Malk Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 καθώς αυτό το καιρό ετοιμάζονται τα ΡΙΓΗ #4... Εδώ φώτο από τα προηγούμενα τεύχη του περιοδικού: (και δείγμα μέσα): 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malk Posted September 5, 2015 Author Share Posted September 5, 2015 (a taste from #4)... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malk Posted September 16, 2015 Author Share Posted September 16, 2015 Έρχεται και το... #4 τεύχος του: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malk Posted November 27, 2015 Author Share Posted November 27, 2015 Είχε επιτυχία και συνεχίζει με νέες ιστορίες... (προσεχώς λοιπόν, το #5 τεύχος) 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Η άλλη πύλη Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Ενδιαφέρον! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malk Posted June 3, 2017 Author Share Posted June 3, 2017 (edited) Έλειψα κάποιο χρονικό διάστημα για ποικίλους λόγους... Ενημερωτικά: το περιοδικό "ΡΙΓΗ" έφτασε πλέον στο...#7 τεύχος του- γράφοντας την δική του ιστορία στο είδος και στο "χώρο" αυτό στην Ελλάδα. Θέλουμε να πιστεύουμε πως θα υπάρχει συνέχεια στην έκδοσή του (σε καιρούς ιδιαίτερα δύσκολους για το είδος) και θα τιμάται όχι μόνο από τακτικούς αναγνώστες κόμικς, αλλά και από αναγνώστες λογοτεχνικών βιβλίων του είδους, δίνοντας την ευκαιρία σε σεναριογράφους και εικονογράφους να ξεδιπλώνουν το ταλέντο τους με μοναδικές ιστορίες horror -dark fantasy- gothic terror -horror/sci-fi κ.α.... Edited June 3, 2017 by Malk 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malk Posted November 25, 2018 Author Share Posted November 25, 2018 Για το 2018 έχουν πλέον κυκλοφορήσει τα τεύχη #8 και #9 από εξαιρετικούς συντελεστές: (αναζητήστε τα στα οικεία κομιξάδικα) Όσοι δεν έχουν βρει τα προηγούμενα τεύχη, υπόψη είναι ακόμα διαθέσιμα: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexz Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Αγόρασα πριν από κανένα μήνα και τα 10 τεύχη και μπορώ να πω ότι έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Θα κάνω κάποια στιγμή και ένα ολοκληρωμένο βιβλίο αλλά μπορώ να πω ότι η συγκεκριμένη σειρά έχει κάνει πολλά σωστά βήματα. Συγχαρητήρια στο κουράγιο σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.