Blacksword Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 (edited) Σε λίγες μέρες έρχεται η prequel σειρά του The Walking Dead (ναι ο τίτλος δεν μοίαζει καθόλου!) και θα δείχνει το πως άρχισαν όλα. Οι παραγωγοί δήλωσαν ότι αυτή η σειρά θα είναι slow burn, δηλαδή ακόμα πιο αργή από την κανονική σειρά αλλά μετά από κάποιες σεζόν θα φτάσει την χρονική περίοδο της πρώτης. Edited December 11, 2021 by Ghost Προστέθηκε νέο trailer (το παλιό δεν λειτουργούσε). 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oceanborn Posted August 22, 2015 Share Posted August 22, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=3DsPdKMdWTkΟι παραγωγοί δήλωσαν ότι αυτή η σειρά θα είναι slow burn, δηλαδή ακόμα πιο αργή από την κανονική σειρά αλλά μετά από κάποιες σεζόν θα φτάσει την χρονική περίοδο της πρώτης. Πόσο πια, πόσο;! Παρότι την αγαπώ τη σειρά, να το δείτε πρώτοι να μου πείτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted October 5, 2015 Author Share Posted October 5, 2015 Λίγο πιο αργή να ήταν η πρώτη σεζόν και πεθαίνεις (τουλάχιστον από την βαρεμάρα χαχα). Η σειρά αν και το παλεύει δεν είναι Walking Dead, είναι... κάτι άλλο. Το μόνο που σώζει τη σεζόν, αν και έχει μόνο 6 επεισόδια, είναι το φινάλε, τα υπόλοιπα είναι αρκετά αργά. Οπότε ένα 6.5/10 και πολύ είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosdimitriadis Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 Πολύ μέτρια πραγματικά! Προχειροδουλειά μου φάνηκε βασικά... ψιλοαρπαχτή για να καλύψουν το κενό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted September 21, 2016 Author Share Posted September 21, 2016 Σε αυτή τη σειρά έχει αρχίσει να μου την δίνει από το πόσο εύκολα μπορούν και αποφεύγουν τα ζόμπι, με εξαίρεση τον Nick, μόνο κι μόνο απλά βάζοντας λίγα αιματάκια στο πρόσωπο ενώ ο Rick και η παρέα του έπρεπε να μπουν μέσα στην μπίχλα από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Πολύ μεγάλη προχειροδουλειά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted October 8, 2017 Author Share Posted October 8, 2017 Έρχεται crossover!!! Εν τω μεταξύ, η τρίτη σεζόν του Fear έχει ανέβει πολύ επίπεδο, κάνοντάς με, για πρώτη φόρα, να την απολαμβάνω τη σειρά. Σίγουρα δεν είναι τέλεια, αλλά καμιά σχέση με το χάλι της 7ης του WD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted December 11, 2021 Share Posted December 11, 2021 Renewed: "Fear the Walking Dead" Announced: Dec. 5, 2021 Have no fear, zombie shows live on! Well, have some fear, because AMC's "Fear the Walking Dead" has been renewed for an eighth season. Also revealed today was the news that fan favorite Kim Dickens will be returning to the show starting in the second half of Season 7. Πηγή: https://www.imdb.com/list/ls063853872/?ref_=ls_mv_close Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.