Myyst Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 (edited) Η Girl Genius είναι ένα webcomic που μπορεί να διαβαστεί ελεύθερα στο internet: http://www.girlgeniusonline.com/ Agatha Heterodyne and the Beetleburg Clank Ο πρώτος τόμος των περιπετειών της μαθητευόμενης τρελής επιστήμονα Agatha Clay ξεκινά με χιούμορ, τραγωδία και ιστορίες για τα Heterodyne Boys στους δρόμους του Beetleburg. Agatha Heterodyne and the Airship City "Tremble puny Earth creatures! For I am T'Otheron - DRAGON KING OF MARS!" "Rediculous, yes. But also exceedingly dangerous." "That was in my basement?!" "Still is, old boy." ...κι η παραφροσύνη ενός κόσμου γεμάτου με μηχανήματα που καταλύουν βάναυσα την πραγματικότητα εντείνεται καθώς η Agatha συνεχίζει τις ρομαντικές της περιπέτειες ως αιχμάλωτη μαθητευόμενη τρελή επιστήμονας στο ιπτάμενο κάστρο Wulfenbach του βαρώνου Wulfenbach. Agatha Heterodyne and the Monster Engine Οι χαρακτήρες έχουν πια σκιαγραφηθεί αρκετά, οπότε ξεκινούν να χτίζονται οι συγκρούσεις και να διαφαίνονται τα διακυβεύματα της ιστορίας, καθώς στον τρίτο τόμο των περιπετειών της, η Agatha μαθαίνει ότι είναι μια Heterodyne, διάδοχος της θρυλικής ομάδας τρελών επιστημόνων. Οπλισμένη με τη βαριά της κληρονομιά λοιπόν, αρχίζει να κάνει άνω κάτω τον κόσμο ξεκινώντας από το ιπτάμενο κάστρο Wulfenbach. Edited January 10, 2016 by Myyst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.