distaros Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Η Γριά Υφάντρα(για τoν Ιστό) Υφαντόπλασμα(για τον Ιστό) Και το σκίτσο ενός φίλου μου για το διήγημα του Μελδόκιου με τα εργοστάσια και τις καραμέλες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eroviana Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Χάρε σε λατρεύω Είναι απίστευτο!Ουάου!Δεν μπορώ να κλείσω το στόμα μου απ'το θαυμασμό. Υ.Γ: Υπόψιν, δεν ειρωνεύομαι, πραγματικά τα λάτρεψα! Η γριούλα είναι απόλυτα πετυχημένη. Το υφαντόπλασμα ούτε καν ήξερα πώς είναι πριν δω το σκιτσάκι σου. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μελδόκιος Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Αγαπώ. Πολύ ωραία και τα τρία. Φυσικά το καλύτερο είναι το τελευταίο (). Να πεις στον καλό κύριο που το εικονογράφησε ότι δε θέλω να πεθάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μελδόκιος Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Ορίστε και δυο(?) από τα αθώα σπουργιτάκια του διηγήματος του Βάρδουλα, που μάλλον θα συνοδέψουν το κείμενο και στο εφιαλτικό σύνδρομο νάμπερ 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
distaros Posted April 26, 2005 Author Share Posted April 26, 2005 (edited) Και εικονογράφηση για τα δέντρα του Θρώγκου. Edited May 5, 2005 by Anergos Xaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bardoulas© Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Να προειδοποιείς άλλη φορά. Βλέπεις έχω καρέκλα με ροδάκια, και όταν βλέπω τέτοια σκίτσα φεύγω πίσω από τα γέλια.....πάω να βάλω πάγο στα πλευρά μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Throgos Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 ΜΠΑΧΑΧΑ! Καλό! Ακριβώς αυτό που είχα στο μυαλό μου. Χάρε είσαι μέντιουμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.