Naroualis Posted June 10, 2016 Share Posted June 10, 2016 Καλοκαιρινό writing frenzy! Τι είναι το SummerWriMo και πώς το κάνουν στα εξωτερικά: 1) Συγγραφικό παιχνίδι, στο οποίο θέτουμε έναν συγγραφικό στόχο και καλούμαστε να τον εκπληρώσουμε εντός του μηνός Ιουλίου. 2 ) α) γράφεις ό,τι θέλεις, νουβέλα, διηγήματα, σενάριο. β) θέτεις μόνος σου τους στόχους σου, 10-20-30 χιλιάδες λέξεις, ό,τι θες. Ακόμη και διορθώσεις μπορείς να κάνεις. γ) Κλασσικά, 1η έως 31η Ιούλη (είδατε, κλέβουμε και λιγάκι! Ο Νοέμβρης έχει 30 μέρες, αλλά ο Ιούλιος 31. Χεχεχ.) δ) Και φυσικά, έπαθλο δεν υπάρχει. Μόνο η προσωπική ικανοποίηση ότι τελικά το ημπορέσαμε και αυτό. Ο μάστερ της κονσόλας και των σέρβερ Ρόμπιν μας έχει φτιάξει και υποφόρουμ, ξεχωριστό. Κρυφό, που είμαστε και ντροπιάρηδες με τα first drafts των έργων μας. RSVP για όσους θέλουν πρόσβαση, παρακαλώ. Παρεούλα; Σημείωση! Αν δεν κάνετε rsvp, μπορεί να μην μπορέσετε να έχετε πρόσβαση. Οπότε rsvp μέχρι τελικής πτώσεως. 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted June 10, 2016 Share Posted June 10, 2016 (edited) Ε, ναι, φυσικά και θα παίξω... Πώς το λέει η παρομοία άλλωστε; SummerWrimo χωρίς γγιάνη προκοπή δεν κάνει Θα γράψω ένα διήγημα 10-12 χιλίαδων λέξεων με τίτλο 'Τα Βάσανα Του Χθες' όπου θα ασχοληθούμε με το χθες, τα βάσανα του και λοιπά φιλοσοφικά ζητήματα. Γενικά, θα έχει πλάκα, οπότε να παίξετε κι εσείς! Edited June 10, 2016 by jjohn 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted June 10, 2016 Share Posted June 10, 2016 Ε, ΝΑΙ. Ήρθε ο καιρός να ξεσκουριάσω, να ξεπιαστώ και να γράψω τίποτις. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 10, 2016 Share Posted June 10, 2016 Το πρωί το σκεφτόμουν αυτό το θέμα αλλά έλεγα είναι να νωρίς για να ανοίξει τόπικ, αλλά να που δεν είναι ποτέ νωρίς! Όσοι έχετε μετάσχει σε Νοεμβριάτικο μόνο να σας πω ότι έχει το ίδιο κέφι και κλίμα αλλά δεν έχει την πίεση των 50000 λέξεων που είναι κάπως αγχωτικές πως να το κάνουμε. Όσοι έχετε ξαναπάρει μέρος ξέρετε πόσο καλά περνάμε οπότε τι περιμένετε για να κάνετε τo rsvp σας; Για τους καινούριους περάστε παρακαλώ, σας εγγυώμαι ένα φίνο κλίμα, πολλή και καλή παρέα για έναν καυτό συγγραφικό μήνα. Ο Ιούλιος είναι και με αβαντάζ φέτος μιας και εκτός από 31 μέρες έχει και 5 Σαββατοκύριακα! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wordsmith Posted June 10, 2016 Share Posted June 10, 2016 Εγώ θα λείπω το μεγαλύτερο μέρος του Ιουλίου, αλλά θα κάνω rvsp για να σας χαζέψω. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballerond Posted June 10, 2016 Share Posted June 10, 2016 Εννοείται και θα πάρω μέρος, το περίμενα πως και πως... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted June 11, 2016 Share Posted June 11, 2016 Με τον κίνδυνο να γίνω γραφική και να λέω πάλι σε μια βδομάδα από την έναρξη τα ίδια που λέω κάθε χρόνο ( "πωωω... το καλοκαίρι δεν υπάρχω ρε, το μυαλό λαπάς" κλπ. ), τώρα λέω ΝΑΙ! Γιατί... γιατί όχι, τέλος πάντων; 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos lagonas Posted June 11, 2016 Share Posted June 11, 2016 και εγώ μέσα, εννοείται. Συνεχίζω το τρίτο μου βιβλίο (δεύτερο μυθιστόρημα) με τον τίτλο "O Μικρότερος Αδερφός" μπας και βγάλω το πρώτο ντραφτ μέσα στο καλοκαίρι. χαζή ερώτηση: πού είναι το rsvp? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted June 11, 2016 Share Posted June 11, 2016 Εδώ!!! http://community.sff.gr/calendar/event/173-summerwrimo-2016/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos lagonas Posted June 11, 2016 Share Posted June 11, 2016 Εδώ!!! http://community.sff.gr/calendar/event/173-summerwrimo-2016/ θέινκς! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballerond Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Πότε αποκτάμε πρόσβαση; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Εντός του σου-κου, θα φροντίσω να είμαστε όλοι μέσα. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted July 2, 2016 Share Posted July 2, 2016 ανοίξτε μου κι εμένα! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted July 2, 2016 Author Share Posted July 2, 2016 Για ρίξε μια ματιά, Myyst. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaratoth Posted July 4, 2016 Share Posted July 4, 2016 Βάζετε και εμένα; Μήπως με ψήσετε να συνεχίσω τα δικά μου; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted July 4, 2016 Share Posted July 4, 2016 και αν μπορείτε και μένα.....; 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted July 4, 2016 Share Posted July 4, 2016 Ευχαριστούμε πολύ! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballerond Posted July 5, 2016 Share Posted July 5, 2016 Έλα να μαζευόμαστε όλοι οι ηλιοκαμμένοι :Ρ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.