Myyst Posted July 20, 2016 Share Posted July 20, 2016 Avril et le Monde Truqué (April and the Extraordinary World) Σκηνοθεσία: Christian Desmares & Franck Ekinci Χώρες: Γαλλία, Βέλγιο & Καναδάς Χρονολογία: 2015 Διάρκεια: 105' Είδος: Steampunk / Εναλλακτική Ιστορία / Animation Γαλλιά 1941. Ο Ναπολέων ο 5ος κυβερνά τη χώρα και τα τελευταία 70 χρόνια, πολλοί επιστήμονες έχουν εξαφανιστεί μυστηριωδώς, στερώντας τους ανθρώπους από τις εφευρέσεις τους. Η Avril, ένα νεαρό κορίτσι, προσπαθεί να βρει δύο από τους χαμένους επιστήμονες, τους γονείς της. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted July 21, 2016 Share Posted July 21, 2016 Εγώ, άμα τη δεις, θέλω να μου πεις ένα πράγμα (για να αποφασίσω αν θα τη δω, γιατί θέλω) : ο γάτος πεθαίνει; (Ξέρεις τώρα, δυστυχία με το στανιό, εύκολη συγκίνηση, τέτοια σπαστικά που τα αποφεύγω). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyst Posted July 21, 2016 Author Share Posted July 21, 2016 Εγώ, άμα τη δεις, θέλω να μου πεις ένα πράγμα (για να αποφασίσω αν θα τη δω, γιατί θέλω) : ο γάτος πεθαίνει; (Ξέρεις τώρα, δυστυχία με το στανιό, εύκολη συγκίνηση, τέτοια σπαστικά που τα αποφεύγω). Ο γάτος ΔΕΝ πεθαίνει κι η ταινία είναι μαγευτική. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.