Popular Post Naroualis Posted May 19, 2016 Popular Post Share Posted May 19, 2016 Πνεύματα Μια ιστορία της Πικρής Στροφής Συγγραφέας Ευθυμία Ε. Δεσποτάκη Εκδόσεις Mamaya, Σειρά Άρπη ISBN: 978-618-5224-03-5 Σελίδες: 336 Τιμή: €12,90 Ογδόντα χρόνια μετά το θάνατο του Μεγάλου Στρατηλάτη Δάμα, το βασίλειο της Αισωπείας ζει ειρηνικά, αρνούμενο να εμπλακεί σε διενέξεις με τα γειτονικά του κράτη. Στους κοσμοπολίτικους δρόμους της πρωτεύουσας Δαμασινής και σε πείσμα της κακής του τύχης, ο πολυμήχανος νεαρός Παγκράτης προσπαθεί να επιβιώσει, αξιοποιώντας το μεγάλο του ταλέντο στην κατασκευή μηχανών που λειτουργούν με ατμό και τη γοητευτική του προσωπικότητα. Η δύσκολη αλλά στρωμένη του ζωή θα ανατραπεί, όταν φτάσει στην πόλη ο πρίγκιπας Τουνταλίγια και η μάγισσα σκλάβα του, που λέγεται Ζήλεια. Τι θέλουν οι ξένοι από τον Παγκράτη; Τι ρόλο παίζει η Μεγάλη Βιβλιοθήκη της Ομφάλης; Και πώς σε όλο αυτό ανακατεύονται θεοί και δαίμονες; «Σε κάθε βιβλιοθήκη θα βρίσκομαι. Σε κάθε μέρος ανάγνωσης, σε κάθε σκαλισμένη πέτρα πάνω. Σε κάθε πήλινη πινακίδα με ύμνους, θα υπάρχει η ιστορία μου γραμμένη, ο σκοπός μου. Όταν μια βιβλιοθήκη θα καταστρέφεται, θα θρηνώ. Όταν μια σκαλισμένη πέτρα θα γκρεμίζεται, θα μανιάζω. Όταν μια πήλινη πινακίδα θα ξαναζυμώνεται, θα εξοργίζομαι». --------------------------- Έχω ανοίξει τόπικ για ένα εκατομμύριο άλλους, ας ανοίξω και για τον εαυτό μου. Άλλωστε είναι ένα βιβλίο που σας το προτείνω ανεπιφύλακτα. Μιλάμε για το περίφημο ψευδοελληνιστικό steampunk, με στοιχεία μυθολογίας Κθούλου που σας έχω πρήξει τους τελευταίους μήνες. Γράφτηκε το 2012 και τα τη διάρκεια του SFF-WriMo, πάει να πει πως πήγε από 0 σε 50,000 λέξεις σε 30 μέρες. Χρειάστηκε άπειρους διορθωτές και beta readers, αλλά χαλάλι του. Το εξώφυλλο είναι του Όθωνα Νικολα΅΄ιδη και δεν ξέρω αν φαίνεται, αλλά το λατρεύω. Αν έγραφα ανεξάρτητη, αποστασιοποιημένη κριτική γι' αυτό θα έλεγα πως έχει χαρακτήρες, πλοκή και κοσμοπλασία. Αλλά μη μου δίνετε και πολύ σημασία, εγώ είμαι ούτως ή άλλως ερωτευμένη με τον Παγκράτη μου. Μου αρέσουν τα καθάρματα, τι να κάνουμε. 31 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Πω, μ'έφτιαξες τώρα. Τέλειο εξώφυλλο, ενδιαφέρουσα ιστορία (αν μη τι άλλο, ΕΣΥ την έγραψες!), πολύ προσιτή τιμή... Μπήκα στο site των εκδόσεων και είδα ότι κυκλοφορεί στις 23 του μήνα! Δεν βλέπω την ώρα. Εύχομαι να εξαντληθεί την πρώτη κιόλας βδομάδα και να κάνει 1000 επανεκδόσεις. Το ότι θα αγαπηθεί από τους περισσότερους αναγνώστες το θεωρώ δεδομένο... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Καλοτάξιδο, Ευθυμία! Και να χαρείς πολύ-πολύ το ταξίδι του. Δεν βλέπω την ώρα να το διαβάσω. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Ακριβώς ό,τι είπαν οι προλαλήσαντες. (Έχω καταπιεί τη γλώσσα μου, το πληκτρολόγιο, όλα. Τέτοια χαρά! ) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MountainRoot Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Καλή επιτυχία Ευθυμία. Θα το τσιμπήσω οπωσδήποτε όταν βγει. Να πω και εγώ για την τιμή οτι ειναι μια χαρά. Εύγε. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μάρβιν ΑΑΠ Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 καλοτάξιδο! καλοτάξιδο! φτου φτου φτου, γαλάζιες χάντρες! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienor Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Καλοτάξιδο και μεταφρασμένο σε έντεκα γλώσσες (επιτέλους!!! ) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregacm Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Καλοταξιδο κι απο μενα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvertooth Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Συγχαρητήρια Ευθυμία! Καλοτάξιδο να είναι, ανυπομονούμε να το διαβάσουμε 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Καλοτάξιδο, Ευθυμία, συγχαρητήρια! Can't wait! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeDamtsios Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Καλοτάξιδο και πάλι! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Φανταστικά νέα! Ελπίζω να πάει καλά. Του αξίζει να πάει καλά Θα είναι από τα πρώτα πράγματα που θα αγοράσω, όταν έρθω Ελλάδα. Θα το ήθελα και τώρα, αλλά τα έξοδα αποστολής είναι πάρα πολλά :/ 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlienBill Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Συγχαρητήρια Ευθυμία και καλοτάξιδο! Οταν έρθει Θεσσαλονίκη ενημέρωσέ με, πού μπορώ να το βρω. Μου αρέσει το Steampunk και το Cthulhu Mythos οπότε σίγουρα με ενδιαφέρει! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mournblade Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Καλή επιτυχία! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solonor Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Καλοτάξιδο! Και από εδώ! Άντε can't wait!!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Παιδιά, τι έγινε; Κυκλοφορεί; Εγώ θα το πάρω κάπου μέσα στον Ιούνιο (αν και τρώγομαι), αλλά πείτε αν το δείτε. Το γούγλαρα και δεν μου το έβγαλε σε κατάστημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted May 24, 2016 Author Share Posted May 24, 2016 Είμαστε στον αέρα, ναι. Στα καταστήματα θα φανεί αργότερα μέσα στην εβδομάδα, αλλά μπορείς να το παραγγείλεις κι από τον ίδιο τον εκδοτικό. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos lagonas Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 (edited) Συγχαρητήρια και καλοτάξιδο, που σίγουρα θα είναι! Πότε θα δώσεις παρουσίαση; (και πόνο;) Edited May 26, 2016 by giorgos lagonas 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted May 26, 2016 Author Share Posted May 26, 2016 Σύντομα, σύντομα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deadend Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Συγχαρητήρια κι από μένα, το βιβλίο είναι υπέροχο. Η πλοκή καταιγιστική ενώ το κείμενο αναπνέει, δεν μένει κανένα θέμα ανοιχτό, το τέλος ικανοποιητικό και μια δόση χιούμορ. Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και πολυδιάβαστο γιατί του αξίζει. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημήτρης Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 (edited) Πήγα σήμερα Πρωτοπορία. Το παράγγειλα επειδή δεν το είχε, θα το έχω σε δύο βδομάδες που θα ξανακατέβω κέντρο. Προηγούνται άλλα ένα- δύο που θέλω να διαβάσω, οπότε βλέπω να το ξεκινάω κάποια στιγμή μάλλον μέσα στον Ιούνιο. Και συγχαρητήρια Edited May 28, 2016 by Δημήτρης 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted May 28, 2016 Author Share Posted May 28, 2016 Μετά από δύο μέρες απίστευτης κούρασης, μπορώ να πω κι ένα ευχαριστώ στην Τέτη για την πρώτη κριτική των Πνευμάτων! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiessa Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 Το πήρα στα χέρια μου μόλις χτες και θα είναι το επόμενό μου ανάγνωσμα. Σε πρώτη φάση έχω να πω πάντως ότι μου έκανε καλή εντύπωση που είναι πυκνοτυπωμένο. Να επιτέλους και ένας εκδοτικός οίκος που έχει ως στόχο του να βγάζει κείμενο και όχι να πουλάει χαρτί! (Βλέπεις κάτι βιβλία-τούβλα και έχουν μέσα μόνο 20,000 λέξεις και αναρωτιέσαι πού πήγαν οι καιροί που έμενες και λίγο στην κάθε σελίδα όταν διάβαζες :-)) Μπράβο στην Άρπη. Θα επανέλθω σύντομα με σχόλια. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 Κι εγώ το πήρα χτες και ανυπομονώ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.