BladeRunner Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Λίγες ώρες πριν την αλλαγή της χρονιάς, και επειδή δεν θα διαβάζουμε έτσι, στα κουτουρού, ήρθε η ώρα των αναγνωστικών στόχων για το 2016. Σε αυτό το τόπικ , λοιπόν, μπορείτε να βάλετε τα βιβλία που σκοπεύετε να διαβάσετε μέσα στη χρονιά, τους συγγραφείς που θέλετε επιτέλους να ξεκινήσετε και τις πολυλογίες που λέτε να ολοκληρώσετε. Και οι φετινοί στόχοι είναι στα γνωστά υψηλά στάνταρ: 01. Συνολικά πάνω από 190 βιβλία02. Τουλάχιστον 90 βιβλία του Φανταστικού (Τρόμος, ΕΦ, Φαντασία)03. Τουλάχιστον 15 βιβλία άνω των 500 σελίδων 04. Να διαβάσω 120 διαφορετικούς συγγραφείς05. Να γνωρίσω για πρώτη φορά τουλάχιστον 80 συγγραφείς06. Να διαβάσω βιβλία από τουλάχιστον 25 διαφορετικές χώρες07. Να διαβάσω τουλάχιστον 15 διαφορετικούς Έλληνες συγγραφείς08. Να διαβάσω τουλάχιστον 30 βιβλία που εκδόθηκαν στην Ελλάδα το 201609. Να ολοκληρώσω το SFF Bingo 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KELAINO Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Περισσότερα βιβλία από ψιλοάγνωστους συγγραφείς. Περισσότεροι ποκ και λοαδ+ χαρακτήρες. Περισσότερο ρηπρεζεντέησιον! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Περισσότερα βιβλία από ψιλοάγνωστους συγγραφείς. Περισσότεροι ποκ και λοαδ+ χαρακτήρες. Περισσότερο ρηπρεζεντέησιον! Τι θα πει αυτό; Υποψιάζομαι, αλλά δε βγαίνει το σταυρόλεξο. Εγώ βάζω για στόχο λιγότερα αδιάβαστα (είπε αυτή που χτες το απόγευμα πήγε και αγόρασε πέντε Ωρόρες) και περισσότερα βιβλία που να μου αρέσουν και να μην τα τελειώσω διεκπεραιωτικά. Άντε και να βρω και καμιά άλλη σειρά που να μου αρέσει. Ίσως τα υπόλοιπα της Robin Hobb. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Στόχος μου για το 2016 είναι να αρχίσω σιγά- σιγά να διαβάζω βιβλία στα Αγγλικά. Ακόμη και αν αυτό σημαίνει λιγότερα συνολικά, ή να μην διαβάσω κάποια που θέλω πολύ. Ήρθε η ώρα επιτέλους να σταματήσω να κοροϊδεύω τον εαυτό μου και να ασχοληθώ σοβαρά με αυτό το θέμα. Τα τρία τα ξέρω από τώρα στα πλαίσια μίας ε.φ. σειράς, για τα άλλα δεν ξέρω. Όσα προκύψουν στη πορεία. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
watcher Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 Καλή χρονιά σε όλους εύχομαι με υγεία.Φετινός στόχος είναι 60 αδιάβαστα να διαβαστούν που τόσα χρόνια περιμένουν στα ράφια.Μακάρι να διαβάσω περισσότερα γιατί έχω περίπου 200 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 Καλή χρονιά!!! Στόχος μου για το '16, εκτός από το να απολαμβάνω κάθε βιβλίο που διαβάζω, είναι να κοιτάξω και λίγο το είδος του τρόμου γιατί το έχω αφήσει εντελώς στην άκρη. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinMacXanthi Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 -25 βιβλία -100 διηγήματα Μ'αυτά θα είμαι ικανοποιημένος, το 2015 ήταν εξαορετικό απο πλευράς γραψίματος (ειδικά το 2ο μισό) αλλά όχι και τόσο απο πλευράς ανάγνωσης (λογοτεχνικών, τουλάχιστον). Καλή αναγνωστική χρονιά! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 Όπως και για τον προλαλήσαντα το 2015 ήταν πολύ καλό συγγραφικά, ως υπέροχο μπορώ να πω, αλλά αυτό δεν άφησε πολύ χώρο για βιβλία. Έτσι φέτος ελπίζω να τα συνδιάσω καλύτερα και να διαβάσω 40 βιβλία. Συγκεκριμένα οι στόχοι λένε: 1. 40 βιβλία ( θα διαβάσω και καμιά δεκαριά ακόμα που θα αφορούν τα θέματα που γράφω αλλά τα μη μυθιστορηματικά δεν τα μετράμε σωστά; ) 2. Θα ολοκληρώσω τις σειρές που εκκρεμούν, ( Τα Μαγικά Καράβια της Hobb και τον Πόλεμο των Διδύμων των Weiss - Hickman ) 3. 4 από αυτά θα είναι τουβλάκια ( πάνω από 500 - 600 σελίδων ) Καλή μας και διαβαστερή χρονιά! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 (edited) Ας διαμορφώσουμε λοιπόν τη συνταγή καταστροφής του 2016... Μια στροφή γύρω από το καζάνι, δηλητηριασμένα εντόσθια και 60 πεζογραφικά βιβλία από 12 διαφορετικές χώρες Βατράχου δέρμα, νυχτερίδας κόκκαλο, 10 βιβλία πεζογραφίας από την Ελλάδα και 12 βιβλία μοντερνιστικής πεζογραφίας από το πρώτο μισό του 20ου αιώνα Αυγό φιδιού, χορό νεκρών και 20 βιβλία φαντασίας από 5 διαφορετικές χώρες Μολύβδινο ειδώλιο, 3 βιβλία φαντασίας από την Ελλάδα και 5 new weird πεζογραφήματα Νεραϊδόφιδο και 20 βιβλία επιστημονικής φαντασίας από 5 διαφορετικές χώρες Σαλαμάνδρας μάτι, βατράχου μύτη, 3 βιβλία επιστημονικής φαντασίας από την Ελλάδα και 5 steampunk πεζογραφήματα Νυχτερίδας τρίχες, σκύλου γλώσσα και 10 βιβλία τρόμου από 3 διαφορετικές χώρες Σαύρας πόδι, νεράιδας φτερό, 2 βιβλία τρόμου από την Ελλάδα και 3 πεζογραφήματα γοτθικού τρόμου από το 18ο ή τον 19ο αιώνα Ρίζα μανδραγόρα και 60 βιβλία ποίησης από 12 διαφορετικές χώρες Φύλλα πουρναριού, κλαδί από φτέρη, 10 βιβλία ποίησης από την Ελλάδα και 12 βιβλία σουρεαλιστικής ποίησης Φωτιά που χορεύει και καίει και 60 κόμικ από 5 διαφορετικές χώρες Η θέληση μου να γίνει πραγματικότητα και 5 κόμικ από την Ελλάδα Διπλά, τριπλά προβλήματα για σας και 100 βιβλία δράματος από 16 διαφορετικές χώρες Φούσκες στο καζάνι, 20 βιβλία δράματος από την Ελλάδα και 24 βιβλία δράματος γραμμένα μέχρι τον 18ο αιώνα Edited January 1, 2016 by Myyst 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 Να προλαβω να διαβάσω καμία 50-ρια βιβλια, καθώς και μερικά που παραμελούνται όσο βάζω στόχους/προκλήσεις/κλπ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anwrimos23 Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 (edited) Βαζω σαν στοχο, να κανω πιο στοχευμενες και πετυχημενες επιλογές βιβλίων φέτος. Επίσης, να διαβάσω τουλαχιστον 5-6 διαφορετικά είδη και όχι μόνο Horror και sci fi όπως κανω συνηθως. Καλό θα ήταν αν διάβαζα και κάποια πιο δύσκολα και απαιτητικά βιβλία, σε σχέση με περυσι. Τέλος, περισσότερους ευρωπαίους συγγραφείς και περισσότερες γυναίκες Edited January 1, 2016 by Anwrimos23 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mictantecutli Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 (edited) Θέλω να μειώσω δραματικά τον αριθμό των βιβλίων που θα διαβάσω(σε σύγκριση με το '15). Ξέρω, φαίνεται λίγο περίεργο, αλλά κοιτάζοντας την λίστα με τα βιβλία που διάβασα το '15, είδα ότι δυσκολευόμουν να θυμηθώ το τι ακριβώς έχει γίνει σε κάποια. Οπότε θα προτιμήσω την ποιότητα της ανάγνωσης από την ποσότητα. Από την άλλη αν πάω πάλι αρκετές φορές στο χωριό, θα διαβάσω σίγουρα μπόλικα. Καθότι όποτε πάω κάνω αποτοξίνωση και δεν έχω ούτε λάπτοπ, ούτε ίντερνετ(επίτηδες), άρα διαβάζω όλη μέρα σχεδόν. Οπότε αν δεν πολυπάω, θέλω απλά να φτάσω τα 50. Αν πάω αρκετές φορές, άντε να πάω στα 70. Το αστείο είναι ότι δεν πιέστηκα καθόλου για να διαβάσω τόσα βιβλία. Ποτέ δεν είπα "πρέπει" να διαβάσω αυτό μέχρι αύριο κλπ... Edited January 1, 2016 by Mictantecutli 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alucard Posted January 2, 2016 Share Posted January 2, 2016 Η περσινή χρονιά ήταν καλή! Διάβασα 31! Φέτος, θα ήμουν ικανοποιημένος με 35. ΔΕΝ θέλω να χαραμίσω χρόνο με βιβλία που ΠΡΕΠΕΙ να τελειώσω! Αν κάτι δε μου αρέσει, θα το παρατάω (κάθε χρόνο τα ίδια λέω!). Ελπίζω να διαβάσω περισσότερους Έλληνες συγγραφείς. Αυτά τα ολίγα, με υγεία! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
volyros Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Ας βαλω κι εγω για πρωτη φορα αναγνωστικους στοχους ετσι για να υπαρχουν.Εχουμε και λεμε: 1)Να διαβασω 10 βιβλια του Stephen King 2)Να διαβασω 5 βιβλια του Graham Masterton 3)Να διαβασω 3 βιβλια του Clive Barker 4)Να διαβασω τρεις διαφορετικες τριλογιες 5)Να διαβασω 15 βιβλια των εκδοσεων bell 6)Να διαβασω 10 συγγραφεις που δεν εχω ξαναδιαβασει. 7)Να διαβασω 3 βιβλια που ΔΕΝ ειναι τρομου η αστυνομικα. 8)Να διαβασω 5 βιβλια εκδοσεων ΟΞΥ. 9)Να διαβασω 5 βιβλια της Αγκαθα Κριστι 10)Δεν ειναι ακριβως αναγνωστικος στοχος αλλα θελω να αγορασω μες το 16 βιβλια μεχρι 300 ευρω γιατι το χω ξεφτιλισει 2 χρονια τωρα!!! Αυτα... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Θέτω 200 κομμάτια φέτος ως αρχικό στόχο, εκ των οποίων τουλάχιστον τα 100 να είναι βιβλία και τα υπόλοιπα graphic novels. Θέλω τα 40 από τα βιβλία να είναι ελληνικό φανταστικό. Θέλω τα 15 από τα υπόλοιπα 60 βιβλία να είναι βιβλία αναφοράς (non fiction που θα με βοηθήσουν να γράφω καλύτερα κείμενα) Θέλω χωρίς να το ζορίσω πολύ, να συμπληρώσω το sff bingo (ραντεβού τον Οκτώβρη, για οργάνωση και λοιπά) Θέλω να διαβάσω 20 βιβλία άνω των 400 σελίδων Από graphic novels θέλω να τελειώσω το Mignolaverse, το Y the Last Man και το Sin City (αυτό πιθανόν να το καταφέρω ως το τέλος της εβδομάδας ) Μετά ίσως πιάσω το Fatale, αλλά θα δούμε. Τα αδιάβαστά μου δεν έχουν καμία ελπίδα να μειωθούν. Σε όσους προσπαθούν να το κάνουν αυτό έχω μόνο μια φράση να απευθύνω. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mictantecutli Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 (edited) Θα προσπαθήσω, αυτό τον χρόνο,το 90% των βιβλίων που θα διαβάσω, να είναι 400-450+ σελίδες. Το '15 διάβασα 46 βιβλία άνω των 450 σελίδων, συν άλλα 108. Ελπίζω να τα καταφέρω(εφόσον έχω επιβάλει στον εαυτό μου να διαβάσω πολύ πιο χαλαρά το '16 και να φτάσω τα 50-70 βιβλία). Θα επιτρέψω εξαιρέσεις βιβλίων που θα ανήκουν στο Ελληνικό φανταστικό και βιβλία του Καμιλέρι τα οποία είναι "σφηνάκια". Βέβαια ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Θα κάνω ταμείο τον Δεκέμβρη Επίσης θα προσπαθήσω κάθε μήνα να αγοράζω 1 με 2 βιβλία του Ελληνικού φανταστικού. Έχω 25 στην λίστα μου μέχρι στιγμής.Θέλω να αγοράσω τουλάχιστον τα 20 από αυτά μέσα στο '16. Αλλά μάλλον αυτό πάει στους αγοραστικούς και όχι στους αναγνωστικούς στόχους Edited January 11, 2016 by Mictantecutli 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 (edited) Οι δικοί μου: - Τουλάχιστον 36 βιβλία( 3 κάθε μήνα). - Να τα πάω όσο καλύτερα μπορω στο SFF-Bingo( => μειωμένη ανάγνωση αστυνομικών σε σχέση με άλλες χρονιές) - Να ασχοληθώ λίγο παραπάνω με την επιστημονική φαντασία!( => μειωμένη ανάγνωση αστυνομικών σε σχέση με άλλες χρονιές) -Να διαβάσω κάνα αστυνομικό γιατί αν ακολουθήσω τους κανόνες (2)(3) από πάνω, δεν το κόβω ------ -Να ασχοληθώ με αυτό όσο περισσότερο μπορώ Edited January 14, 2016 by jjohn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.