Naroualis Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Το έπος της Παγγαίας, Βιβλίο 1: Επισκέπτης από μακριά Συγγραφέας: Chris Kypas Εκδόσεις iWrite.gr, 2012 Σελίδες 342 ISBN 978-618-80122-5-7Τιμή Βιβλονέτ: € 16,00 Από τη Βιβλιονέτ: ... Σωτήριον έτος Ουράνιας 3548 -σύμφωνα με σωζόμενο βιβλίο της φυλής των μάγων Σινάν. Το βιβλίο βρέθηκε σε πολύ κακή κατάσταση μετά το κάψιμο της κεντρικής βιβλιοθήκης τους. Από τις λίγες σελίδες που σώθηκαν θα προσπαθήσω να σας διηγηθώ την ιστορία έτσι όπως αυτή κατεγράφη: Το έπος της Παγγαίας.Και θα 'ρθει πόλεμος βαρύς.Πόλεμος δεύτερος.Μεγάλος σαν τον πρώτο μα πιότερο βλαβερός.Και θα γυρίσουν όλοι.Και θα πάρουν όλοι μέρος.Αυτοί από απάνω,που χρόνια η φύση φυλάκισεμε σιδεριές δικιές της.Του πάγου, της φωτιάς, της γης και του αέρα.Και αυτοί από τα κάτωοι καταραμένοι, οι ανίκητοι, οι απέθαντοι.Κι αυτοί θα βγούνε όξου.Μανιασμένοι διψασμένοι για αίμα.Και θα 'χει αίμα τόσοπου το άλογο δεν θα πατά για να περάσειΜονάχα κολυμπώνταςΟυέ Θεοί! Τι θα γενεί!Κι αλίμονο στους ζώντεςτης εποχής εκείνης. ----------------------- Το βιβλίο αυτό φαίνεται να περιέχει όλα όσα αποτέλεσαν έμπνευση για το συγγραφέα (Νάρνια, Άρχοντας, Σαλβατόρε ή ότι άλλο). Απλοϊκή γραφή, απλοϊκότερη πλοκή και προσχηματικοί χαρακτήρες. Οργιώδης φαντασία, ναι, αλλά μόνο αυτή δε φτάνει για να υποστηρίξει ένα βιβλίο που του λείπουν τα υπόλοιπα. Σπάνια το λέω, αλλά μάλλον δε θα διαβάσω το δεύτερο βιβλίο της σειράς. Κάπου στο σάιτ των εκδόσεων, ο συγγραφέας λέει ότι έχει δουλέψει το κείμενο και τα υπόλοιπα εφτά βιβλία της σειράς δέκα χρόνια. Νομίζω ότι αυτό με έπεισε να μην διαβάσω παρακάτω. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.