Naroualis Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 (edited) Καλοκαιρινό writing frenzy! (Και λυσσαλέα αντιγραφή από το περσινό αντίστοιχο ποστ ) Τι είναι το SummerWriMo και πώς το κάνουν στα εξωτερικά: 1) Συγγραφικό παιχνίδι, στο οποίο θέτουμε έναν συγγραφικό στόχο και καλούμαστε να τον εκπληρώσουμε εντός του μηνός Ιουλίου. 2 ) α) γράφεις ό,τι θέλεις, νουβέλα, διηγήματα, σενάριο. β) θέτεις μόνος σου τους στόχους σου, 10-20-30 χιλιάδες λέξεις, ό,τι θες. Ακόμη και διορθώσεις μπορείς να κάνεις. γ) Κλασσικά, 1η έως 31η Ιούλη (είδατε, κλέβουμε και λιγάκι! Ο Νοέμβρης έχει 30 μέρες, αλλά ο Ιούλιος 31. Χεχεχ.) δ) Και φυσικά, έπαθλο δεν υπάρχει. Μόνο η προσωπική ικανοποίηση ότι τελικά το ημπορέσαμε και αυτό. Ο μάστερ της κονσόλας και των σέρβερ Ρόμπιν μας έχει φτιάξει και υποφόρουμ, ξεχωριστό. Κρυφό, που είμαστε και ντροπιάρηδες με τα first drafts των έργων μας. RSVP για όσους θέλουν πρόσβαση, παρακαλώ. Παρεούλα; Σημείωση! Αν δεν κάνετε rsvp, μπορεί να μην μπορέσετε να έχετε πρόσβαση. Οπότε rsvp μέχρι τελικής πτώσεως. Edited June 2, 2017 by Naroualis 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Οπωσδηποτε ναι, με διηγηματα. Διορθωσεις, αλλα και καποια καινουρια που εχω στο μυαλο μου. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Τα είπαμε και ψες: Ναι, αμέ! Έκανα μάλιστα και projectaki στο campWrimo για να το πάμε κι επίσημα. Του έβαλα αυτή τη περιγραφή: A philosophic golden age detective story with noir undertones in a fantasy world.It makes less sense when you read it. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Φτου ακόμη δεν βάλαμε έπαθλο ε; Χμ! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Λουκούμια για όποιον ολοκληρώσει 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Δεν μου αρέσουν...ένα πλήρες σετ αντιηλιακών από τη Shiseido ίσως; Θα φροντίσω να ολοκληρώσω πρώτη, ναι! (εμμμμ. Τί είπα τώρα;) 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhialto Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Θα σας κάνω και γω παρέα συνεχίζοντας το 750: Το σύγχρονο δράμα ενός φοιτητή 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Ένα δωρέαν αντίτυπο του περσινού μου Νανόριμου σε όποιον κερδίσει Δεν θα τερματίσει κανείς :rofl2: 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Ένα δωρέαν αντίτυπο του περσινού μου Νανόριμου σε όποιον κερδίσει Δεν θα τερματίσει κανείς :rofl2: Α ρε γΓιάννη εσένα θέλουμε! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Νarualis, αυτό ακριβώς σκεφτόμουν το πρωί στον πρωινό μου περίπατο, έξι το πρωί για να είμαστε συγκεκριμένοι, αλλά μετά είδα ότι πέρισυ το αντίσοιχο θέμα ανοίχθηκε στις 10 του μήνα και είπα είναι νωρίς ακόμη! Στη δουλειά μου ο Ιούλιος είναι περίεργος μήνας, θα έχουν τελειώσει οι δηλώσεις; Αν ναι όλα καλά αν όχι (σε αυτό είμαστε τα τελευταία χρόνια) πιο δύσκολα αλλά φυσικά θα συμμετάσχω. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaratoth Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Θα πω ναι για το γαμώτο, καθώς θα χάσω του Νοεμβρίου. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cassandra Gotha Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 (edited) Ε, ναι, ρε! Το χάνω το παρεάκι; edit: Καλέ Ναρού, "Καλέσμα"; Edited June 2, 2017 by Cassandra Gotha 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Ε, ναι, ρε! Το χάνω το παρεάκι; edit: Καλέ Ναρού, "Καλέσμα"; Αυτό ακριβώς ετοιμαζόμουν να πω Αννα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted June 2, 2017 Author Share Posted June 2, 2017 Είναι Χετταίϊκα αυτά, δεν τα ξέρετε εσείς. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KELAINO Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Ναι, νομίζω ότι θα έρθω κι εγώ. Έχω πράματα να γράψω, δεν είναι ότι δεν έχω. Ελπίζω να μη με ρίξει τίποτα κατάρες αυτή η Καλέσμα. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballerond Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Ναρου, να γράψω μία ιστορία για την μεγάλη μάγισσα Καλέσμα;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elgalla Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Η Καλέσμα είναι θεά. Τουλάστιχον. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted June 2, 2017 Author Share Posted June 2, 2017 Silence, infidels. Η Καλέσμα είναι η Μεγάλη Ατραπός και κοντεύετε να ξεστρατίσετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Μόνο η Άννα και όποιος άλλος έχει παίξει Witcher 1 θα το καταλάβει, αλλά γι κάποιον λόγο μου ήρθε αυτό στο μυαλό: I f*cked a Kalesma once Αυτό τίποτε άλλο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Εσύ δεν έχεις ανάγκη την κατάρα της Καλέσμα, θα σε κυνηγάει η κατάρα της Τζάβα. Τα δικά μου σχέδια... ουπς λάθος αυτά πρέπει να τα πω αλλού αλλιώς θα με κυνηγάει η Ναρού πάλι! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihilio Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Θα σας κάνω παρέα. Με τι; Αυτό θα το κρίνει το τι θα κάνω μέσα στον Ιούνιο 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naroualis Posted June 15, 2017 Author Share Posted June 15, 2017 15 μερούλες μείνανε για να το αποφασίσετε. What say you? Είναι κανείς εκεί έξω που θέλει να δει τι γίνεται εκεί μέσα; 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjohn Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 Γίνονται πράματα και θάματα λέμε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WILLIAM Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 Γίνονται πράματα και θάματα λέμε Είσαι και μαρτυριάρης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KELAINO Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Εγώ είμαι στην απ' έξω, κάντε κάτι. Και αρεσβίπιασα κι απ' όλα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.