@stroVal Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Xαιρετώ.Αν και είμαι μέλος εδω και κάποια χρόνια εχω καιρό να γράψω στα forum..Βρίσκομαι προσωρινά Ελλάδα(κανονικά ζω και εργάζομαι εξωτερικό) και κάτι η επιστροφή,κάτι η νοσταλγία, κατι προτροπή απο φίλους έχω αρχίσει και σκέφτομαι σοβαρά να στείλωμια μικρή ιστορία που είχα γράψει στα 18 σε κάποιο Οίκο ή περιοδικό scifi.Και απο εκεί βλέπουμε.Το πρόβλημα μου ειναι οτι έχω χάσει την επαφή με τα Ελληνικά δεδομένα, και δεν ξέρω απο που ν αρχίσω.Οποιαδήποτε συμβουλή ή σχολιασμός θα εκτιμηθεί.(ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων αν 'ανασταίνω' κάποιο παλιό θέμα κλπ)Ηλιακός άνεμος στα ιστία της φαντασίας σας εύχομαι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Δες αυτό και ό,τι άλλα λινκ και πληροφορίες δίνει εκεί μέσα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Καλώς ήρθες και καλή τύχη! Αν είχες μία ολόκληρη συλλογή κάτι θα μπορούσα να προτείνω. Μία μικρή ιστορία, χμ....δεν βγαίνουν πια και της ΩΡΟΡΑ βλέπεις. Σε αυτή τη διεύθυνση θα βρίσκεις λογοτεχνικούς διαγωνισμούς που τρέχουν (και μπορείς και από εξωτερικό να το κυνηγήσεις αυτό) http://gmoschop.blogspot.gr/search/label/%CE%9B%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF%202015 Κάτι θα βρεις που να σε ενδιαφέρει.... Και πάλι καλή σου τύχη! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@stroVal Posted June 25, 2015 Author Share Posted June 25, 2015 Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για την άμεση απάντηση =]Καλώς σας βρήκα!Νομίζω θα μείνω για λίγο καιρό σ αυτό τον πλανήτη ;P 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.