Ιρμάντα Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 (edited) 'Οριο λέξεων: 3.500 λέξεις. Λήξη προθεσμίας: Κυριακή 6 Δεκέμβρη Είδος: ΕΦ Σταθείτε πλάτη με πλάτη, προχωρείτε δέκα βήματα, τραβάτε τις πένες σας και....δικό σας: Ο συνοδός του πάτησε το κουμπί για το επίπεδο του Στρατηγού στον ανελκυστήρα. Νέος συνοδός, νέα κατάκτηση, ανδροειδές, το πιθανότερο, κρίνοντας από τα γάντια με τις κόκκινες εξωτερικές ραφές. Ή κάποιος που τον πλήρωναν για να προσποιείται το ανδροειδές. Ο συνοδός είχε σκούρο δέρμα και το δεξί του αυτί το στόλιζε μία σειρά χρυσοί κρίκοι. Με τα μάτια καρφωμένα στον καθρέφτη της καμπίνας, ανακοίνωσε:«Ντοτόρε, ο Στρατηγός σας διαβεβαιώνει πως δεν πρόκειται για ανάκριση.»Ο άντρας δεν μίλησε και δεν μόρφασε. Ο Στρατηγός είχε αλλόκοτες έξεις και διάθεση απρόβλεπτη. Μπορούσε να χαλάσει τον κόσμο για επουσιώδεις παραλείψεις και να αφήσει να περάσουν απίστευτες χοντράδες, όμως –εδώ, εδώ κάτι συνέβαινε.Ένας ευχάριστος καμπανιστός ήχος και οι πόρτες τραβήχτηκαν. Προχώρησαν οι δυο τους στον γνώριμο διάδρομο με τους διαφανείς τοίχους, που επέτρεπαν θέα στο χώμα και στις πέτρες και στις ρίζες των δέντρων: τα Δώματα του Στρατηγού ήταν σκαμμένα βαθιά στη γη. Κάποτε το έβρισκε ενδιαφέρουσα ιδέα, αλλά σήμερα η θέα των ριζών τον έπνιγε.Η είσοδος για το Μελετητήριο, κόκκινο ξύλο με παλαϊκό κινέζικο σκάλισμα δράκων, άνοιξε αθόρυβα. Ο άντρας πέρασε μέσα πρώτος, αντιλαμβανόμενος πολύ αργά τι λάθος είχε κάνει. Η πόρτα με το κινέζικο σκάλισμα έκλεισε, αφήνοντάς τον κατάμονο σε ένα στενό δωμάτιο όπου απάνθρωπο λευκό φως καθρεφτιζόταν σε απαράλλαχτα λεία επιφάνεια. Φυσικά, τα γνώριζε τα Κελιά που Φεγγοβολούσαν, όπου έχανε κανείς την αίσθηση του χώρου και του χρόνου. Μόνο που δεν περίμενε να βρεθεί ποτέ μέσα σε κάποιο. Η πόρτα με το κινέζικο σκάλισμα εξαφανίστηκε, ξεθωριάζοντας μέσα στη λευκότητα. Ο άντρας χτύπησε δυνατά τις παλάμες του στο σημείο που βρισκόταν η πόρτα, μην τολμώντας να απομακρυνθεί. Μισό βήμα πιο πέρα, μισή ώρα πιο μετά δεν θα θυμόταν ποιος τοίχος έκρυβε την είσοδο. Η φωνή του συνοδού, ακτινοβόλα σαν το Κελί, σκέπασε τις κραυγές του, αντηχώντας από παντού: «Σκέψου τις αμαρτίες σου, Ντοτόρε.» May the best android win.... Edited December 9, 2015 by Mesmer 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man_from_Earth Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 χμμ περίεργο αλλά ενδιαφέρον...για να δούμε τι θα βγει απο αυτό... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 4, 2015 Author Share Posted December 4, 2015 Πώς πάτε αγόρια; Δύο μέρες έμειναν... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man_from_Earth Posted December 4, 2015 Share Posted December 4, 2015 Εγώ είμαι on schedule νομίζω - θα ανεβάσω κάποια στιγμή την Κυριακή. Μέχρι τις 23.59; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 4, 2015 Author Share Posted December 4, 2015 Εγώ είμαι on schedule νομίζω - θα ανεβάσω κάποια στιγμή την Κυριακή. Μέχρι τις 23.59; Εννοείται! Και καμιά δυο ώρες μετά δεν θα τα χαλάσουμε... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Δεν βλέπω τον dagoncult και ανησυχώ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 5, 2015 Author Share Posted December 5, 2015 ....και είχα μεγάααλη περιέργεια να δω τι θα έκανε με την εισαγωγή μου.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man_from_Earth Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Tο καλό με το να είμαι ο μόνος διαγωνιζόμενος είναι οτι αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας μου κατακόρυφα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 5, 2015 Author Share Posted December 5, 2015 Δεν λες τίποτα! Πάντως τον τσίγκλισα με πμ. Εκτός και καταζητείται και κάπου κρύβεται δηλαδή....όλα να τα περιμένεις από τον dagoncult! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Έχει ξαναγίνει να μη γράψει τίποτα σε ολόκληρο τόπικ διαγωνισμού ο dagoncult και στο τέλος, 5 λεπτά πριν τη λήξη, να ανεβάσει ένα από τα πιο ωραία διηγήματα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man_from_Earth Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Πέρα από την πλάκα δεν ξέρω αν πρέπει να ανεβάσω την ιστορία αν είναι μοναδική συμμετοχή. Δεν έχει νόημα για το write off. Θα την ανεβάσω ως απλή ιστορία κάποια στιγμή ίσως. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dagoncult Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Οκ, κι εγώ εδώ είμαι. Έτοιμη η ιστορία. Κάποια στιγμή αύριο, λογικά προς απογευματάκι, θα την ανεβάσω. Δεν λες τίποτα! Πάντως τον τσίγκλισα με πμ. Εκτός και καταζητείται και κάπου κρύβεται δηλαδή....όλα να τα περιμένεις από τον dagoncult! Με έχεις παρεξηγήσει. Εκεί στους νοκτουρναίους έγινε το κακό, κάτι σε σκάλωσε με τη φάτσα μου 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 5, 2015 Author Share Posted December 5, 2015 Οκ, κι εγώ εδώ είμαι. Έτοιμη η ιστορία. Κάποια στιγμή αύριο, λογικά προς απογευματάκι, θα την ανεβάσω. Δεν λες τίποτα! Πάντως τον τσίγκλισα με πμ. Εκτός και καταζητείται και κάπου κρύβεται δηλαδή....όλα να τα περιμένεις από τον dagoncult! Με έχεις παρεξηγήσει. Εκεί στους νοκτουρναίους έγινε το κακό, κάτι σε σκάλωσε με τη φάτσα μου Μπα ίσα -ίσα. Εσύ είσαι αυτό που λέμε what you see is what you get, λάθος- what you see is what you read. Πέρα από την πλάκα είμαι σίγουρη πως μας περιμένει κάτι πολύ δυνατό. Χαίρομαι που θα συμμετέχετε κανονικά και οι δυο σας! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Man_from_Earth Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 Πόσταρα για να ελευθερώσω τη μέρα μου! Είναι η ιστορία: Η χαμένη ψυχή του Βιττόριο ντε Ρότα Ανυπομονώ και για τη δική σου dagoncult! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Featured Comment dagoncult Posted December 6, 2015 Featured Comment Share Posted December 6, 2015 Και η δική μου Υπηρέτης του Στρατηγού 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 6, 2015 Author Share Posted December 6, 2015 Τις έχουμε και τις δύο λοιπόν. Από αύριο αναλυτικά σχόλια και θα επικοινωνήσω με κάποιον μοδεράτορα να μας φτιάξει το poll. Πάντως έχετε φτιάξει ωραία πράγματα και οι δυο σας. Συγχαρητήρια! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 8, 2015 Author Share Posted December 8, 2015 Επικοινώνησα με τον Myyst για το poll μας. Κανονικά, η περίοδος ψηφοφορίας είναι μία εβδομάδα. Την Κυριακή 13 Δεκέμβρη λοιπόν κλείνουν οι κάλπες -εκτός και αργήσει ο μοδεράτορας να δει το πμ και κατά συνέπεια αργήσει να μας φτιάξει το poll. Οπότε θα πάρουμε μία -δυο μερούλες ακόμη, Δευτέρα ή Τρίτη. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 Παιδιά, εγώ θα σας διαβάσω, δεν σας ξέχασα. Το Σαββατοκύριακο μάλλον (και όχι νωρίτερα, εκεί πάει το μάλλον). 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 9, 2015 Author Share Posted December 9, 2015 Δεν βλέπω όμως το poll ακόμη. Και δεν έχω και ενημέρωση. Αν δεν ανοίξει ως το βράδυ θα επικοινωνήσω με τα Μεγάλα Κεφάλια. Πάντως μετά από την ανάγνωση και των δύο έχω να πω ότι: εκμεταλλευτήκατε στο έπακρο τον πρόλογο έχετε φαντασία που φυσάει και οι δύο. Αν με ρωτούσαν θα έλεγα πως ο Στρατηγός είναι ένας έκφυλος αισχρός γαλονάς που αρέσκεται να πλαγιάζει με ανδροειδή. Η έμπνευσή μου για το σπίτι του ήταν αυτή (αλλά το πήγα λίγο βαθύτερα, με ρίζες και όλα γαντάκια: και λευκά κελιά: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morfeas Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 @Ιρμάντα, η λύση σ' αυτό είναι να κάνεις report στο topic, με το αίτημά σου μέχρι κάποιος να το δει και να στο φτιάξει (είτε ο Μύστης είτε κάποιος global). @Συμμετέχοντες, έχω κατά νου να σας διαβάσω, όταν ευκαιρήσω, και να ψηφίσω. Δυο είστε -δεν μπορεί- θα προλάβω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 9, 2015 Author Share Posted December 9, 2015 @Morfeas Το έκανα, ευχαριστώ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 Έτοιμο και το poll. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 9, 2015 Author Share Posted December 9, 2015 Ευχαριστούμε!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted December 9, 2015 Author Share Posted December 9, 2015 ....τυπικά η περίοδος ψηφοφορίας είναι μία εβδομάδα. Ας δώσουμε ακόμη μία μέρα, καθώς οι περισσότεροι θα διαβάσουν μέσα στο ΣΚ. Οι κάλπες λοιπόν κλείνουν Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου, εκεί γύρω στα περίεργα μεσάνυχτα.... ....may the best General win! Υ.Γ. Εγώ πάντως θα αργήσω να ψηφίσω....Η επιλογή είναι όντως δύσκολη. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkinem Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 Υ.Γ. Εγώ πάντως θα αργήσω να ψηφίσω....Η επιλογή είναι όντως δύσκολη. Όντως, όντως. Μας δυσκόλεψαν, ευχάριστα όμως, οι συγγραφείς. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Posted by dagoncult,
Νικήτρια ιστορία στο Write off #83
Recommended by Φάντασμα
4 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.