Blacksword Posted July 22, 2016 Share Posted July 22, 2016 (edited) Με τους Defenders να είναι σχεδόν έτοιμοι να αρχίσουν τις περιπέτειες τους σειρά έχει ο Luke Cage να πρωταγωνιστήσει. Όσοι τον έχετε δει στην σειρά της Jessica Jones θα τον γνωρίζεται ήδη, όμως τώρα θα δούμε έναν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα, πολύ πιο δυναμικό! Η σειρά αναμένετε να βγει 30 Σεπτεμβρίου αλλά ως τότε πάρτε μια γεύση από το trailer. Συν ακόμα ένα teaser για τους Defenders! Edited December 7, 2017 by Dreamer Προστέθηκε το έτος που κυκλοφόρησε η σειρά στον τίτλο του topic 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlienBill Posted July 22, 2016 Share Posted July 22, 2016 Προτιμώ άλλη μια σεζόν Daredevil.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaratoth Posted July 22, 2016 Share Posted July 22, 2016 Προτιμώ άλλη μια σεζόν Daredevil.... Θα βγουν νέες σεζόν και Daredevil και Jessica Jones. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadnJim Posted July 22, 2016 Share Posted July 22, 2016 Προτιμώ άλλη μια σεζόν Daredevil.... Coming soon... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted October 10, 2016 Author Share Posted October 10, 2016 Τελείωσα την πρώτη σεζόν. Αρκετά καλογυρισμένη, με ωραίο background για τον χαρακτήρα για το πως ξεκίνησε και πως κατέληξε να είναι αυτός που είναι. Δυστυχώς όμως δεν φτάνει σε δυναμικότητα τόσο τους άλλους ήρωες και μάλλον θα είναι ο πιο "αδιάφορος" από τους τέσσερις. Ελπίζω ο Iron Fist να αποδεχθεί καλύτερος μιας και δείχνει ότι ίσως είναι ο μόνος που μπορεί να φτάσει στο επίπεδο του DD. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballerond Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Ξεκίνησα με DareDevil, συνέχισα με υπέροχο Punisher, είδα μία ικανοποιητική Jessica Jones και τώρα έπιασα και τον Luke Cage. Μου αρέσει μέχρι στιγμής, η όλη γκανγκστερομαφία στις συνοικίες του Χάρλεμ είναι πολύ ατμοσφαιρική. Είμαι στο 4ο επεισόδιο, έχω ακόμα ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.