Popular Post Nihilio Posted January 3, 2016 Popular Post Share Posted January 3, 2016 Ηταν δυνατό να μας μπει νέα χρονια χωρίς αναγνωστική πρόκληση για όλα τα θυμ... ε, μέλη του φόρουμ ήθελα να πω; Όχι, το sff Bingo ήρθε για να προσθέσει ένα σκασμό ακόμα βιβλία που πρέπει να διαβάσετε με το ζόρι ποικιλία στην αναγνωστική σας χρονιά. Α1 Βραβευμένο μυθιστόρημαΑ2 Βιβλίο που εκτυλίσσεται σε σύγχρονη εποχήΑ3 βιβλίο με μάγους/μάγισσεςΑ4 Βιβλίο 100+ ετώνΑ5 Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσειΑ6 ΕξωγήινοιΑ7 Καταραμένο κτίσμαΒ1 Sword and sorceryΒ2 Κωμωδία ΦανταστικούΒ3 Μετά-ΑποκάλυψηΒ4 ΛυκάνθρωποιΒ5 Ανθολογία διηγημάτωνΒ6 Μέρος σειράςΒ7 Science fantasyΓ1 Έλληνας συγγραφέαςΓ2 Βιβλίο που έγινε ταινίαΓ3 ΒρικόλακεςΓ4 Βιβλίο που εκτυλίσσεται σε σχολείο/σχολήΓ5 Αστυνομικό με ΦανταστικόΓ6 Μη ευρωπαϊκή κοσμοπλασίαΓ7 Όπερα του διαστήματοςΔ1 Γυναίκα συγγραφέαςΔ2 ΚυβερνοπάνκΔ3 Graphic novelΔ4 Ξωτικά και νεράιδεςΔ5 Φαντασία και ΤρόμοςΔ6 Μυθολογία ΚθούλουΔ7 Μυθιστόρημα σε Α' ΠρόσωποΕ1 Άγγελοι/ΔαίμονεςΕ2 ΠαραμύθιΕ3 Μέρος σειράςΕ4 Συλλογή διηγημάτωνΕ5 Δυστοπία/ΟυτοπίαΕ6 Παραλλαγή/διασκευή κλασικού έργουΕ7 Βιβλίο με μη-ανθρώπινο πρωταγωνιστήΖ1 Συγγραφέας που γεννήθηκε μετά το 1986Ζ2 Ελληνίδα συγγραφέαςΖ3 ΕΦ και ΤρόμοςΖ4 Σκεπτόμενες μηχανέςΖ5 Πρωταγωνιστής με ψυχική διαταραχήΖ6 Μη αγγλόφωνος-Ελληνόφωνος συγγραφέαςΖ7 Φαντασίας στον δικό μας κόσμοΗ1 Ταξίδι στον χρόνοΗ2 Απειλή από τα βάθη των αιώνωνΗ3 Βιβλίο 500+ σελίδωνΗ4 Θεατρικό/ΠοιησηΗ5 Θεές/θεοίΗ6 Μέρος σειράςΗ7 Βιβλίο που διάβασε και άλλο μέλος στο bingo Οι κανονισμοί απλοί: Σκοπός του παιχνιδιού είναι να συμπληρώσετε μια σειρά 7 βιβλίων, οριζόντια, κάθετα, ή διαγώνια. -Σε κάθε σειρά υπάρχει θεματολογία για ένα βιβλίο από κάθε κατηγορία (Φάντασυ/πράσινο, Επιστημονική Φαντασία/μπλε, Τρόμος/κόκκινο) και τέσσερεις ελεύθερες επιλογές (λευκό), όπου μπορείτε να διαλέξετε βιβλία από οποιαδήποτε κατηγορία του Φανταστικού. -Κάθε βιβλίο μπαίνει σε ένα μόνο κουτάκι. -Επιτρέπονται οι εκ των υστέρων μετακινήσεις βιβλίων σε διαφορετική κατηγορία. Έτσι κι αλλιώς, απώτερος στόχος είναι να διαβάσουμε όσα περισσότερα βιβλία μπορούμε. Για όσους θέλουν να κάνουν κόντρες, ακολουθεί και ένα σύστημα με πόντους: -Ένας πόντος για κάθε κουτάκι -Μπόνους 4 πόντοι για κάθε συμπληρωμένη σειρά -Ένας πόντος για κάθε κριτική -Μπόνους 4 πόντοι για κάθε 7 κριτικές Σύνολο πόντων: 190 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Ας κάνω σεφτέ... Α5 Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει: S. – J. J. Abrams, Doug DorstΔ3 Graphic novel: Wytches – Scott Snyder 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Καλά, πολύ ωραίο! Το ψήνω κι εγώ, (κυρίως με βιβλία που με περιμένουν ήδη στη βιβλιοθήκη μου). Έχεις ενδιαφέρουσες προτάσεις, Νιχίλιος. O.T. Πάντως, Mesmer, μου φάνηκε ότι θα έκανες κεφτέ... Μπα, πρωινιάτικα... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Θα παίξω κι εγώ. Γιατί τα τελευταία χρόνια το αναγνωστικό μου output έχει πέσει πολύ χαμηλά Hint: Μόνο με τα Dresden Files τελειώνεις το μισό Βingo χαλαρά έτσι όπως το κόβω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Α5 Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει: S. – J. J. Abrams, Doug DorstΔ3 Graphic novel: Wytches – Scott Snyder Ε4 Συλλογή διηγημάτων: Έξι δισεκατομμύρια τρόποι ζωής – Παναγιώτης Κούστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
volyros Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Θα παρω κι εγω μερος!!! Να ρωτησω σαν βιβλιο 500+ σελιδων μπορουμε να χρησιμοποιησουμε και τσεπης η πρεπει να ειναι μεγαλου σχηματος? Επισης σαν Μερος σειρας εννοούμε μερος απο καποια τριλογια-τετραλογια κλπ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Να ρωτησω σαν βιβλιο 500+ σελιδων μπορουμε να χρησιμοποιησουμε και τσεπης η πρεπει να ειναι μεγαλου σχηματος? Επισης σαν Μερος σειρας εννοούμε μερος απο καποια τριλογια-τετραλογια κλπ? 500+ σελίδες να 'ναι, κι ό,τι να 'ναι. Μη ρωτάς πολλά. Για το Μέρος σειράς, ναι, να είναι από κάποια ν-λογία. Βέβαια, δεν είναι απαραίτητο να είναι όλα από την ίδια σειρά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
volyros Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Να ρωτησω σαν βιβλιο 500+ σελιδων μπορουμε να χρησιμοποιησουμε και τσεπης η πρεπει να ειναι μεγαλου σχηματος? Επισης σαν Μερος σειρας εννοούμε μερος απο καποια τριλογια-τετραλογια κλπ? 500+ σελίδες να 'ναι, κι ό,τι να 'ναι. Μη ρωτάς πολλά. Ποιος ρωτησε κατι? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alucard Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Δ7 - Legion-Skin Deep, Brandon Sanderson. Ήθελα να το βάλω στο Ζ5, αλλά δεν είναι τρόμου! Δεν πειράζει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Ξεκινάμε: Ε2 Ρώσικα Λαϊκά Παραμύθια κριτική Πόντοι: 2 Αύριο θα ανανεώσω με εικονίτσα. Προς το παρών, good night!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 (edited) Α4 Βιβλίο 100+ ετών: The scarlet plague – Jack London (1912) Α5 Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει: S. – J. J. Abrams, Doug DorstΔ3 Graphic novel: Wytches – Scott Snyder Ε4 Συλλογή διηγημάτων: Έξι δισεκατομμύρια τρόποι ζωής – Παναγιώτης Κούστας Edited January 6, 2016 by Mesmer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alucard Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Ζ7 - How The Marquis Got His Coat Back, Neil Gaiman 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Ε3 Μέρος σειράς - To Green Angel Tower: Siege - Tad WilliamsΗ3 Βιβλίο 500+ σελίδων - To Green Angel Tower: Storm - Tad Williams (815 σελ.) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted January 9, 2016 Author Share Posted January 9, 2016 Δ7: Μυθιστόρημα γραμμένο σε Α πρόσωπο: Δρακων Μεταμόρφωση - Χ. Κασκαβελης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alucard Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Οι ιστορίες της Ετοιμοθάνατης Γης μετράνε για science fantasy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 (edited) Οι ιστορίες της Ετοιμοθάνατης Γης μετράνε για science fantasy? Φυσικά, μέχρι και στο wiki υπάρχει σαν παράδειγμα του είδους. Edited January 10, 2016 by Blacksword 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Παιδιά ψήνομαι τρελά για το μπίνγκο, αλλά μπερδεύομαι με τις μετακινήσεις. Οπότε θα διαβάσω όλη τη χρονιά και πιθανόν τέτοιες μέρες του 2017 θα σας πω τι κατάφερα και πώς. Καλή επιτυχία σε όλους! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Ε3 Μέρος σειράς -- To Green Angel Tower: Siege - Tad WilliamsΗ3 Βιβλίο 500+ σελίδων -- To Green Angel Tower: Storm - Tad Williams (815 σελ.) Δ5 Φαντασία και Τρόμος -- Εφιάλτες και παραμύθια - Αντώνης Τουμανίδης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Παιδιά ψήνομαι τρελά για το μπίνγκο, αλλά μπερδεύομαι με τις μετακινήσεις. Πλάκα, πλάκα, αυτό είναι ωραίο αλγοριθμικό πρόβλημα . Μέγιστο Ταίριασμα σε διμερή γραφήματα με bonus points τις συμπληρωμένες σειρές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Α5 Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει: S. – J. J. Abrams, Doug Dorst Δ3 Graphic novel: Wytches – Scott Snyder Ε4 Συλλογή διηγημάτων: Έξι δισεκατομμύρια τρόποι ζωής – Παναγιώτης Κούστας Bingo.jpg Γράψε και μια κριτική στο τόπικ του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 (edited) Θα ενημερώνω την λίστα μου ανά 5-6 κουτάκια/κατηγορίες που συμπληρώνω. Με κόκκινο οι νέες προσθήκες. Κριτικές για τα βιβλία που διάβασα μπορείτε να βρείτε σε διάφορα topics. Β5. Ανθολογία διηγημάτων: Συλλογικό - Εκείνο το τραίνο για την ΚόλασηΓ3. Βρικόλακες: Τζ. Ρ. Ρ. Μάρτιν - Το όνειρο του ΜισισιπήΕ5. Δυστοπία/Ουτοπία: Τσακ Πόλανικ - Είσαι όμορφηΖ5. Πρωταγωνιστής με ψυχική διαταραχή: Νικ Μπλίνκο - The Primal Screamer Η1. Ταξίδι στον χρόνο: Ρόμπερτ Σίλβερμπεργκ - Οι Θήβες των εκατό πυλών Edited January 11, 2016 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Ε3 Μέρος σειράς -- To Green Angel Tower: Siege - Tad WilliamsΗ3 Βιβλίο 500+ σελίδων -- To Green Angel Tower: Storm - Tad Williams (815 σελ.) Δ5 Φαντασία και Τρόμος -- Εφιάλτες και παραμύθια - Αντώνης Τουμανίδης Δ3 Graphic novel -- Batman: The City of Owls - Scott Snyder Ζ3 ΕΦ και Τρόμος -- I Am Legend - Richard Matheson 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 (edited) edit (Νόμιζα ότι σημείωσα πόντο, αλλά δεν). Κάτι δεν κατάλαβα... Τα άσπρα κουτάκια είναι του φανταστικού; Χμ... Καλά, θα το ξανακοιτάξω το θέμα. Edited January 15, 2016 by Cassandra Gotha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Παίζω κι εγώ! Η3, βιβλίο 500+ σελίδων. Ίαν Ράνκιν, "Υπόθεση Αίματος" (Νομίζω δεν έχουμε τόπικ για τον Ράνκιν, ε; ) Χμ, το βιβλίο του Ράνκιν είναι καθαρά αστυνομικό, οπότε δεν μας κάνει Στα άσπρα κουτάκια μπαίνουν βιβλία από τα τρία είδη του Φανταστικού (ΕΦ, Τρόμος, Fantasy). Τόπικ για τον συγγραφέα δεν υπάρχει, έχεις το ελεύθερο να φτιάξεις ένα (στην Αστυνομική Λογοτεχνία) Θα το έκανα εγώ κάαααποια στιγμή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 (edited) 1.Ε2-Ρώσικα Λαϊκά Παραμύθια(κριτική) 2.Α3-Hexed-Kevin Hearne (κριτική αργότερα κριτική) Πόντοι: 3 4 edit: ---------- Παιδιά ψήνομαι τρελά για το μπίνγκο, αλλά μπερδεύομαι με τις μετακινήσεις. Πλάκα, πλάκα, αυτό είναι ωραίο αλγοριθμικό πρόβλημα . Μέγιστο Ταίριασμα σε διμερή γραφήματα με bonus points τις συμπληρωμένες σειρές. Το πρόβλημα είναι τελικά πολύ,πολύ δύσκολο(που το υποψιαζόμουν). Ζήτησα βοήθεια από το cs.stackexchange και φτάσαμε εδώ Edited January 15, 2016 by jjohn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.