Naroualis Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Little Steps to HellΜικρά βήματα προς την κόλαση Francine Queen (Φράνση Παπουτσάκη), Melissa Harlloween (Μαρία Ροδοπούλου) Εκδόσεις ΛυκόφωςΣελίδες:288 ISBN 978-618-5095-50-5Τιμή € 13,00 [Βιβλιονέτ]Φωνές από το σκοτάδι σαλεύουν στο μυαλό.Δαίμονες και πάθη χορεύουν μέσα σε ψυχές που λιώνουν σαν κεριά.Τα αμαρτήματα είναι θανάσιμα, γιατί καραδοκούν πυρακτωμένα να κάψουν τον ίδιο τον φορέα τους. Και αυτά μένουν αιωνίως ζωντανά, καθώς με τη χάρη του απόκοσμου ξεγλιστρούν και στήνονται σε μια απόμερη γωνιά, γελώντας υποχθόνια και παρακολουθώντας, με τα σατανικά τους μάτια, τους ανυποψίαστους να διαβαίνουν αμέριμνοι.Ποιοι θα κάνουν τα επόμενα μικρά βήματα προς την κόλαση; ------------------------ Γνωρίζω τη γραφή της Παπουτσάκη κι αχνοθυμάμαι (από το μακρινό 2009) τη γραφή της Ροδοπούλου στην πρόζα. Καμιά τους δε μου καλοθύμησε αυτό που ήξερα γι' αυτές. Δεν ξέρω αν φταίει το θέμα ή τι φταίει στην τελική, αλλά περίμενα να διαβάσω αυτό το βιβλίο με λαχτάρα και η λαχτάρα μου δεν ξεδίψασε. Θα περιμένω την επόμενη δουλειά και των δύο με την ίδια λαχτάρα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.