Popular Post MadnJim Posted April 21, 2016 Popular Post Share Posted April 21, 2016 Η πρώτη συλλογή διηγημάτων του Ευάγγελου Ζώτου δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο από Επιστημονική Φαντασία. Έξι ιστορίες του διαστήματος, σ' ένα όμορφο βιβλίο με μαλακό δέσιμο 188 σελίδων, με γενικό τίτλο “Το μυστηριώδες Σύμπαν”, από τις Συμπαντικές Διαδρομές. Το γνωστό κινηματογραφικό στυλ της γραφής του αιχμαλωτίζει τον αναγνώστη από τις πρώτες κιόλας γραμμές, και τον ταξιδεύει μέσα από την αστείρευτη φαντασία του συγγραφέα στην απεραντοσύνη του διαστήματος. Φυσικός με ειδίκευση στην Αστρονομία-Αστροφυσική, ανεξάρτητος σήμερα ερευνητής σε θέματα μη γραμμικής δυναμικής και Γαλαξιακής δυναμικής με περισσότερες από εξήντα δημοσιεύσεις στον διεθνή τύπο, έχει μια δική του ιδιαίτερη εικόνα για το Σύμπαν, και μας προσκαλεί να ταξιδέψουμε μαζί του σε παράξενους κόσμους και μακρινούς πλανήτες, σ' ένα ταξίδι που, όπως κι ο ίδιος λέει, δεν θα ξεχάσουμε ποτέ. http://universe-pathways.blogspot.gr/2015/05/blog-post_61.html http://www.biblionet.gr/book/203146/%CE%96%CF%8E%CF%84%CE%BF%CF%82,_%CE%95%CF%85%CE%AC%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%82/%CE%A4%CE%BF_%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CF%8E%CE%B4%CE%B5%CF%82_%CF%83%CF%8D%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BD https://www.facebook.com/%CE%A4%CE%BF-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CF%8E%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BD-%CE%95%CF%85%CE%AC%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%96%CF%8E%CF%84%CE%BF%CF%82-679230762181569/ Από το οπισθόφυλλο: «Η αρχή του κοσμικού ρολογιού ξεκινά με ένα βίαιο και ξαφνικό γεγονός. Τη Μεγάλη Έκρηξη. Κανένας δεν γνωρίζει τι ακριβώς συνέβη εκείνη τη στιγμή. Ξέρουμε όμως ότι το γεγονός αυτό ακολούθησε μια επιταχυνόμενη διαστολή του χώρου και του χρόνου που συνεχίζεται ακόμα και σήμερα, περίπου 13.7 δισεκατομμύρια χρόνια μετά. Το Σύμπαν είναι τεράστιο, αν όχι άπειρο. Αλήθεια, ποιος ξέρει τι μυστικά κρύβονται στην απεραντοσύνη του; Ποιος μπορεί να κατανοήσει τις επιπλέον αόρατες διαστάσεις του χώρου και ποιος μπορεί να ερμηνεύσει το μέλλον του κόσμου; Ίσως κανένας. Μέσα στις σελίδες αυτού του βιβλίου θα προσπαθήσουμε να ταξιδέψουμε σε αυτό το μυστηριώδες μέρος και να μάθουμε κάποια από τα μυστικά του. Θα βρεθούμε σε νέους πλανήτες σε μακρινά ηλιακά συστήματα και θα συναντήσουμε νέα και παράξενα όντα. Το ταξίδι μας θα συνεχιστεί σε άλλους γαλαξίες μέσα από χωροχρονικές πύλες. Αλήθεια, ποιος μπορεί να αντισταθεί σε μια τέτοια εμπειρία; Κανένας, θέλω να πιστεύω. Το ταξίδι στο μυστηριώδες σύμπαν δε σταματά και δεν τελειώνει ποτέ. Είναι άπειρο όπως και το ίδιο το σύμπαν. Το μόνο που χρειάζεται αγαπητέ αναγνώστη είναι να ανοίξεις το βιβλίο που κρατάς στα χέρια σου. Πίστεψέ με, αξίζει τον κόπο. Άνοιξέ το και το ταξίδι μας θα ξεκινήσει. Ένα ταξίδι που δε θα ξεχάσεις ποτέ. Ένα ταξίδι στο μυστηριώδες σύμπαν.» Ο φίλος και συμφορουμίτης Disco_Volante, κατά κόσμον Ευάγγελος Ζώτος, έχει κυκλοφορήσει ήδη δύο συλλογές διηγημάτων. Η πρώτη, “Το μυστηριώδες σύμπαν”, περιέχει έξι ιστορίες του που αρκετοί από μας έχουμε δει και απολαύσει στην βιβλιοθήκη μας κατά καιρούς. Προσωπικά θαυμάζω τη φαντασία του, και πραγματικά ευχαριστιέμαι αυτό το γεμάτο εικόνες και δράση στυλ του κάθε φορά που διαβάζω ιστορία του. Είναι μια συλλογή που θα την πρότεινα χωρίς δεύτερη σκέψη σε κάθε λάτρη της Επιστημονικής Φαντασίας. 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SymphonyX13 Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 Kαλοτάξιδη τόσο αυτή η συλλογή φίλε Βαγγέλη, όσο και οι επόμενες δύο, που λόγω προσωπικού γούστου (τρομολάγνος γαρ... ) με ενδιαφέρουν περισσότερο. Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για αυτά τα πρώτα σου εκδοτικά βήματα, καθώς και να τα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερα! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γελωτοποιός Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 Μπράβο Βάγγο! Καλοτάξιδο το βιβλίο σου, το οποίο φαίνεται πολλά υποσχόμενο και ενδιαφέρον. Επίσης μιας και μου δόθηκε η ευκαιρία θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους συμφορουμίτες που κατάφεραν να εκδώσουν βιβλία τους. Συνεχώς ανακαλύπτω κι άλλους! Χαίρομαι πολύ που καταφέρατε να κάνετε το όνειρο σας πραγματικότητα και που υποστηρίζετε το είδος της φαντασίας (επιστημονικής και μη) και του τρόμου στην χώρα μας. Ελπίζω με τον τρόπο αυτό να δίνετε ελπίδες και σε άλλους ανθρώπους που φιλοδοξούν να εκδοθούν. Κάποια στιγμή στο μέλλον πρέπει να τιμήσω τα βιβλία σας οπωσδήποτε! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disco_Volante Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 Kαλοτάξιδη τόσο αυτή η συλλογή φίλε Βαγγέλη, όσο και οι επόμενες δύο, που λόγω προσωπικού γούστου (τρομολάγνος γαρ... ) με ενδιαφέρουν περισσότερο. Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για αυτά τα πρώτα σου εκδοτικά βήματα, καθώς και να τα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερα! Μπράβο Βάγγο! Καλοτάξιδο το βιβλίο σου, το οποίο φαίνεται πολλά υποσχόμενο και ενδιαφέρον. Επίσης μιας και μου δόθηκε η ευκαιρία θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους συμφορουμίτες που κατάφεραν να εκδώσουν βιβλία τους. Συνεχώς ανακαλύπτω κι άλλους! Χαίρομαι πολύ που καταφέρατε να κάνετε το όνειρο σας πραγματικότητα και που υποστηρίζετε το είδος της φαντασίας (επιστημονικής και μη) και του τρόμου στην χώρα μας. Ελπίζω με τον τρόπο αυτό να δίνετε ελπίδες και σε άλλους ανθρώπους που φιλοδοξούν να εκδοθούν. Κάποια στιγμή στο μέλλον πρέπει να τιμήσω τα βιβλία σας οπωσδήποτε! Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας και τα καλά σας λόγια Φίλε Δημήτρη όλες οι ιστορίες της συλλογής Ε.Φ. βρίσκονται αναρτημένες στην αντίστοιχη βιβλιοθήκη του forum. Επομένως, αν θες, ρίξε μια ματιά! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mournblade Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 (edited) Βαγγέλη ας πω κι εγώ λίγα λόγια για το βιβλίο σου! Σε γενικές γραμμές μου άρεσε πολύ! Ήταν ένα ευχάριστο ανάγνωσμα που πραγματικά μου κράτησε όμορφη συντροφιά τα βράδια. Δυνατά στοιχεία που βρήκα στο έργο σου: --Η αμεσότητα στον λόγο. --Το δυνατό επιστημονικό σου υπόβαθρο και η σωστή χρήση του. (πολύ σημαντικό για μένα, δίνει χρώμα στις ιστορίες και ισχυροποιεί την φαντασία σου) --Οι επιρροές σου είναι οικείες, σωστές και κατορθώνεις να τις εξελίσσεις ευχάριστα. --Είναι ολοφάνερο πόσο το "έχεις" με την επιστημονική φαντασία. Πολύ όμως. --Αληθοφάνεια σε αρκετά νευραλγικά σημεία. --Ξεκούραστοι to the point διάλογοι. --Ωραίες ιδέες... που όμως πραγματικά φωνάζουν για άπλωμα. ---Το στυλ γραφής σου είναι απλό, εύπεπτο, και προσεγμένο. Ταιριάζει στο είδος μια χαρά, ρέει αβίαστα και μεθοδικά. Τι δεν μου άρεσε: -Το ήθελα μεγαλύτερο! Σχεδόν όλες οι ιστορίες σε αφήνουν να περιμένεις κάτι. Αντιλαμβάνομαι πως είναι μια συλλογή διηγημάτων, και πως αφήνεις συνειδητά κάποια πράγματα στην φαντασία, αλλά δεν ξέρω, θα ήθελα περισσότερο "ζουμί", περισσότερα γεγονότα, περισσότερες σελίδες, να πας τις ιστορίες και λίγο παραπέρα. Αυτό βέβαια δεν είναι και τόσο αρνητικό, καθώς ουσιαστικά σου λέω πως ήθελα να διαβάσω κι άλλο! Οι ιστορίες μου άρεσαν όλες. Αυτές που μου άρεσαν περισσότερο ήταν ο "Μπομπ ο μάστορας" και η "Σκοτεινή Αφύπνιση". Τελική βαθμολογία: 8.5 / 10 Μια ωραία συλλογή ιστοριών επιστημονικής φαντασίας, με ευφάνταστες ιδέες. Καλοτάξιδο εύχομαι και καλή επιτυχία! (Σειρά έχει τώρα το 2ο βιβλίο σου!) Edited December 14, 2016 by Mournblade 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.