Ιρμάντα Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 (edited) Σε αυτό το τόπικ μπορείτε να καταθέτετε (άφοβα και ανερυθρίαστα) οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με τη λειτουργία και τους σκοπούς των ΣΑ. (Τα περισσότερα υπάρχουν ήδη στη Γενική Συζήτηση εδώ: http://community.sff.gr/topic/16749-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7/ Ζητάτε διευκρινήσεις, κάνετε προτάσεις, διατυπώνετε ενστάσεις, οτιδήποτε θεωρείτε ότι πρέπει να συζητηθεί περαιτέρω. Edited April 11, 2016 by Ιρμάντα 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SymphonyX13 Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 Κανονικά παράλληλα με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, έπρεπε να είναι έτοιμα και τα θρανία για να μας υποδεχτούν για την τρίτη συγγραφική άσκηση! Καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό αφού τρέχει ο φαντασοδιαγωνισμός, που διοργανώνει η καλή μας δασκάλα, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει λείψει στους μαθητές τόσο η σοφή κουκουβάγια, όσο και τα μαθηματά της! Τουλάχιστον μας μαγειρεύεται κάτι νόστιμο κυρία;; 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted September 15, 2016 Author Share Posted September 15, 2016 Κανονικά παράλληλα με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, έπρεπε να είναι έτοιμα και τα θρανία για να μας υποδεχτούν για την τρίτη συγγραφική άσκηση! Καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό αφού τρέχει ο φαντασοδιαγωνισμός, που διοργανώνει η καλή μας δασκάλα, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει λείψει στους μαθητές τόσο η σοφή κουκουβάγια, όσο και τα μαθηματά της! Τουλάχιστον μας μαγειρεύεται κάτι νόστιμο κυρία;; Τα φαγάκια σας είναι έτοιμα καλό μου παιδί. Περιμένουν να έρθει η ώρα τους να σας τα ζεστάνω. Αλλά είναι ο διαγωνισμός στη μέση. Μην νομίζουν κάποιοι, θα βαθμολογηθούν και για αυτόν....(Πόσο με χαροποιεί το ενδιαφέρον σας!) 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.