karatasiospa Posted October 27, 2016 Share Posted October 27, 2016 (edited) Το βρεττανικο καναλι channel 4 ετοιμαζει μια αειρα/ανθολογια 10 επεισοδειων που θα στηριζονται σε διηγηματα του Phillip Dick. Παραγωγος ειναι ο Ronald Moore και θα παιζει ο ηθοποιος Bryan Cranston, γνωστος απο το Βreaking Bad. Mε αυτο τον συνδοιασμο υπαρχουν αρκετες ελπιδες οτι η σειρα θα ειναι καλη. Δεν ειναι ακομη γνωστο αν η σειρα θα ξεκινησει φετος η του χρονου. https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_Dreams:_The_World_of_Philip_K._Dick Edited December 7, 2017 by Dreamer Προστέθηκε το έτος που θα κυκλοφορήσει η σειρά στον τίτλο του topic καθώς και το τρέιλερ της σειράς 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karatasiospa Posted March 23, 2017 Author Share Posted March 23, 2017 Αρχισαν τα γυρισματα του πρωτου επεισοδειου που θα μεταφερει το διηγημα The Commuter. http://www.denofgeek.com/us/tv/philip-k-dick/263072/timothy-spall-to-star-in-philip-k-dicks-electric-dreams 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karatasiospa Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 (edited) Εδω μπορειτε να δειτε ποια διηγηματα θα υπαρχουν στην σειρα http://www.denofgeek.com/us/tv/philip-k-dick-s-electric-dreams/255271/philip-k-dick-s-electric-dreams-adds-bryan-cranston-maura-tierney-essie-davis-and-more Edited June 7, 2017 by karatasiospa 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karatasiospa Posted September 21, 2017 Author Share Posted September 21, 2017 Η σειρα ξεκινησε την κυριακη.Πρωτο διηγημα ηταν το Τhe Hood Maker. Ωραια ιστορια, εξαιρετικη παραγωγη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted November 13, 2017 Share Posted November 13, 2017 (edited) Το πρώτο επεισόδιο μου φάνηκε υπερβολικά, ακόμη και για Φίλιπ Ντικ, ζοφερό. Αν και οι κουκούλες ήταν εξαιρετικά υποβλητικές. Οψόμεθα. Edited November 13, 2017 by Ιρμάντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted December 3, 2017 Share Posted December 3, 2017 Είδα μερικά, και θα συνεχίσω αργότερα μετά υπόλοιπα, και τα θετικά της σειράς μπορώ να πω είναι σίγουρα η καλή παραγωγή ανά επεισόδιο - ειδικά όταν αλλάζουν τόσο γρήγορα ιστορίες, σκηνικά, κουστούμια, ηθοποιοί κλπ - προσφέροντας μια ματιά εις βάθος στα έργα και την μεγάλη καριέρα του Dick. Τα αρνητικά, ωστόσο, είναι ότι η ιστορία μερικές φορές φαίνεται... υποαναπτυγμένη, μιας και χρειάζεται να εξελιχθεί μέσα σε 50 λεπτά μόνο, αναγκάζοντας το κάθε επεισόδιο να κλείσει κάπως αόριστα, αφήνοντάς τα κάπως "όλα στον αέρα". Αυτό κάποιες φορές δουλεύει σχετικά καλά, άλλες όχι κι τόσο, και θεωρώ ότι θα είχαν βγει καλύτερα αν σε μερικά από αυτά είχαν απλώσει την ιστορία σε δύο επεισόδια αντί για ένα, δίνοντας έτσι μια μεγαλύτερη ανάπτυξη στην πλοκή αλλά και τους ίδιους τους χαρακτήρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 Τέλος και αυτή η σειρά. Συνολικά, μπορώ να πω, ήταν μια πολύ αξιοπρεπής σεζόν που προσπάθησε να περάσει τόσο τις απίστευτες ιδέες του Dick όσο όλα και τα μηνύματα που έκρυβαν από πίσω τους. Προσωπικά, απόλαυσα περισσότερο τα επεισόδια του δεύτερου μισού της σεζόν, αλλά αν έπρεπε να ξεχωρίσω κάποια αυτά θα ήταν σίγουρα: το The Commuter, που παρ' όλο την έλλειψη μεγάλων εφέ είχε μια από τις πιο μυστηριώδεις και ατμοσφαιρικές ιστορίες, το Father-Thing, που έδωσε πολλές δόσεις τρόμου μέσα από τον μικρό πρωταγωνιστή, το Real Life, με την εκπληκτική διπλή προσωπικότητα που δείχνει το μεγαλείο των ιδεών του Dick, και τέλος, σε ένα παρόμοιο στυλ, το Autofac, που δείχνει ότι δεν χρειάζεται να είσαι από σάρκα και οστά για να έχεις καρδιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.