Popular Post BladeRunner Posted January 6, 2017 Popular Post Share Posted January 6, 2017 (edited) Η χρονιά έχει μπει εδώ και μέρες, οπότε καιρός ήταν να παίξουμε και ένα παιχνιδάκι. Απλή -και σαφώς ευκολότερη από την περσινή- η φετινή αναγνωστική πρόκληση, ευκαιρία για να γνωρίσουμε νέους συγγραφείς. 1η Κατηγορία: Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτων4η Κατηγορία: Βραβευμένο μυθιστόρημα5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010* *Σημείωση για την 5η Κατηγορία: Αν διαβάσετε βιβλίο ξένου συγγραφέα, ισχύει η ημερομηνία έκδοσης του βιβλίου στην χώρα καταγωγής του συγγραφέα. Αν διαβάσετε βιβλίο Έλληνα, ισχύει η ημερομηνία έκδοσης στην Ελλάδα. Σκοπός του παιχνιδιούΣκοπός σας είναι είτε να συμπληρώσετε μια από τις πέντε κατηγορίες (δηλαδή να διαβάσετε τρία βιβλία), είτε να συμπληρώσετε ένα από τα τρία είδη του Φανταστικού (ΕΦ, Τρόμος, Φαντασία), δηλαδή να διαβάσετε πέντε βιβλία. Φυσικά το ιδανικότερο είναι να συμπληρώσετε όλα τα "κουτάκια", να διαβάσετε δηλαδή 15 βιβλία. Επισημάνσεις:-Κάθε βιβλίο μπαίνει σ'ένα κουτάκι-Επιτρέπονται οι εκ των υστέρων μετακινήσεις βιβλίων Και φέτος θα παίξουμε με πόντους: (θα τους μετρήσω στο τέλος!) *1 πόντος για κάθε βιβλίο*1 έξτρα πόντος για κάθε κριτική*3 έξτρα πόντοι για κάθε κατηγορία που συμπληρώνεται*5 έξτρα πόντοι για κάθε είδος του Φανταστικού που συμπληρώνεται*1 έξτρα πόντος για κάθε βιβλίο Έλληνα συγγραφέα που θα διαβάσετε Edited January 6, 2017 by BladeRunner 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 7, 2017 Author Share Posted January 7, 2017 (edited) Ας κάνω εγώ την αρχή 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτων Τρόμος: Ρόμπερτ Μπλοχ - Η σκιά στο κωδωνοστάσι Οι πρώτοι μου 2 πόντοι (έχω γράψει κριτική στο τόπικ του συγγραφέα) Edited January 7, 2017 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KELAINO Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Α ωραία. Συμπληρώνω δεύτερη κατηγορία.σκίφι: The Three Body Problem, Liu Cixin τρόμος: Η Σκιά στο Σπίτι, Κωνσταντίνος Κέλλης φάνταζυ: Salsu, Kim Jin Myeong Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted January 31, 2017 Author Share Posted January 31, 2017 Με κόκκινο οι νέες προσθήκες. Κριτικές για τα βιβλία υπάρχουν στα σχετικά topics. 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας Φαντασία: Κωνσταντίνος Π. Τσουρέκης - Η Στύγα 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτων Τρόμος: Ρόμπερτ Μπλοχ - Η σκιά στο κωδωνοστάσι Σύνολο πόντων μέχρι στιγμής: 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted February 11, 2017 Author Share Posted February 11, 2017 Με κόκκινο οι νέες προσθήκες. Κριτικές για τα βιβλία υπάρχουν στα σχετικά topics. 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας Φαντασία: Κωνσταντίνος Π. Τσουρέκης - Η Στύγα 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτων Τρόμος: Ρόμπερτ Μπλοχ - Η σκιά στο κωδωνοστάσι5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010Επιστημονική Φαντασία: Μπλέικ Κράουτς - Σκοτεινή Ύλη Σύνολο πόντων μέχρι στιγμής: 7 Άντε ντε, μόνος μου θα παίζω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted February 12, 2017 Share Posted February 12, 2017 Μια πρώτη δόση... Φαντασία: 1) Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει -- The Dreadfang - Herod Galahad 5) Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010 -- The Pillars of Sand - Mark T. Barnes (2014) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted March 5, 2017 Author Share Posted March 5, 2017 (edited) Με κόκκινο οι νέες προσθήκες. Κριτικές για τα βιβλία υπάρχουν στα σχετικά topics. 1η Κατηγορία: Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσειΤρόμος: Στέιναρ Μπράγκι - Παγωμένη Γη 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας Φαντασία: Κωνσταντίνος Π. Τσουρέκης - Η Στύγα 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτων Τρόμος: Ρόμπερτ Μπλοχ - Η σκιά στο κωδωνοστάσι5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010Επιστημονική Φαντασία: Μπλέικ Κράουτς - Σκοτεινή Ύλη Σύνολο πόντων μέχρι στιγμής: 9 Edited March 5, 2017 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted March 16, 2017 Share Posted March 16, 2017 Δεύτερο μέρος... Φαντασία: 1) Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει -- The Dreadfang - Herod Galahad 4) Βραβευμένο μυθιστόρημα -- Paladin of Souls - Lois McMaster Bujold (Hugo, Nebula & Locus)5) Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010 -- The Pillars of Sand - Mark T. Barnes (2014) Επιστημονική φαντασία: 1) Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει -- The Lost World & Other Stories - Arthur Conan Doyle3) Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτων -- The Time Machine & Other Works - H.G. Wells Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 Με κόκκινο οι νέες προσθήκες. Κριτικές για τα βιβλία υπάρχουν στα σχετικά topics. 1η Κατηγορία: Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσειΕπιστημονική Φαντασία: Τζον Σκάλζι - Διαστρικός πόλεμος Τρόμος: Στέιναρ Μπράγκι - Παγωμένη Γη 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας Φαντασία: Κωνσταντίνος Π. Τσουρέκης - Η Στύγα 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτων Τρόμος: Ρόμπερτ Μπλοχ - Η σκιά στο κωδωνοστάσι5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010Επιστημονική Φαντασία: Μπλέικ Κράουτς - Σκοτεινή Ύλη Σύνολο πόντων μέχρι στιγμής: 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Αλεξέι Πεχόφ - Κυνηγός Σκιών Μη αγγλόφωνος συγγραφέας φανταστικού και οι δύο ποντοι (ένας για το βιβλίο και ένας για την κριτική στο τόπικ του βιβλίου) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlympusTiger Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 (edited) Ξεκινάω και εγώ: 3η (Τρόμος) : Νεκροναύτες και άλλες σκοτεινές ιστορίες επιστημονικής φαντασίας 4η (ΕΦ) : Φρανκ Χέρμπερτ - Dune Edited June 6, 2017 by OlympusTiger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 (edited) Με κόκκινο οι νέες προσθήκες. Κριτικές για τα βιβλία υπάρχουν στα σχετικά topics. 1η Κατηγορία: Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσειΕπιστημονική Φαντασία: Τζον Σκάλζι - Διαστρικός πόλεμος Τρόμος: Στέιναρ Μπράγκι - Παγωμένη Γη 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας Τρόμος: Μάριος Δημητριάδης - Αγκαλιάζοντας το έρεβος Φαντασία: Κωνσταντίνος Π. Τσουρέκης - Η Στύγα 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτωνΕπιστημονική Φαντασία: Συλλογικό - α2525: Ιστορίες από την Αθήνα του μέλλοντος Τρόμος: Ρόμπερτ Μπλοχ - Η σκιά στο κωδωνοστάσι5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010Επιστημονική Φαντασία: Μπλέικ Κράουτς - Σκοτεινή Ύλη Σύνολο πόντων μέχρι στιγμής: 17 Edited August 12, 2017 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted June 28, 2017 Author Share Posted June 28, 2017 (edited) Με κόκκινο οι νέες προσθήκες. Κριτικές για τα βιβλία υπάρχουν στα σχετικά topics. 1η Κατηγορία: Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσειΕπιστημονική Φαντασία: Τζον Σκάλζι - Διαστρικός πόλεμος Τρόμος: Στέιναρ Μπράγκι - Παγωμένη Γη 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας Τρόμος: Μάριος Δημητριάδης - Αγκαλιάζοντας το έρεβος Φαντασία: Κωνσταντίνος Π. Τσουρέκης - Η Στύγα 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτωνΕπιστημονική Φαντασία: Συλλογικό - α2525: Ιστορίες από την Αθήνα του μέλλοντος Τρόμος: Ρόμπερτ Μπλοχ - Η σκιά στο κωδωνοστάσι5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010Επιστημονική Φαντασία: Μπλέικ Κράουτς - Σκοτεινή ΎληΤρόμος: Στίβεν Κινγκ/Ρίτσαρντ Τσίζμαρ - Η Γκουέντι και το κουτίΦαντασία: Πάτρικ Νες - Οι υπόλοιποι απλώς ζούμε εδώ Σύνολο πόντων μέχρι στιγμής: 24 Edited August 12, 2017 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted August 12, 2017 Author Share Posted August 12, 2017 Με κόκκινο οι νέες προσθήκες. Κριτικές για τα βιβλία υπάρχουν στα σχετικά topics. 1η Κατηγορία: Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσειΕπιστημονική Φαντασία: Τζον Σκάλζι - Διαστρικός πόλεμος Τρόμος: Στέιναρ Μπράγκι - Παγωμένη ΓηΦαντασία: Μπράντον Σάντερσον - Ατσαλόκαρδος 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας Τρόμος: Μάριος Δημητριάδης - Αγκαλιάζοντας το έρεβος Φαντασία: Κωνσταντίνος Π. Τσουρέκης - Η Στύγα 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτωνΕπιστημονική Φαντασία: Συλλογικό - α2525: Ιστορίες από την Αθήνα του μέλλοντος Τρόμος: Ρόμπερτ Μπλοχ - Η σκιά στο κωδωνοστάσι5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010Επιστημονική Φαντασία: Μπλέικ Κράουτς - Σκοτεινή ΎληΤρόμος: Στίβεν Κινγκ/Ρίτσαρντ Τσίζμαρ - Η Γκουέντι και το κουτίΦαντασία: Πάτρικ Νες - Οι υπόλοιποι απλώς ζούμε εδώ Σύνολο πόντων μέχρι στιγμής: 29 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted September 15, 2017 Author Share Posted September 15, 2017 Με κόκκινο οι νέες προσθήκες. Κριτικές για τα βιβλία υπάρχουν στα σχετικά topics. 1η Κατηγορία: Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσειΕπιστημονική Φαντασία: Τζον Σκάλζι - Διαστρικός πόλεμος Τρόμος: Στέιναρ Μπράγκι - Παγωμένη ΓηΦαντασία: Μπράντον Σάντερσον - Ατσαλόκαρδος 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας Τρόμος: Μάριος Δημητριάδης - Αγκαλιάζοντας το έρεβος Φαντασία: Κωνσταντίνος Π. Τσουρέκης - Η Στύγα 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτωνΕπιστημονική Φαντασία: Συλλογικό - α2525: Ιστορίες από την Αθήνα του μέλλοντος Τρόμος: Ρόμπερτ Μπλοχ - Η σκιά στο κωδωνοστάσι 4η Κατηγορία: Βραβευμένο μυθιστόρημα Τρόμος: Στίβεν Κινγκ - Το Αυτό5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010Επιστημονική Φαντασία: Μπλέικ Κράουτς - Σκοτεινή ΎληΤρόμος: Στίβεν Κινγκ/Ρίτσαρντ Τσίζμαρ - Η Γκουέντι και το κουτίΦαντασία: Πάτρικ Νες - Οι υπόλοιποι απλώς ζούμε εδώ Σύνολο πόντων μέχρι στιγμής: 36 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted September 18, 2017 Author Share Posted September 18, 2017 (edited) Με κόκκινο οι νέες προσθήκες. Κριτικές για τα βιβλία υπάρχουν στα σχετικά topics. 1η Κατηγορία: Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει Επιστημονική Φαντασία: Τζον Σκάλζι - Διαστρικός πόλεμος Τρόμος: Στέιναρ Μπράγκι - Παγωμένη Γη Φαντασία: Μπράντον Σάντερσον - Ατσαλόκαρδος 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας Τρόμος: Μάριος Δημητριάδης - Αγκαλιάζοντας το έρεβος Φαντασία: Κωνσταντίνος Π. Τσουρέκης - Η Στύγα 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτων Επιστημονική Φαντασία: Συλλογικό - α2525: Ιστορίες από την Αθήνα του μέλλοντος Τρόμος: Ρόμπερτ Μπλοχ - Η σκιά στο κωδωνοστάσι Φαντασία: Συλλογικό - Ιστορίες ηρωικής φαντασίας 4η Κατηγορία: Βραβευμένο μυθιστόρημα Τρόμος: Στίβεν Κινγκ - Το Αυτό 5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010 Επιστημονική Φαντασία: Μπλέικ Κράουτς - Σκοτεινή Ύλη Τρόμος: Στίβεν Κινγκ/Ρίτσαρντ Τσίζμαρ - Η Γκουέντι και το κουτί Φαντασία: Πάτρικ Νες - Οι υπόλοιποι απλώς ζούμε εδώ Σύνολο πόντων μέχρι στιγμής: 41 Edited October 10, 2017 by BladeRunner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 Ο Τζέικ Ράνσομ Και Η Σκιά Του Βασιλιά Των Νεκρών 2 πόντοι (ένας για καινούριο συγγραφέα που δεν έχω ξαναδιαβάσει και ένας για την κριτική) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Επειδή κάπου με περιορίζουν οι προκλήσεις, αποφάσισα φέτος (το 2017 δηλαδή), να τελειώσω τη χρονιά και μετά να δω αν έκανα κάτι που να αξίζει τον κόπο να αναφερθεί. Λοιπόν... fantasy 1η Κατηγορία: Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει 4. Η Ωραιοτάτη και οι Εννέα Μούσες, Ευαγγελία Παπανίκου, σελ. 73 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας 38. Βέλη και κρόκινες φλόγες, Γιοί της Στάχτης βιβλίο 2, Ελευθέριος Κεραμίδας, σελ. 576 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτων 36. Ιστορίες της Γιαγιάς Ιτιάς, συλλογικό, σελ. 260 4η Κατηγορία: Βραβευμένο μυθιστόρημα ΧΧΧ 5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010* 25. Έρημος και ομίχλη, Χριστίνα Μαλαπέτσα, σελ. 426 Επιστημονική φαντασία 1η Κατηγορία: Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει 19. Η φυλακή στο κεφάλι σου, Κέλλυ Θεοδωρακοπούλου, σελ. 384 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας 40. Το σχέδιο, Κατερίνα Μαλακατέ, σελ. 228 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτων 60. Ιστορίες του ΦantastiCon: Ο άνθρωπος με τα Χίλια πρόσωπα, Η Έκλειψη, συλλογικό, σελ. 212 4η Κατηγορία: Βραβευμένο μυθιστόρημα ΧΧΧ 5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010* 3. Σοβόφ, ο κινούμενος ήλιος, Λέττα Βασιλείου, σελ. 368 Τρόμος 1η Κατηγορία: Βιβλίο συγγραφέα που δεν έχετε ξαναδιαβάσει 41. Βιαιοθάνατοι και άλλες ιστορίες, Κλάγκος Γιώργος, σελ. 192 2η Κατηγορία: Μη Αγγλόφωνος συγγραφέας 56. Κάτι παράξενες γυναίκες, Γιώργος Λαγκώνας, σελ. 92 3η Κατηγορία: Ανθολογία/Συλλογή διηγημάτων 57. Ο αρχιβιβλιοθηκάριος και άλλες ιστορίες, Νίκος Φαρούπος, σελ. 181 4η Κατηγορία: Βραβευμένο μυθιστόρημα 6. Κάτι χαμογελάει στις σκιές, Ηλίας Φουντούλης, σελ. 190 5η Κατηγορία: Βιβλίο που εκδόθηκε για πρώτη φορά μετά το 2010* 31. Η εξορία του προσώπου, Π.Μ. Ζερβός, σελ. 150 Πόντοι *1 πόντος για κάθε βιβλίο ==> 13 *1 έξτρα πόντος για κάθε κριτική ==> 6 (γενικά, κάποιες φορές έγραφα κριτικές στο goodreads αντί για εδώ, οπότε εκείνες τις κριτικές δεν τις μέτρησα) *3 έξτρα πόντοι για κάθε κατηγορία που συμπληρώνεται ==> 12 (με έφαγε εκείνο το βραβευμένο μυθιστόρημα... τόσο που έχωσα από τα νεύρα μου τον Φουντούλη στον τρόμο, που πήρε το βραβείο Public, κι ας είναι συλλογή κι όχι μυθιστόρημα. Αφαιρέστε μου τους πόντους αν δεν συμφωνείτε) *5 έξτρα πόντοι για κάθε είδος του Φανταστικού που συμπληρώνεται ==> 5 *1 έξτρα πόντος για κάθε βιβλίο Έλληνα συγγραφέα που θα διαβάσετε ==> 13 Σύνολο 49. Not bad, αν σκεφτείς ότι το έκανα χωρίς να κοιτάζω, κι ότι (χεχε), όλα τα βιβλία στη λίστα μου είναι Ελλήνων. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.