T.C.Cook Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 (edited) Ο William Landay γεννήθηκε το 1963 και μεγάλωσε στη Βοστόνη. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Γέιλ και τη Νομική Σχολή του Κολεγίου της Βοστόνης. Προτού στραφεί στη συγγραφή, ήταν βοηθός εισαγγελέα για έξι χρόνια. Το βιβλίο του "Υπόθεση Jacob" παραμένει στις λίστες των ευπώλητων από τον Δεκέμβριο του 2012. Βιβλία του που έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά: 1. Mission Flats - Διπλή Παγίδα (εκδόσεις Διόπτρα) 2. Defending Jacob - Υπόθεση Jacob (εκδόσεις Διόπτρα) Ελπίζω κάποια στιγμή να μεταφραστεί και το "The Strangler", γιατί τα παραπάνω βιβλία παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Διπλή Παγίδα Η δολοφονία ενός εισαγγελέα πυροδοτεί μια σειρά από απρόβλεπτες εξελίξεις. Ο Μπεν Τρούμαν, διοικητής του αστυνομικού τμήματος της μικρής και φιλήσυχης επαρχιακής κωμόπολης του Μέιν, θα βρεθεί στην Βοστόνη και θα προσπαθήσει να ανακαλύψει τι κρύβεται πίσω από αυτή την δολοφονία. Ο William Landay, καταφέρνει στο πρώτο του βιβλίο να μας χαρίσει ένα καθαρά αστυνομικό μυθιστόρημα και μια ρεαλιστικότατη σκοτεινή ιστορία. Ο ίδιος έχει σπουδάσει νομικά και έχει εργαστεί ως βοηθός εισαγγελέα. Οι γνώσεις του και οι εμπειρίες του γύρω από την νομική, αφήνουν ξεκάθαρα το στίγμα τους στην γραφή του. Ο ήρωας του, δεν είναι ο τυπικός "κλισέ" ντετέκτιβ που συναντάμε στα περισσότερα αστυνομικά. Ο Μπεν Τρούμαν είναι ένας ήσυχος "καταλάθος" αστυνομικός, αρχάριος και "αφελής" όσο και εμείς σε υποθέσεις φόνου. Μέσα από την αυτοδιηγητική αφήγηση -που γίνεται σε πρώτο ενικό πρόσωπο από τον κεντρικό ήρωα- θα βιώσουμε μια απρόβλεπτη ιστορία με ένα εκπληκτικό φινάλε. Οι λάτρεις του αστυνομικού, θα απολαύσουν την "Διπλή Παγίδα", που μετράει ήδη 11 χρόνια ζωής. Οι υπόλοιποι έχουν μια θαυμάσια ευκαιρία να ξεκινήσουν το ταξίδι στον υπέροχο κόσμο των αστυνομικών μυθιστορημάτων. Καλή ανάγνωση... 8.5/10 Edited May 22, 2015 by T.C.Cook 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.