Jump to content

Λύκος


Ιρμάντα

Recommended Posts

Μου άρεσε. Θα προτιμούσα όμως όλες οι πληροφορίες να ερχόταν από την αφήγηση σιγά σιγά και να ανακαλύπταμε εμείς τι συμβαίνει, πάρα έτσι επεξηγηματικά όπως δίνονται. Έχει ψωμί για μεγαλύτερη ιστορία. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ κατ' αρχάς για τα σχόλιά σου και για το χρόνο σου!

Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες!

Ουσιαστικά με περιόρισε το όριο των λέξεων. Έπρεπε να είναι περίπου τόσες και να βγάζει νόημα. Και πιστεύω πως σύντομα θα καταπιαστώ με κάτι μεγαλύτερο πάνω σε αυτό το θέμα....

Καλό σου βράδυ!

Link to comment
Share on other sites

Η ιστορία σου μου άρεσε αρκετά. Σε κάθε περίπτωση που το θύμα γίνεται θύτης προκύπτει ένα ενδιαφέρον σενάριο.

 

Σε μια σχετικά μικρή έκταση (λίγο πάνω από 500 λέξεις) κατάφερες να χωρέσεις όλη την πλοκή. Εγώ προσωπικά όμως θα ήθελα μερικές ακόμα λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα το πως ακριβώς πέθανε ο γυμναστής. Έδρασε μόνο του το παιδί ή είχε και τη βοήθεια του λύκου. Κι αν ναι, τι είδους βοήθεια ήταν αυτή. Η πρώτη ύλη σου είναι πολύ καλή και θα ήθελα να διαβάσω μια εκτενέστερη εκδοχή της ιστορίας σου.

 

Μια μικρή παρατήρηση: Σχεδόν σε όλα τα ελληνικά βιβλία οι τελείες και τα κόμματα είναι εκτός των εισαγωγικών μέσα σε διαλόγους. Π.χ.

 

«Το παιδί κοίταξε στον καθρέπτη».

«Ναι και όχι», απάντησε ο λύκος.

 

Αντιθέτως τα ερωτηματικά και τα θαυμαστικά παραμένουν εντός.

 

«Είσαι μόνος;»

«Σε είδα!»

 

Δεν είναι κανόνας απλά λέω τι έχω παρατηρήσει στην πλειονότητα των ελληνικών βιβλίων! Στα ξενόγλωσσα βέβαια όλα τα σημεία στίξης είναι εντός των εισαγωγικών.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον φλασάκι!

 

"Το παιδί είδε το Λύκο στον καθρέφτη."

Αν το Λύκος το γράψεις με κεφαλαίο σαν όνομα, καλύτερα να το διατηρήσεις έτσι και στην πορεία του κειμένου. Βέβαια, αφού ο λύκος είναι σύμβολο και η λέξη χρησιμοποιείται στο κείμενο πολύ συχνά θα πρότεινα να το βάλεις με μικρό και εδώ.

 

" οι πατημασιές του λύκου λουλούδιαζαν πάνω στο χιόνι."

Πολύ ωραία έκφραση!

 

"Δεν φοβάται τον λύκο που μοιάζει με παιδί, δεν φοβάται ούτε όταν ο λύκος του μιλάει.

«Ποιος είσαι;»"

Εδώ λες "ο λύκος του μιλάει" αλλά από ότι κατάλαβα το "ποιος είσαι" το ρωτάει το παιδί.

 

" πολύστευε"

Αυτή τη λέξη δεν την έχω ξαναπετύχει. Αν σου αρέσει το λεξιπλαστικό ύφος πρέπει να το κάνεις και αλλού στο κείμενο, ώστε να μην φαίνεται το "πολύστευε" σαν παραφωνία.

 

Πέρα από αυτά τα ψιλοπράγματα, για την υπόθεση έχω να πω τα εξής: πρέπει όταν ξεκινάει το διήγημα να δούμε το παιδί κάπως να πονάει, να έχει εφιάλτες, να προσπαθεί να ξεπεράσει ό,τι έγινε χωρίς επιτυχία. Αν το παιδί δε φοβάται ούτε γενικώς ούτε τον λύκο,, και απλά παίζει με τα αυτοκινητάκια του και σκοτώνει χωρίς δεύτερες σκέψεις, δεν το μαθαίνουμε αρκετά σαν προσωπικότητα, παρά μονόπλευρα σαν εκδικητή. Από τη στιγμή που επαναλαμβάνονται άλλα στοιχεία του κειμένου (πχ οι μεγάλοι που βλάπτουν παιδιά) μπορείς να δώσεις κάποιες γραμμές στην αρχή για να μάθουμε τι περνάει το παιδί μέχρι εκείνη τη φάση. Επίσης, το ότι το παιδί θα γίνει γενικώς εκδικητής κάνει ακόμη πιο πιεστικό το αίτημα να δούμε αρχικά να υποφέρει. Άλλο είναι να σκοτώνεις αυτόν που σε αδίκησε, κι άλλο είναι να σκοτώνεις όλους όσους αδίκησαν γενικότερα. Πρέπει να το δικαιολογήσουμε σαν επιλογή.

 

Ακόμη, το ότι ένας κακός ενήλικας πέθανε και θα σταματήσει να βλάπτει, αυτό δεν σημαίνει ότι ο λύκος θα σταματήσει να δυναμώνει; Το λέω αυτό γιατί λες "Όσο εκείνοι συνεχίζουν ο λύκος γίνεται τρομερότερος". Άρα στο τέλος του διηγήματος θα μπορούσαμε να δούμε τον λύκο αδύναμο, μα χαρούμενο, ή αν το τραβήξουμε παραπάνω θα μπορούσαμε να τον δούμε να πηγαίνει προς έναν θάνατο λυτρωτικό, ευτυχισμένο.

 

Αυτά από μένα  :hi: 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

[Εντελώς προσωπικό μόουντ ον] Στην πρώτη φράση, την πλάγια, πίστεψα πως ο Λύκος θα είναι ο κακός της ιστορίας κι αμέσως αισθάνθηκα ότι θα διαβάσω για αυτό το εξαιρετικά κατακριτέο για μένα κλισέ, μόλις που είπα δηλαδή στον εαυτό μου "έλα, μικρό είναι, και θα είναι και καλογραμμένο". Οπότε συνέχισα και φυσικά λίγο πιο μετά ήρθες να μου ανατρέψεις με αυτόν τον εξαιρετικό τρόπο: ο λύκος είναι εκείνο που πέθανε μέσα στο παιδί, και δυναμώνει. Εντάξει, απλά το αγάπησα τόσο πολύ που τίποτα στραβό δεν μπορούσα να του βρω μετά από αυτό.[εντελώς προσωπικό μόουντ οφ]

 

Μάλλον όταν θα ξεπεράσω το πόσο πολύ μου άρεσε θα συμφωνώ με την Νατάσα: οκ, είναι ένα παιδί, και μάλιστα είναι ένα παιδί κακοποιημένο, το συμπαθούμε και χωρίς να το γνωρίσουμε, αλλά σκέψου πόσο πιο πολύ θα το συμπαθούσαμε άμα το είχαμε γνωρίσει κιόλας. Μάλλον θα συμφωνώ και με τον Drake: θα ήταν ωραία να τα ανακαλύπτουμε μόνοι μας, χωρίς δηλαδή να μας ταρίχνεις και μάλιστα μετά από άνω και κάτω τελεία (στυλ "έχουν γίνει τα εξής:").

 

Επίσης, ρίξε μια ματιά και πώς μπορείς να φτιάξεις αυτό:

Μόνο που είναι τόσο παράξενο.

Μόνο που τα αποτυπώματα δεν ταυτοποιούνται.

Με κανενός ενήλικα που εργάζεται στο σχολείο, ή σχετίζεται με το θύμα. Ο δράστης είναι ανύπαρκτος.

Γιατί δεν πάει με συνεπαγωγή ο συλλογισμός όπως ιδανικά θα θέλαμε. Δηλαδή, τα αποτυπώματα μπορεί να μην ταυτοποιούνται για χίλιους δυο λόγους. Ίσως μέσα σε αυτό που συμβαίνει εκεί μέσα (στις παιδικές ζωγραφιές και το πτώμα κτλ) να ήταν ακόμα καλύτερα να μην έχεις καν αποτυπώματα.

 

 

Κατά τα άλλα, ξαναγύρνα στην αρχή, εγώ στην ανάγνωση δεν βρήκα τίποτα στραβό γιατί με κέρδισες και μάλιστα όχι από την πρώτη στιγμή (ακόμα πιο δύσκολος τρόπος να με κερδίσεις) οπότε και τίποτα να μην του κάνεις... Εγώ το αγαπάω κι έτσι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μου άρεσε πολύ η ιδέα, αλλά ασφυκτιά στην εκτέλεση. Δεν χρησιμοποιείς τη γλώσσα σου όσο καλά θα μπορούσες, δεδομένου ότι είναι και από τα πιο δυνατά σου χαρτιά και, παρότι το θέμα προδιαθέτει για συναίσθημα, δεν ένιωσα απολύτως τίποτα διαβάζοντάς το. Οι από πάνω με κάλυψαν, γενικά - νομίζω πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις για την ιστοριούλα αυτή, πάντως, είναι να της δώσεις χώρο να ανασάνει και θα βρεθείς με κάτι πολύ καλό στα χέρια σου. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Η ιστορία σου μου άρεσε αρκετά. Σε κάθε περίπτωση που το θύμα γίνεται θύτης προκύπτει ένα ενδιαφέρον σενάριο.

 

Σε μια σχετικά μικρή έκταση (λίγο πάνω από 500 λέξεις) κατάφερες να χωρέσεις όλη την πλοκή. Εγώ προσωπικά όμως θα ήθελα μερικές ακόμα λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα το πως ακριβώς πέθανε ο γυμναστής. Έδρασε μόνο του το παιδί ή είχε και τη βοήθεια του λύκου. Κι αν ναι, τι είδους βοήθεια ήταν αυτή. Η πρώτη ύλη σου είναι πολύ καλή και θα ήθελα να διαβάσω μια εκτενέστερη εκδοχή της ιστορίας σου.

 

Μια μικρή παρατήρηση: Σχεδόν σε όλα τα ελληνικά βιβλία οι τελείες και τα κόμματα είναι εκτός των εισαγωγικών μέσα σε διαλόγους. Π.χ.

 

«Το παιδί κοίταξε στον καθρέπτη».

«Ναι και όχι», απάντησε ο λύκος.

 

Αντιθέτως τα ερωτηματικά και τα θαυμαστικά παραμένουν εντός.

 

«Είσαι μόνος;»

«Σε είδα!»

 

Δεν είναι κανόνας απλά λέω τι έχω παρατηρήσει στην πλειονότητα των ελληνικών βιβλίων! Στα ξενόγλωσσα βέβαια όλα τα σημεία στίξης είναι εντός των εισαγωγικών.  

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σου!

Όταν γίνει μεγαλύτερη θα αναπτύξω περισσότερο το πώς έγινε ο φόνος/ τιμωρία. Θα κοιτάξω και αυτό που λες για τα εισαγωγικά....και πάλι ευχαριστώ!

 

 

Ενδιαφέρον φλασάκι!

 

"Το παιδί είδε το Λύκο στον καθρέφτη."

Αν το Λύκος το γράψεις με κεφαλαίο σαν όνομα, καλύτερα να το διατηρήσεις έτσι και στην πορεία του κειμένου. Βέβαια, αφού ο λύκος είναι σύμβολο και η λέξη χρησιμοποιείται στο κείμενο πολύ συχνά θα πρότεινα να το βάλεις με μικρό και εδώ.

 

" οι πατημασιές του λύκου λουλούδιαζαν πάνω στο χιόνι."

Πολύ ωραία έκφραση!

 

"Δεν φοβάται τον λύκο που μοιάζει με παιδί, δεν φοβάται ούτε όταν ο λύκος του μιλάει.

«Ποιος είσαι;»"

Εδώ λες "ο λύκος του μιλάει" αλλά από ότι κατάλαβα το "ποιος είσαι" το ρωτάει το παιδί.

 

" πολύστευε"

Αυτή τη λέξη δεν την έχω ξαναπετύχει. Αν σου αρέσει το λεξιπλαστικό ύφος πρέπει να το κάνεις και αλλού στο κείμενο, ώστε να μην φαίνεται το "πολύστευε" σαν παραφωνία.

 

Πέρα από αυτά τα ψιλοπράγματα, για την υπόθεση έχω να πω τα εξής: πρέπει όταν ξεκινάει το διήγημα να δούμε το παιδί κάπως να πονάει, να έχει εφιάλτες, να προσπαθεί να ξεπεράσει ό,τι έγινε χωρίς επιτυχία. Αν το παιδί δε φοβάται ούτε γενικώς ούτε τον λύκο,, και απλά παίζει με τα αυτοκινητάκια του και σκοτώνει χωρίς δεύτερες σκέψεις, δεν το μαθαίνουμε αρκετά σαν προσωπικότητα, παρά μονόπλευρα σαν εκδικητή. Από τη στιγμή που επαναλαμβάνονται άλλα στοιχεία του κειμένου (πχ οι μεγάλοι που βλάπτουν παιδιά) μπορείς να δώσεις κάποιες γραμμές στην αρχή για να μάθουμε τι περνάει το παιδί μέχρι εκείνη τη φάση. Επίσης, το ότι το παιδί θα γίνει γενικώς εκδικητής κάνει ακόμη πιο πιεστικό το αίτημα να δούμε αρχικά να υποφέρει. Άλλο είναι να σκοτώνεις αυτόν που σε αδίκησε, κι άλλο είναι να σκοτώνεις όλους όσους αδίκησαν γενικότερα. Πρέπει να το δικαιολογήσουμε σαν επιλογή.

 

Ακόμη, το ότι ένας κακός ενήλικας πέθανε και θα σταματήσει να βλάπτει, αυτό δεν σημαίνει ότι ο λύκος θα σταματήσει να δυναμώνει; Το λέω αυτό γιατί λες "Όσο εκείνοι συνεχίζουν ο λύκος γίνεται τρομερότερος". Άρα στο τέλος του διηγήματος θα μπορούσαμε να δούμε τον λύκο αδύναμο, μα χαρούμενο, ή αν το τραβήξουμε παραπάνω θα μπορούσαμε να τον δούμε να πηγαίνει προς έναν θάνατο λυτρωτικό, ευτυχισμένο.

 

Αυτά από μένα  :hi: 

Ευχαριστώ Νατάσα! Μου λες αυτό που λένε και άλλοι, ότι χρειάζεται περισσότερος χώρος. Θα της τον δώσω της ιστορίας μόλις βρεθεί ο χρόνος. Και έχεις απόλυτο δίκιο ότι ο Λύκος με καποιο τρόπο ίσως θα έπρεπε να αποδυναμώνεται. Εννοώ, το μόνο που λέω είναι ότι αποδυναμώνεται ο χειμώνας που τον βασανίζει.

 

[Εντελώς προσωπικό μόουντ ον] Στην πρώτη φράση, την πλάγια, πίστεψα πως ο Λύκος θα είναι ο κακός της ιστορίας κι αμέσως αισθάνθηκα ότι θα διαβάσω για αυτό το εξαιρετικά κατακριτέο για μένα κλισέ, μόλις που είπα δηλαδή στον εαυτό μου "έλα, μικρό είναι, και θα είναι και καλογραμμένο". Οπότε συνέχισα και φυσικά λίγο πιο μετά ήρθες να μου ανατρέψεις με αυτόν τον εξαιρετικό τρόπο: ο λύκος είναι εκείνο που πέθανε μέσα στο παιδί, και δυναμώνει. Εντάξει, απλά το αγάπησα τόσο πολύ που τίποτα στραβό δεν μπορούσα να του βρω μετά από αυτό.[εντελώς προσωπικό μόουντ οφ]

 

Μάλλον όταν θα ξεπεράσω το πόσο πολύ μου άρεσε θα συμφωνώ με την Νατάσα: οκ, είναι ένα παιδί, και μάλιστα είναι ένα παιδί κακοποιημένο, το συμπαθούμε και χωρίς να το γνωρίσουμε, αλλά σκέψου πόσο πιο πολύ θα το συμπαθούσαμε άμα το είχαμε γνωρίσει κιόλας. Μάλλον θα συμφωνώ και με τον Drake: θα ήταν ωραία να τα ανακαλύπτουμε μόνοι μας, χωρίς δηλαδή να μας ταρίχνεις και μάλιστα μετά από άνω και κάτω τελεία (στυλ "έχουν γίνει τα εξής:").

 

Επίσης, ρίξε μια ματιά και πώς μπορείς να φτιάξεις αυτό:

Μόνο που είναι τόσο παράξενο.

Μόνο που τα αποτυπώματα δεν ταυτοποιούνται.

Με κανενός ενήλικα που εργάζεται στο σχολείο, ή σχετίζεται με το θύμα. Ο δράστης είναι ανύπαρκτος.

Γιατί δεν πάει με συνεπαγωγή ο συλλογισμός όπως ιδανικά θα θέλαμε. Δηλαδή, τα αποτυπώματα μπορεί να μην ταυτοποιούνται για χίλιους δυο λόγους. Ίσως μέσα σε αυτό που συμβαίνει εκεί μέσα (στις παιδικές ζωγραφιές και το πτώμα κτλ) να ήταν ακόμα καλύτερα να μην έχεις καν αποτυπώματα.

 

 

Κατά τα άλλα, ξαναγύρνα στην αρχή, εγώ στην ανάγνωση δεν βρήκα τίποτα στραβό γιατί με κέρδισες και μάλιστα όχι από την πρώτη στιγμή (ακόμα πιο δύσκολος τρόπος να με κερδίσεις) οπότε και τίποτα να μην του κάνεις... Εγώ το αγαπάω κι έτσι.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Πιστεύω ότι η ιστορία στριμώχτηκε λόγω διαγωνισμού και μπορεί να γίνει πολύ πιο δυνατή. Αυτό για τα αποτυπώματα επίσης είναι ενδιαφέρουσα σκέψη. Απλά οι λέξεις ήταν λίγες, και είχα την εντύπωση ότι αρκούσε να πω ότι ο δράστης είναι ανύπαρκτος, εννοώντας πως είναι για την αστυνομία ανύπαρκτος. Η αστυνομία θα έψαχνε γνωστούς και φίλους του θύματος, κ.λπ.

 

 

Μου άρεσε πολύ η ιδέα, αλλά ασφυκτιά στην εκτέλεση. Δεν χρησιμοποιείς τη γλώσσα σου όσο καλά θα μπορούσες, δεδομένου ότι είναι και από τα πιο δυνατά σου χαρτιά και, παρότι το θέμα προδιαθέτει για συναίσθημα, δεν ένιωσα απολύτως τίποτα διαβάζοντάς το. Οι από πάνω με κάλυψαν, γενικά - νομίζω πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις για την ιστοριούλα αυτή, πάντως, είναι να της δώσεις χώρο να ανασάνει και θα βρεθείς με κάτι πολύ καλό στα χέρια σου. 

Ευχαριστώ Αταλάντη!

Θα πω και τις γενικότερες παρατηρήσεις.

α. Όταν άκουσα αυτό για τα κακοποιημένα παιδιά ένιωσα τρόμο απερίγραπτο. Η φράση ότι ο λύκος αποτελεί τέτοιο κώδικα στις ζωγραφιές των παιδιών με στοίχειωσε. Έπρεπε κάπως αυτό να το εκφράσω.

β. Σε 500 λέξεις, τί είν' κάβουρας τι 'ν' το ζουμί του. Πρέπει να αναπτυχθεί.

γ. Ο Λύκος, πιστεύω να έγινε κατανοητό, είναι συλλογικό ον. Όταν ένα παιδί κακοποιείται, κάτι από την παιδικότητά του, την ψυχή του αν θέλετε, πεθαίνει, σύμφωνα με το σκεπτικό της ιστορίας. Αυτό το κάτι πηγαίνει πίσω από τον καθρέφτη. Σιγά -σιγά-σιγά, λοιπόν, μετατρέπεται στο Λύκο που βλέπει το παιδί. Είναι η συλλογική παιδικη αγανάκτηση, η σωρευμένη τους διάθεση για εκδίκηση. Για αυτό ο Λύκος παρουσιάζεται να παίζει με το παιδί που δεν τον φοβάται. Είναι κατά κάποιον τρόπο και αυτός παιδί. Για αυτό μιλάει έτσι, ας πούμε παιδικά. Μεγάλοι που βλάπτουν, μεγάλοι που ειναι άρρωστοι κ.ο.κ.

δ. Σας ευχαριστώ όλους παιδιά! :mf_sonne: :mf_sonne: :mf_sonne: :mf_sonne: :mf_sonne:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα διαφωνήσω ούτε κι εγώ με τους προηγούμενους: πολύ όμορφη ιδέα, πολύ όμορφο το φλασάκι, αλλά πνίγεται από τον περιορισμό των λέξεων. Πολλά τα στοιχεία που πρέπει να χωρέσουν, λίγος ο χώρος, δεν είναι και ο καλύτερος συνδυασμός. Οπότε, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πω περισσότερα, και θα περιμένω να το διαβάσω σε μια πιο ολοκληρωμένη του μορφή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Οι διαγωνισμοι ζητάνε λιγες λέξεις επειδή:

Α) Οι κριτές δε θα την παλαιψουν να διαβάσουν άπειρες μεγάλες ιστορίες

Β) Η ανθολογία βιβλίο θα βγει με λιγότερες σελίδες αρα φτηνοτερη.

 

Δεν υπάρχει όμως λογος η ιδέα να συμπιέζεται σε τόσες λίγες λέξεις ενω χωράει σε πολύ περισσότερες και μπορεί άνετα να γίνει μια ιστορία με αρχή-μεση-τελος και που θα μας δώσει το χρονο να γνωρίσουμε τους χαρακτήρες και τις καταστάσεις.

Προς το παρόν έχουμε μια συμπαθητική βινιεττα, καλογραμμένη αλλά σε κάθε παράγραφο αλλάζει και δραματικά ύφος: λίγος συμβολισμός στην αρχή, λίγος περιληπτικός τρόμος στη μέση και μια επεξήγηση σε μορφή διαλόγου.

Μου αρέσει ως ιστορία, αλλά δε βρίσκω το λογο να χωνουμε μια πληθωρικη ιδεα σε εναν XXXXS κορσέ για τις αναγκες ενος διαγωνισμου που έχει τελειώσει.

 

Με αλλά λογια εχεις κάτι καλό που μπορείς να ξαναγραψεις σε πλήρες μεγεθος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ο "Λύκος" ήταν μια από τις ιστορίες που είχα διαβάσει από αυτές που μπορούσα όταν ακόμα δεν ήμουν μέλος στο sff. Πολύ μικρή, αλλά συνάμα περιεκτική, με είχε κερδίσει αμέσως.Σίγουρα όπως αναφέρεται πιο πάνω, θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κάτι πολύ μεγαλύτερο και πολύ θα μου άρεσε να το διάβαζα στο μέλλον.

Άσχετο ίσως, αλλά μου θύμισε την σκηνή που η Αλεπού συναντά τον Μικρό Πρίγκηπα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Γενικά ότι έχει να κάνει με λύκους με τσιγκλάει να το διαβάσω και αυτό.. αυτό το λάτρεψα από την αρχή. στο μόνο που θα συμφωνήσω ως κριτική είναι εκείνο με τα αποτυπώματα που θα μπορούσε να φτιαχτεί λίγο καλύτερα, για μένα τουλάχιστον αλλά ποτέ δεν τα πήγα καλά με τέτοιες επεξηγήσεις ;) 'καταραμένη γραμματική :-Ρ 

σε ευχαριστώ που την ανέβασες ;)

Link to comment
Share on other sites

Γενικά ότι έχει να κάνει με λύκους με τσιγκλάει να το διαβάσω και αυτό.. αυτό το λάτρεψα από την αρχή. στο μόνο που θα συμφωνήσω ως κριτική είναι εκείνο με τα αποτυπώματα που θα μπορούσε να φτιαχτεί λίγο καλύτερα, για μένα τουλάχιστον αλλά ποτέ δεν τα πήγα καλά με τέτοιες επεξηγήσεις ;) 'καταραμένη γραμματική :-Ρ

σε ευχαριστώ που την ανέβασες ;)

..

Ευχαριστώ θερμά για τα σχόλια. Σίγουρα κάτι θα κάνω με αυτή την ιστορία. Τώρα τί και πότε... Χαίρομαι πολύ που την απόλαυσες πάντως!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για τόσο μικρή ιστορία είναι πραγματικά πολύ ωραία. Το μόνο που θα ήθελα προσωπικά, αν την μεγαλώσεις αργότερα, είναι λίγο περισσότερη ανάπτυξη για το σκηνικό του εγκλήματος. Όπως και να χει, πολύ ωραίο το φινάλε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..