Jump to content

Τζόζεφ Ντιλέινι (Joseph Delaney)


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

220px-Joseph_Delaney_20080315_Salon_du_l

 

Ο Joseph Delaney είναι Βρετανός συγγραφέας, γεννημένος το 1945 στο Πρέστον. Είναι γνωστός στον κόσμο του Φανταστικού για την εφηβική σειρά φαντασίας The Wardstone Chronicles (Τα Χρονικά του Ευλογημένου Λιθαριού), όπου πρωταγωνιστεί ο Σπουκ aka Τόμας Τζ. Γουάρντ.

 

Τα βιβλία της σειράς The Wardstone Chronicles/The Last Apprentice:

 

01. The Spook's Apprentice (USA as The Last Apprentice: Revenge of the Witch)
02. The Spook's Curse (USA as The Last Apprentice: Curse of the Bane)
03. The Spook's Secret (USA as The Last Apprentice: Night of the Soul Stealer)
04. The Spook's Battle (USA as The Last Apprentice: Attack of the Fiend)
05. The Spook's Mistake (USA as The Last Apprentice: Wrath of the Bloodeye)
06. The Spook's Sacrifice (USA as The Last Apprentice: Clash of the Demons) 
07. The Spook's Nightmare (USA as The Last Apprentice: Rise of the Huntress) 
08. The Spook's Destiny (USA as The Last Apprentice: Rage of the Fallen)
09. Spook's: I Am Grimalkin (USA as The Last Apprentice: Grimalkin The Witch Assassin)
10. The Spook's Blood (USA as The Last Apprentice: Lure of the Dead )
11. Spook's: Slither's Tale (USA as The Last Apprentice: Slither) 
12. Spook's: Alice (USA as The Last Apprentice: I Am Alice)
13. The Spook's Revenge (USA as The Last Apprentice: Fury of the Seventh Son)
 
Πάνω από τα μισά βιβλία της σειράς έχουν κυκλοφορήσει στα ελληνικά, όλα από τις εκδόσεις Φανταστικός Κόσμος, ενώ πιθανολογώ ότι κάποια στιγμή θα μεταφραστούν και τα υπόλοιπα.
 
Επίσης το 2015 κυκλοφόρησε και το πρώτο βιβλίο μιας νέας τριλογίας, με τον τίτλο Arena 13.
 
 
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο μαθητευόμενος του Σπουκ

 

Πρώτο βιβλίο της εφηβικής σειράς φαντασίας "Τα Χρονικά του Ευλογημένου Λιθαριού", το οποίο αποτελεί φυσικά και την πρώτη μου επαφή με τον συγγραφέα. Το βιβλίο αυτό (και γενικά όλη η σειρά) απευθύνεται σε νεαρότερης ηλικίας αναγνώστες, αλλά νομίζω ότι διαβάζεται αρκετά ευχάριστα και από μεγαλύτερους. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να προσφέρει κάτι το καινούργιο στους αναγνώστες που έχουν φάει με το κουτάλι τα βιβλία φαντασίας, πάντως χωρίς αμφιβολία πρόκειται για ένα ψυχαγωγικό ανάγνωσμα, ό,τι πρέπει για να ταξιδέψεις μακριά από την πεζή πραγματικότητα.

 

Στο βιβλίο αυτό γνωρίζουμε για πρώτη φορά τον γέρο εκπαιδευτή σκοτεινών υποθέσεων Γκρέγκορι, που είναι γνωστός και ως Σπουκ, αλλά και τον νεαρό Τόμας Τζ. Γουάρντ, έβδομο γιο του έβδομου γιου, που είναι ο νέος μαθητευόμενος του. Ο μικρός θα μπει από νωρίς στα βαθιά, με τα μαθήματα να είναι εντατικά και τις δοκιμασίες απαιτητικές, ενώ δεν θα αργήσει να αντιμετωπίσει και μια διαβολική μάγισσα, την Μητέρα Μάλκιν, που ξέφυγε από τον λάκκο που ήταν χωμένη. Ο Τόμας θα κάνει λάθη, παράλληλα όμως θα δείξει στον δάσκαλο και τον εαυτό του ότι γεννήθηκε για να κάνει αυτό το επάγγελμα... 

 

Η γραφή είναι άκρως ευκολοδιάβαστη και ξεκούραστη, όπως και αρκετά απλή, μιας και το βιβλίο απευθύνεται σε νεαρούς εφήβους. Όμως δεν ένιωσα ότι διάβασα κάτι (εντελώς) παιδικό ή χαζό. Συμπάθησα πολύ τον νεαρό μαθητευόμενο και την ευχάριστη αφήγησή του και ενδιαφέρθηκα για αυτά που τράβηξε. Απόλαυσα δράση, φαντασία και σκοτεινή ατμόσφαιρα. Φυσικά δεν μπορώ να πω ότι διάβασα κάτι το πρωτότυπο ή το καινούργιο, όμως σίγουρα πέρασα καλά. Αν και το τέλος δεν σ'αφήνει ξεκρέμαστο, κάποια στιγμή στο μέλλον σίγουρα θα διαβάσω και μερικά από τα επόμενα βιβλία της σειράς.

 

8.5/10

Edited by BladeRunner
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Τζόζεφ Ντιλέινι (Joseph Delaney)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..