Blacksword Posted June 24, 2017 Share Posted June 24, 2017 (edited) Σε ένα όχι και τόσο μακρινό μέλλον η υπογεννητικότητα είναι πλέον όχι μόνο σε υψηλά επίπεδα, αλλά και η μεγαλύτερη απειλή για την εξαφάνιση του ανθρώπινου είδους. Με την κοινωνία να πέφτει με γρήγορους ρυθμούς νέοι νόμοι θα μπουν σε ισχύ και η δημοκρατία, και η ελευθερία γενικώς, θα γίνουν παρελθόν, φέρνοντας έναν μεγάλο εμφύλιο πόλεμο κατά της κυβέρνησης αλλά και την άνοδο της κυριαρχίας ενός, νέου φονταμενταλιστικού κόμματος. Μέσα από αυτό τον νέο κόσμο όλες οι γυναίκες χάνουν κάθε δικαίωμα χρημάτων, περιουσίας ή ακόμα και την ελευθερία του λόγου, ενώ οι νεαρές, γόνιμες ακόμα κοπέλες αναγκάζονται να "υπηρετούν" τον ηγέτη του σπιτιού - τον άντρα και σύζυγο της οικογένειας που αποθέτονται - μέχρι να εκπληρώσουν τον σκοπό τους: να μείνουν έγκυες δηλαδή. Οποιαδήποτε άλλης μορφής αντίθετη από την φυσιολογική, που μας έδωσε ο Θεός όπως πιστεύουν: για παράδειγμα η ομοφυλοφιλία, τιμωρείται με την θανατική ποινή. Πρέπει να πω ότι, έχοντας ακουστά την Margaret Atwood αλλά χωρίς να έχω διαβάσει κάποιο από βιβλία της, από το οποίο έρχεται και η ομώνυμη σειρά, αρχίζοντάς την δεν ήξερα τι ακριβώς να περιμένω και, αυτό, με εντυπωσίασε ακόμα περισσότερο αργότερα μιας και οι ιδέες της Atwood για ένα δυστοπικό κόσμο μας φέρνουν σε ένα τόσο πιθανό και ρεαλιστικό μέλλον, αλλά φέρνοντάς μας επίσης και σε κάτι εντελώς φρέσκο από αυτά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε συνήθως σε παρόμοιες καταστάσεις. Όσων αφορά τώρα το μέρος της παραγωγής είναι σίγουρα ένα κομμάτι που εντυπωσιάζει από την αρχή καθώς, μέσα από ένα κανάλι που μόλις τώρα κάνει τα πρώτα τηλεοπτικά βήματα, δείχνει ότι έχει πέσει σωστή δουλειά για να βγει ένα καλό αποτέλεσμα, ενώ οι ηθοποιοί από την μεριά τους δίνουν και αυτοί το δικός τους κομμάτι μέσα από τις δυνατές ερμηνείες τους. Όσοι ενδιαφέρεστε να δείτε κάτι στα γνωστά λημέρια της δυστοπίας, αλλά με πιο φρέσκιες και πρωτότυπες ιδέες τότε δείτε την και, πιστεύω, δεν θα χάσετε. Edited July 20, 2022 by Ghost Προστέθηκε poll. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballerond Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Είδα πρώτο επεισόδιο, πολύ promising. Σύντομα θα δω και τα υπόλοιπα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacksword Posted September 21, 2017 Author Share Posted September 21, 2017 Μπορεί τα βραβεία, γενικώς, να μην είναι πάντα η καλύτερη σύγκριση με τις απόψεις/γούστα του καθενός, αλλά πιστεύω ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν παραπάνω από δίκαιο μιας και δείχνει το πόσο δυνατή και σωστή παραγωγή είναι, με το Handmaid's Tale να καταφέρνει να κερδίσει 8 βραβεία Emmy, μεταξύ αυτών και καλύτερης σειράς, και να κλέψει την παράσταση για ακόμα μία φορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιρμάντα Posted November 13, 2017 Share Posted November 13, 2017 Πρώτη σεζόν εξαιρετική. Θέλω να ψάξω το βιβλίο. Η παλιά ταινία θυμάμαι πως δεν μου είχε κάνει τόση εντύπωση (βλέπε trailer) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregacm Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Την ειδα κι εγω. Χθες βραδυ το τελευταιο επεισοδιο της 2ης σαιζον. Και θελω κι αλλο. Αλλα δεν εχει ξεκινησει ακομα η τριτη σαιζον. ? Καταπληκτικη σειρα, κατα τη γνωμη μου. Τοσο απο αποψη θεματος, οσο και σκηνοθεσιας και ερμηνειων. Και φωτογραφιας. Δεν μπορω να σκεφτω κατι αρνητικο. Μπηκα κι εγω στο τρυπακι να ψαξω το βιβλιο, αλλα ειναι τοσο καλη η σειρα που δεν ξερω αν χρειαζεται να το διαβασω. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φάντασμα Posted July 20, 2022 Share Posted July 20, 2022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.