Rincewind Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 Κάπου στα βάθη της Ανατολής το "Αστέρι της Ερήμου" έμελλε να αλλάξει άθελα του τη μοίρα ενός ολόκληρου λαού.Η δόξα και τα πλούτη του φημισμένου βασιλιά Σαχριµάν χάνουν μονομιάς τη λάμψη τους μπροστά στην άδολη ομορφιά της μυθικής πριγκίπισσας Ναλιµάρ. Οι νικηφόρες μάχες που κέρδισε µε το σπαθί του φαίνονται ασήμαντες μπροστά στο ανυπέρβλητο δίλημμα που τον διχάζει.Αψηφώντας την εκδίκηση της νόμιμης βασίλισσας έρχεται αντιμέτωπος µε τερατόμορφα σαγκάρ και τρομακτικές μάγισσες, που προσπαθούν να τον αποτρέψουν από τον πραγματικό προορισμό του.Αναζητώντας το αληθινό νόημα της τόλμης θα δώσει την πιο σημαντική μάχη της ζωής του ενάντια στην παντοδύναμη θεά Μοίρα, που θα τον διδάξει το πιο βαθύ και μεγάλο μυστικό... Εκδότης: Νόηση Έτος Έκδοσης 2015 ISBN 9789608294677 Αριθμός Σελίδων 80 Είδος Εξωφύλλου Σκληρό εξώφυλλο ------------ Αρκετά μικρό σε μέγεθος και απ'ότι φαίνεται αρκετά ιδιαίτερο καθώς αποτελεί μία περίπτωση περιπέτειας φάντασυ-μιούζικαλ (;). Έχει κάποιο ενδιαφέρον η υλοποίηση πάντως. Διαβάστε κάποια στοιχεία εδώ. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nargathrod Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 Το cd είναι μουσική αποκλειστικά ή και audio book; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rincewind Posted March 11, 2016 Author Share Posted March 11, 2016 2 σε 1, αφήγηση και τραγούδια (75 λεπτά). Απ'ότι είδα η παρουσίαση ήταν κι αυτή ιδιαίτερη, στο χώρο του ΙΑΝΟΥ. https://vmanjanni.wordpress.com/2015/10/08/%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BB-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B5%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BC/ (απ'το επίσημο site/blog της) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.