωστικών στόχων για το 2014. Σε αυτό το τόπικ , λοιπόν, μπορείτε να βάλετε τα βιβλία που σκοπεύετε να διαβάσετε μέσα στη χρονιά, τους συγγραφείς που θέλετε επιτέλους να ξεκινήσετε και τις πολυλογίες που λέτε να ολοκληρώσετε. Οι δικοί μου στόχοι δεν πολυδιαφέρουν σε σχέση με πέρυσι, αν και έχω θέσει κάποιους νέους: 1. Συνολικά πάνω από 180 βιβλία 2. Τουλάχιστον 90 βιβλία του φανταστικού (τρόμος, ΕΦ, fantasy) 3. Τουλάχιστον 15 βιβλία άνω των 500 σελίδων 4. Να διαβάσω 100 διαφορετικούς συγγραφείς 5. Να γνωρίσω για πρώτη φορά τουλάχιστον 30 συγγραφείς 6. Να διαβάσω τουλάχιστον 10 διαφορετικούς Έλληνες συγγραφείς 7. Να διαβάσω βιβλία συγγραφέων από τουλάχιστον 10 διαφορετικές χώρες 8. Να διαβάσω τουλάχιστον 25 βιβλία που να έχουν εκδοθεί στην Ελλάδα μέσα στο 2015 9. Τέλος, να ολοκληρώσω τα διάφορα αναγνωστικά παιχνίδια σε τρόμο, φαντασία και επιστημονική φαντασία, που ελπίζω να υπάρξουν και φέτος! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Για άλλη μια φορά ο blade προκαλεί δέος! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Μέτρησα τα αδιάβαστα βιβλία μου και τα έβγαλα 366. Ο βασικός αναγνωστικός στόχος είναι το 2016 να με βρει με λιγότερα βιβλία. Κατα τα άλλα, να τα βγάλω πέρα με ότι αναγνωστικές προκλήσεις βγάλουμε φέτος, να διαβάσω ό,τι βιβλίο φίλου κι γνωστού έχω αδιάβαστο, Και μερικά κλασσικά έργα που περιμένουν στο ράφι (Ψυχώ, Haunting at hill house κλπ) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 (edited) Ο δικός μου στόχος για τη νέα χρονιά αλλά και για πάντα από εδώ και πέρα είναι να σταματήσω να αγχώνομαι. Δεν θέτω κάποιον συγκεκριμένο, απλά θα διαβάζω ότι θέλω και όποτε θέλω. Και λίγα περισσότερα βιβλία στα Αγγλικά από τα τρία περσινά. Όσα προκύψουν στη πορεία, νούμερο δεν βάζω. Για να αρχίσω σιγά- σιγά να μαθαίνω να διαβάζω και στο πρωτότυπο. Αυτά τα δύο είναι τα πιο σημαντικά για μένα. Edited December 31, 2014 by Δημήτρης 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airbourne Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Εγώ, ελπίζω φέτος να είμαι καλά και να διαβάσω όσο περισσότερο μπορώ...γιατί φέτος έμεινα λίγο πίσω...αλλά ήταν για καλό οπότε... Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχω πλέον πάρα πολλές επιλογές σε βιβλία κάθε είδους. Θα προσπαθήσω να κυνηγήσω τους εδώ διαγωνισμούς όσο μπορώ και ελπίζω το 2015 να είναι μια δυνατή χρονιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alanon Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Ο μοναδικός στόχος θα είναι να μην κυνηγήσω τίποτα. Να πιάσω τα πολύ μεγάλα σε όγκο βιβλία και όσα βγουν. Σαν μίνι στόχο να τελειώσω θαΦον και τα κλασικά του καζαντακη 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Να μειώσω τα αδιάβαστα, χωρίς να έχω αγοράσει άλλα τόσα από τα παζάρια που θα ξεφυτρώσουν στο μεταξύ. Να διαβάζω βιβλία επειδή μου αρέσουν και όχι επειδή πρέπει, για κάποιο πρότζεκτ ή κάτι τέτοιο. Να διαβάσω περισσότερα αξιόλογα βιβλία και να μην υποκύπτω (συχνά) σε εύπεπτες σαχλαμαρίτσες. Να γράψω περισσότερο, είτε καινούρια διηγήματα, είτε για διορθώσεις παλιών. Να ΜΗΝ πιάσω τα 50. Ή τουλάχιστον να τα φτάσω ίσα ίσα. Καλύτερα ο χρόνος μου να πάει σε άλλα, πχ γράψιμο, γυμναστήριο (αμήν και πότε), ταξίδια κλπ. Γιατί ώρες ώρες νιώθω να μου βγαίνουν λέξεις από τη μύτη, με τόσο διάβασμα... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoVa Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Ο στόχος που έχω για τη νέα χρονιά είναι να γνωρίσω πολλούς καινούργιους συγγραφείς, για fantasy/sci-fi ενδεικτικά αναφέρω: Ray Bradbury, Frank Herbert, Dan Simmons, Kurt Vonnegut και H. P. Lovecraft, ενώ για σύγχρονη λογοτεχνία (20ού αιώνα): Hermann Broch, Thomas Bernhard, Κοσμάς Πολίτης, Nicholson Baker και William Gaddis. Μαζί βέβαια με άλλα βιβλία του Stephen King (κύριος Μερσέντες, 11/22/63, Wolves of the Calla...), σίγουρα, και μάλλον του Aldous Huxley (Το Νησί, Αντίστιξη - το τελευταίο κυκλοφόρησε πρόσφατα!) Μα πάνω απ' όλα στόχος μου είναι να ξεπεράσω τον γελοίο (ωστόσο δικαιολογημένο) αριθμό βιβλίων που είχα διαβάσει πέρσι: 12. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trison Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Φέτος θα προσπαθήσω να φτάσω το μαγικό νούμερο 50. Θέλω να καταφέρω να διαβάσω κάποια βιβλία στο πρωτότυπο στα αγγλικά, πράγμα που θα ανοίξει νέους αναγνωστικές ορίζοντες. Τέλος σαν καινούργιο μέλος της SSF οικογένειας νομίζω ότι οφείλω επιτέλους να αποκτήσω και να διαβάσω όσα περισσότερα από τα βιβλία που έχουν γράψει οι συμφορουμίτες μας. Όπως επίσης και την Εφαρμοσμένη Μυθομηχανική το οποίο ήδη είναι η πρώτη μου παραγγελία για το 2015. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 ...η χρονιά προβλέπεται πολύ δύσκολη από άποψη χρόνου και επίσης θέλω να ασχοληθώ περισσότερο με το γράψιμο. Οπότε οι αναγνωστικοί στόχοι διαμορφώνονται ως εξής: Πεζογραφία 50 βιβλία πεζογραφίας βιβλία πεζογραφίας από 12 διαφορετικές χώρες 10 ελληνικά βιβλία πεζογραφίας 20 βιβλία φαντασίας βιβλία φαντασίας από 10 διαφορετικές χώρες 3 ελληνικά βιβλία φαντασίας 20 βιβλία επιστημονικής φαντασίας βιβλία επιστημονικής φαντασίας από 5 διαφορετικές χώρες 3 ελληνικά βιβλία επιστημονικής φαντασίας για τα βιβλία του τρόμου θα περιμένω να αναρτηθεί η αναγνωστική πρόκληση του τρόμου Ποίηση 50 βιβλία ποίησης βιβλία ποίησης από 5 διαφορετικές χώρες 10 ελληνικά βιβλία ποίησης 10 βιβλία σουρεαλιστικής ποίησης 2 ελληνικά βιβλία σουρεαλιστικής ποίησης Graphic Novels 50 graphic novels 5 ελληνικά graphic novels Θέατρο 100 θεατρικά βιβλία θεατρικά βιβλία από 10 διαφορετικές χώρες 20 ελληνικά θεατρικά βιβλία 10 θεατρικά βιβλία θεάτρου του παραλόγου 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Να διαβάσω αυτό το καταραμένο που με κοιτάει από τη βιβλιοθήκη χρόνια, δώρο ήταν, "Ο Άνθρωπος Χωρίς Ιδιότητες". Όλα τα άλλα, όπως έρθουν. Αλλά αυτός θα σταματήσει να με κοιτάει από το ράφι. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mictantecutli Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Δεν πρόκειται να ξεπεράσω την φετινή χρονιά. Και μάλλον δύσκολα θα φτάσω φέτος τα 40 βιβλία... Ελπίζω να σταματήσω να αγοράζω, μπας και πέσει λίγο η στοίβα των αδιάβαστων. Αλλά δεν το βλέπω να γίνεται ποτέ αυτό... χαχαχα Οπότε θα πρέπει να συμβιβαστώ με την ιδέα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Για να μειωθεί αρκεί να αποκτήσεις λιγότερα βιβλία από αυτά που θα διαβάσεις. Δεν χρειάζεται να πάψεις να αγοράζεις, οπότε συνέχισε! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mictantecutli Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Για να μειωθεί αρκεί να αποκτήσεις λιγότερα βιβλία από αυτά που θα διαβάσεις. Δεν χρειάζεται να πάψεις να αγοράζεις, οπότε συνέχισε! Πέρσι είχα 120 αδιάβαστα. Διάβασα 75 φέτος. Τώρα έχω 140 αδιάβαστα. Πως με κόβεις;;; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Για να μειωθεί αρκεί να αποκτήσεις λιγότερα βιβλία από αυτά που θα διαβάσεις. Δεν χρειάζεται να πάψεις να αγοράζεις, οπότε συνέχισε! Πέρσι είχα 120 αδιάβαστα. Διάβασα 75 φέτος. Τώρα έχω 140 αδιάβαστα. Πως με κόβεις;;; Έχεις δρόμο μέχρι τα 370 μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alanon Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 267....τα δικα μου αδιαβαστα....χαος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 140 λέει ο ένας, 370 λέει ο άλλος, 267 λέει ο τρίτος... πλάκα κάνετε έτσι; Εμείς που έχουμε 2.000+ αδιάβαστα τι να κάνουμε δηλαδή; Βέβαια τώρα τελευταία αρχίζω και πουλάω, αλλά και πάλι δεν μειώνονται, αφού αγοράζω περισσότερα απ'όσα πουλάω 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 140 λέει ο ένας, 370 λέει ο άλλος, 267 λέει ο τρίτος... πλάκα κάνετε έτσι; Εμείς που έχουμε 2.000+ αδιάβαστα τι να κάνουμε δηλαδή; Βέβαια τώρα τελευταία αρχίζω και πουλάω, αλλά και πάλι δεν μειώνονται, αφού αγοράζω περισσότερα απ'όσα πουλάω Άσ' το, Μπλέηντ, μην πας γυρεύοντας για απάντηση ( "Να σκεφτείτε το ενδεχόμενο ψυχανάλυσης;" ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mictantecutli Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 (edited) Αυτά βλέπω και παίρνω κουράγιο...Να πω πάντως πως για μένα, τα e-books, ΔΕΝ μετράνε στα αδιάβαστα(όχι ότι έχω και κανένα βέβαια...) Edited January 2, 2015 by Mictantecutli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Ευτυχώς που υπάρχει ο New Reality και μας κάνει να νιώθουμε φυσιολογικοί 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Δεν έχω τη δυνατότητα πλέον να μετρήσω τα αδιάβαστά μου. Πρέπει να περάσαμε κι εμείς τα 2000, πάντως. Στόχοι. Χμ. ~Να περάσω τα 100 τεμάχια. ~Να διαβάσω τουλάχιστον 40 κομμάτια άνω των 400 σελίδων. ~Να ολοκληρώσω τουλάχιστον μία από τις αναγνωστικές προκλήσεις, κατά προτίμηση την εφ. ~Να διαβάσω τουλάχιστον 50 graphic novels. ~ Και... τα-ταν, τα-ταν, να ολοκληρώσω τουλάχιστον μία σειρά βιβλίων φάνταζι άνω των πέντε τόμων. Πιθανοί ύποπτοι το Black Company, τα Riryia Revelations, τα Shadows of the Apt, οι Ήλιοι του Gene Wolfe και το Monarchies of God. Μετριοπαθείς οι προβλέψεις για φέτος. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted December 27, 2015 Author Share Posted December 27, 2015 Μιας και χθες τελείωσα το τελευταίο βιβλίο της χρονιάς, για να δούμε τι κάναμε: 1. Συνολικά πάνω από 180 βιβλίαΈφτασα τα 203 βιβλία φέτος. Τσεκ. 2. Τουλάχιστον 90 βιβλία του φανταστικού (τρόμος, ΕΦ, fantasy)Ίσα-ίσα, κάπου στα 91 με 92 πρέπει να διάβασα. Τσεκ. 3. Τουλάχιστον 15 βιβλία άνω των 500 σελίδων19 στο σύνολο. Τσεκ. 4. Να διαβάσω 100 διαφορετικούς συγγραφείςΤουλάχιστον 165, οπότε... χαλαρά. Τσεκ. 5. Να γνωρίσω για πρώτη φορά τουλάχιστον 30 συγγραφείςΓύρω στους 105. Ανετότατα! Τσεκ. 6. Να διαβάσω τουλάχιστον 10 διαφορετικούς Έλληνες συγγραφείςΑκριβώς 20! Τσεκ. 7. Να διαβάσω βιβλία συγγραφέων από τουλάχιστον 10 διαφορετικές χώρεςΝομίζω 20 με 21. Τσεκ. 8. Να διαβάσω τουλάχιστον 25 βιβλία που να έχουν εκδοθεί στην Ελλάδα μέσα στο 2015Ακριβώς 40! Τσεκ. 9. Τέλος, να ολοκληρώσω τα διάφορα αναγνωστικά παιχνίδια σε τρόμο, φαντασία και επιστημονική φαντασία, που ελπίζω να υπάρξουν και φέτος! Κατάφερα και ολοκλήρωσα Τρόμο και ΕΦ, στην Φαντασία συμπλήρωσα 7 από τις 10 περιοχές. Καλούτσικα τα πήγα... 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted December 28, 2015 Share Posted December 28, 2015 Εύγε! Πότε πρόλαβες και διάβασες 203 βιβλία; ένα κάθε μιάμιση περίπου μέρα έρχεται! Να συνεχίσουμε εδώ για τους αναγνωστικούς στόχους του νέου έτους ή να κάνουμε άλλο θέμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted December 28, 2015 Author Share Posted December 28, 2015 Εύγε! Πότε πρόλαβες και διάβασες 203 βιβλία; ένα κάθε μιάμιση περίπου μέρα έρχεται! Να συνεχίσουμε εδώ για τους αναγνωστικούς στόχους του νέου έτους ή να κάνουμε άλλο θέμα; Από το 2012 και μετά διαβάζω σταθερά πάνω από 200 βιβλία. Σημαντικό ρόλο παίζει και ο αριθμός των σελίδων, βέβαια. Όσο μεγαλύτερα τα βιβλία, τόσο λιγότερα θα διαβάζω Θα φτιαχτεί καινούργιο τόπικ μια μέρα πριν αλλάξει ο χρόνος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted December 29, 2015 Share Posted December 29, 2015 Να διαβάσω αυτό το καταραμένο που με κοιτάει από τη βιβλιοθήκη χρόνια, δώρο ήταν, "Ο Άνθρωπος Χωρίς Ιδιότητες". Όλα τα άλλα, όπως έρθουν. Αλλά αυτός θα σταματήσει να με κοιτάει από το ράφι. Το "όλα τα άλλα όπως έρθουν" εντάξει. Το πέτυχα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.