Karxas Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Καλησπερα! Γραφω απο κινητο και τονοι γιοκ! Μηπως ξερει κανεις που μπορω να βρω της Μπυζολντ οτι εχει σχεση με τον Μαιλς στα αγγλικα; Την τριλογια απο Ορμπιτ εχω μονο και δεν ξερω που να βρω στην Αθηνα τα υπολοιπα που ειναι δυστηχως αμεταφραστα... Για Κρητη θελω να τα παραγγειλω. Μου ειναι δυσκολο απο εξωτερικο οπως αμαζον.. Καποιο παλαιοβιβλιοπωλειο η κατι τετοιο στην Αθηνα αν ξερει κανεις που θα τα βρω το εκτιμω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heiron Posted March 19, 2017 Share Posted March 19, 2017 Κάτι λίγα έχει και το public πάντως. Παραγγέλνεις και τα φέρνουν στο κατάστημα της πόλης σου, μετά πας και τα παίρνεις κανονικά, με μετρητά. Απλά θέλει να έχεις βγάλει κάρτα μέλους. http://www.public.gr/search/public/searchResults.jsp?_dyncharset=UTF-8&Ntt=bujold+ Παλιότερα είχε και στο cosmotebooks, αλλά πλέον δεν βλέπω κάτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karxas Posted March 19, 2017 Author Share Posted March 19, 2017 Θενκς heiron! Θα το τσεκαρω! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.